,,Dobré ráno'' pozdravila jsem kluky,kteří už byli v kuchyni.
,,Dobré kde je Olivie'' zeptal se Martinus.
,,Ještě spí'' odpověděla jsem mu a sedla si ke stolu k voňavím palačinkám, které kluci ukuchtili.
,,Jdu se umýt'' řekl Marcus a odešel do koupelny.
,,Mužů se tě na něco zeptat'' řekl po chvíli ticha Martinus.
,,Jasně''
,,Co je Olivii?'' Jeho otázka mě zaskočila.
,,Co co by jí mělo být'' musela jsem to nějak okecat aby se nic nedozvěděl Olivia by mě zabila.
,,Vážně přijde mi poslední dobou taková divná''
,,Vážně no nevím mě přijde v pohodě možná to bude tím že jí teď pár dnů nebylo dobře''
,,Jo to bude asi tím'' povzdechl si Martinus.Uff skočil mi na to. No snad tomu bude věřit dál nemůžu mu tady hned na místě přeci vyklopit no víš ona Olivia se do tebe zamilovala jenže ty sis našel někoho jiného a jí to hrozně vzalo. To prostě nemůžu.
,,Tak teď jdu já'' řekl Martinus když Marcus přišel z koupelny.
,,Dobré ráno'' přišla konečně Olivia a sedla si ke stolu.
,,Dobré'' odpověděli jsme s Marcusem jednohlasně.,,Tak my už půjdeme'' řekl Marcus po obědě.
,,Dobře tak zítra ve škole''
,,Ahoj'' zavřela za nimi dveře.
,,Já asi taky půjdu ještě děkuju za všechno moc jsem si to užila'' objala jsem jí.
,,Není zač Ahoj''
,,Ahoj''Pohled Diany...
Když jsem přišla domů tak jsem si všechno vybalila. Hned zítra si to vezmu na sebe. Neměla jsem co dělat tak jsem se šla učit, protože zítra píšeme z Norštiny. Když jsem se to naučila tak jsem si šla psát s Marcusem. K večeři jsem si objednala pizzu.Napustila jsem si vanu a ponořila se do ní. Už se těším až přiletí rodiče. Docela mě mrzí že tu nejsou na moje narozeniny. No za pár dní jsou doma.
Byla jsem celkem unavená tak jsem si šla rovnou lehnout. Ještě chvíli jsem si psala s Marcusem a Olivii a pak jsme šla spát.
,,Ahoj'' stáli před domem kluci.
,,Ahoj'' odpověděla jsem jim a objala je. Nečekala jsem že tu budou ale někdy když to stíhají tak chodíme spolu. No to se často nestává.
,,Tak jak se tešíš do školy'' popíchl mě Martinus.
,,No strašně už se nemůžu dočkat'' řekla jsem otráveně.,,Ahoj'' běžela ke mě Olivia a objala mě.
,,Co vy tady'' zeptala se kluků a objala je. Viděla jsem že u Martinuse trochu váhá ale nakonec se objali.
,,To víš no jsme si přivstali'' řekl s úsměvem Marcus.Když jsme přišli do školy tak Martinus šel hned za Monikou. Ze skříňky jsem si vyndala učebnice a šla jsem do třídy.
První hodinu jsme měli norštinu. Myslím že písemka dopadla dobře. Teď už máme jen angličtinu, matematiku a přírodopis a pak už dvě hodiny tance.
,,Dneska budeme trénovat novou sestavu'' přišla ke mě Olivia.
,,Vážně tak to je super'' odpověděla jsem jí a šla se převléct.,,Nezajdem dneska někam Martinus jde někam s Monikou a já nemám co dělat'' přišel zamnou po škole Marcus.
,,Jasně můžem''
,,Dobře tak ve čtyři se stavím a půjdeme do kina ahoj''
,,Ok Ahoj''Tašku jsem si hodila do pokoje a šla se převlíct. Vzala jsem si na sebe:
Za deset minut tu má být Marcus. Ještě jsem se lehce namalovala a udělala si něco s vlasi.
,,Crr'' ozval se domem zvonek.
,,Ahoj''
,,Ahoj noo sluší ti to'' přejel si mě pohledem Marcus.
,,Díky'' odpověděla jsem a šli jsme.
,,Na co vlastně jdeme'' zeptala jsem se cestou.
,,Nech se překvapit'' řekl a pokračoval dál. No super jdu do kina a nevím na co doufám že nevybral nějaký horor, protože ví že horory nemám ráda.,,Aa'' vykřikla jsme přes celé kino.
Marcus se začal hlasitě smát.
,,Haha to je sranda fakt'' řekla jsem a bouchla ho ramene.
,,No je no'' zasmál se Marcus.
,,No strašná'' řekla jsem a namáčkla se na něj ještě víc než jsem byla.
,,Hele jako tohle sedadlo je moje nejsi tady jenom ty''
,,No jo byla sranda když jsem se lekla no tak to máš za to kdyby jsi mě sem nevzal nebyla bych na tobě namáčklá''
,,Dobře vzdávám se'',,Tak ahoj'' rozloučil se semnou Marcus.
,,A nechtěl by jsi u mě přespat no víš teď kvůli tobě neusnu''
,,No tak dobře'' řekl a vešel ke mě domů.
,,Půjdu se vykoupat'' řekla jsem mu a odešla do koupelny. Radši jsem si zamkla bůh ví co by ho zase napadlo.,,Objednal jsem pizzu'' oznámil mi Marcus když jsem přišla dolů.
,,Dobře a co si pustíme''
,,Nevím něco vyber''
,,Dobře''
Když film skončil tak jsme šli spát.
,,Dobrou'' řekli jsme si navzájem,objali jsme se a odešli do svých pokojů.,,Áaa'' vyletěla jsem z postele.
,,Co je stalo se něco'' přilítl do pokoje Marcus.
,,Né jen se mi něco zdálo''
,,Dobře'' řekl a chystal se odejít.
,,Zůstaň tady prosím'' zaškemrala jsem a udělala psí očka i když mě nemohl vidět.
,,Dobře'' řekl Marcus a lehl si ke mě. Přitulila jsem se k němu a usnula.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
ФанфикStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.