O týden později...
Zrovna sedím v letadle. Přemýšlím o všem možném. Domů se ani moc netěším. Doufám že už nikdy v životě nepotkám Harryho. Z toho přemýšlení jsem usnula. Zbudila mě až mamka.
Zbytek dne se nic nedělo. Hrozně jsem se nudila tak jsem si vzala bundu a šla se projít. Procházela jsem uličkama zasněženého Osla. Skoro nikdo tu nebyl, protože bylo asi deset hodin. Jen pár lidí, kteří pospíchali domů. Procházela jsem když v tom najednou mi nikdo dal ruku přes pusu a táhl mě do nějaké temné uličky. Jen matně jsem zahlédla tvář. Člověk, který mi ublížil a kterého jsem nechtěla už nikdy vidět je tu. Přitiskl mě na stěnu nějakého domu a začal mě zuřivě líbat. Chtěla jsem se vykroutit ale byl silnější. Kopala jsem, máchala rukama kolem sebe ale nic nepomohlo. Nechtěla jsem myslet na to nejhorší, že mě tady z násilní.
,,Vypadni od ní'' ozvalo se tmou a Harry spadl na zem, protože dostal od dotyčného pěstí.
,,Jsi v pořádku'' zeptal se mě dotyčný a já poznala že je to Marcus. Objala jsem ho a už nikdy nechtěla pustila.
,,Pojď radši než vstane'' řekl a běželi jsme rychle pryč. Harry pořád ležel na zemi musel asi dostat pořádnou. Když jsme vyběhli z ulice tak jsme už šli.
,,Co jsi tam vůbec dělala'' zeptal se mě po chvíli.
,,Nemohla jsme spát tak jsem se šla projít a co jsi tam dělal ty?''
,,To samí''
,,Děkuju že jsi mě zachránil nebýt tebe tak nevím co by se stalo''
,,Za nic'' řekl a objal mě.
,,A nechtěl by jsi dneska u nás přespat'' zeptala jsem se ho a na odpověď jsem nemusela dlouho čekat.
,,Dobře moc rád'' odpověděl a šli jsme domů.Pohled Marcuse...
Vůbec nemůžu spát. Vzal jsme si bundu a šel jsem se projít. Chodil jsem všude možně až pak jsem uviděl jak se v uličce něco děje. Ne že bych byl nějakej šmírák nebo tak ale šel jsem blíž. Nějakej kluk byl přilepený na nějaký holce. Nevypadalo to že by se jí to líbilo. Běžel jsem k nim a tomu kluku jsem dal pěstí.
,,Jsi v pořádku'' zeptal jsem se jí. Podívala se na mě vystrašeným výrazem a až teď jsem si všimnul že je to Diana. Hned mě objala.
,,Pojď radši půjdeme než vstane'' řekl jsem a ona jen přikývla. Všiml jsem si že je to Harry. Co ten debil od ní ještě chce. Ale to si s ním ještě vyřídím jestli na Dianu ještě jednou sáhne. Šel jsem jí vyprovodit až k ní domů.
,,Nechtěl by jsi dneska u nás spát?''
Zeptala se mě Dia. Tohle bych nikdy neodmítl.
,,Dobře moc rád'' odpověděl jsme a šli jsme dovnitř.
,,Půjdu se vysprchovat'' řekla a zmizela v koupelně. Sedl jsem si na postel a napsal jsem Martinusovi že spím u Diany. Potom jsem slyšel jak jdou z koupelny slyšet vzlyky. Rychle jsem se zvedl z postele a vběhl jsme do koupelny. Diana seděla na vaně a brečela. Šel jsme k ní a objal jí.
,,Ššš všechno je dobrý jsem tady s tebou'' Objala mě a začala brečet naplno. Měl jsme úplně mokré tričko ale to mi vůbec nevadilo. Vzal jsem jí do náručí a odnesl jí do postele. Přikryl jsme jí a dal jí pusu na čelo.
,,Dobrou noc'' řekl jsem.
,,Děkuju'' zašeptala a zavřela oči.
Sundal jsem si mokrý tričko a dal ho na topení. Lehl jsem si k ní a chvíli se na ní jen tak koukal. Potom jsem usnul.Je tak sladká když spí. Už asi od sedmi ráno jí pozoruju. Je hrozně roztomilá. Opravdu jsem se zamiloval ale teď zrovna neni nejlepší doba. Ještě si počkám.
,,Dobré ráno'' uslyšel jsme ten nejkrásnější hlas na světě.
,,Dobré ráno'' řekl jsme a dal jí pusu na čelo.
,,Tak jak pak ses vyspinkala''
,,Docela dobře co ty?''
,,Úplně nejlíp'' řekl jsme a šibalsky se usmál. Diana jen zakoulela očima a začala vstávat. Šla dolů do kuchyně a za chvíli přinesla tác se snídaní.
,,Jé děkuju ale klidně se nasnídám doma''
,,Ale ne tady pěkně budeš'' řekla a sedla si vedle mě.,,Ještě jednou moc Děkuju'' řekla Diana u dveří a objala mě.
,,Nemáš za co'' řekl jsem.
,,Ale mám'' jen jsme se usmál, rozloučil jsem se s ní a odešel jsem domů.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
ФанфикStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.