,,Ahoj'' křikla na mě má nejlepší kamarádka Stella a běžela ke mě. Vrhla se mě kolem krku a vtáhla si mě do objetí.
,,Moc jsem se na tebe těšila''
,,Vždyť já na tebe taky to je doba co jsme se neviděli''
,,Jo to jo nepůjdeme někam?''
,,Jo jasně'' odpověděla jsem a zamířili jsme si to do parku. V parku jsme si ve stánku koupili zmrzlinu a sedli si na lavičku. Řekli jsme si všechno co se za ten půl rok co jsme se neviděli stalo.Napadlo mě že bych vám taky mohla říct něco o sobě. Tak jo jmenuji se Diana Gresnar. Bydlím v Lodýně. Je mi patnáct let a jsem v deváté třídě. Ráda tancuji, zpívám a docela i ráda sportuji. Hlásím se na taneční školu.
S mojí nejlepší kamarádkou jsme se půl roku neviděli. Její rodiče jsou rozvedení a její táta bydlí v Oslu v Norsku. S její mamkou mají střídavou péči takže teď byla půl roku v Norsku.Probrali jsme snad úplně všechno.
,,A víš co ještě'' vykřikla radostí.
,,Ne nevím povídej'' řekla jsem a nastražila jsem uši.
,,Mám kluka'' vykřikla radostí.
,,Vážně to je super jak se jmenuje''
,,Jmenuje se Brandon a je mu 17''
,,Tak to je super moc vám to přeju''Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme se vydali domů. U mého domu jsme se rozloučili a šla jsem ke dveřím. Doma jsem si udělala večeři. Když jsem všechno snědla tak jsem se šla vysprchovat. Zalezla jsem si do postele a ještě chvíli jsem si psala se Stellou. Pak jsem odložila mobil na noční stolek a šla jsem spát.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictionStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.