O dva týdny později....
,,Vstávej'' říká mi mamka u ucha.
,,Víš kolik je hodin'' odbyla jsem jí.
,,Ano vím ale ty musíš vstávat jinak nám uletí letadlo'' odpověděla mi a odešla z postele. Vůbec jsem neměla v plánu vylézt z postele. Po chvíli když my došlo že už nejspíš neusnu tak jsem vylezla.
,,Pět hodin ráno fakt super'' řekla jsem si pro sebe když jsem se podívala na hodiny. Pomalu jsem se došourala do kuchyně. Na stole už jsem měla připravenou snídani. S chutí jsem se do ní pustila. Teď mě tak napadlo že bych vám mohla říct co se za ty dva týdny stalo. Prakticky jsme jenom balili a balili. Samozřejmě jsem chodila ven abych si to tu možná už naposledy všechno prohlédla. Chodila jsem na svá oblíbená místa, loučila se všemi, které jsem tu znala hlavně teď už bývalími spolužáky. No dneska odlétáme do Norska. My letíme letadlem a všechny naše věci pojedou stěhovacím autem.Stojím před zrcadlem a přemýšlím co si vzít na sebe nakonec jsem se rozhodla pro média. Nanosili jsme do auta všechny věci co si budeme brát sebou do letadla a mohly jsme jet směr letiště. Na letišti nás taťka vyložil. Abych vám to ujasnila tak taťka jede autem se stěhovákama a my letíme letadlem. Nikdy jsem letadlem neletěla takže se docela bojím. No snad se nic nestane. Když jsme konečně nastoupili do letadla dala jsem si do uší sluchátka a poslouchala jsem písničky. U letušky jsem si objednala něco k pití a pak už jsem jen upadla do říše snů.
,,Haló už jsme tady'' budila mě mamka.
,,Co co'' řekla jsem a projmula si oči. Chvíli mi trvalo než mi došlo že jsme v letadle a zrovna přistáváme.Když jsme vyšli z letiště mohly jsme se pokochat krásou Osla. Zašli jsme si ještě na oběd a potom jsme se vydali směrem k domu. No vydali jeli jsme autobusem. Přišli jsme před docela velký a moderní dům na kraji města. Musím říct že ten dům byl hezký ale to jsem ještě nevěděla jak vypadá uvnitř. Vešli jsme do domu a mě jen spadla brada. Bylo to tu nádherné.
,,Běž se podívat do svého pokoje'' řekla mi mamka a ukázala na schody do druhého patra. Rozběhla jsme se nahoru a otevřela dveře do pokoje. Myslela jsem že na místě omdlím. Bylo to přesně to co jsem chtěla asi před půl rokem jsme mamce a taťkovi říkala že bych si chtěla přestavit pokoj a řekla jsme jim svůj nápad no a teď ho vidím před sebou. Musím říct že je to ještě lepší než jsem si představovala. Je to nádhera. Běžela jsem do kuchyně a objala jsem mamku.Asi za hodinu před domem zastavil stěhovák a za ním naše auto. Hned jsem běžela taťku obejmout. Všechny jsem popoháběla abychom konečně začali všechny věci nosit do domu a pomalu se tu zabydlovat. Všechny věci jsme nanosili do domu a já si svoje krabice nanosila do pokoje a začala je vybalovat a začleňovat do pokoje. Když jsem to všechno měla hotový tak jsem se šla vysprchovat a únavou padla do postele a do minuty jsme usnula.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictionStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.