A je to tu. Náš první koncert. Světla reflektorů, křik fanoušků. Jsem docela nervózní ale moc se těším. Dali jsme si s Marcusem pusu a šli jsme na pódium. Začala hrát písnička a my začali tancovat. Bylo to úžasný. Ten křik fanoušků je úžasný. Užívali jsme si to. Když jsme dotančili shledali jsme se s dlouhým potleskem. Bylo to super. Odběhli jsme do zákulisí a všichni jsme se objali.
,,To bylo super'' vypískla Olivia.
,,Jo to bylo'' odpověděla jsme jí a objala jí.
Dostali jsme od kluků krásný polibek a šli jsme se vysprchovat.,,Konečně doma'' odemčela jsme dveře a hodila tašku někam do kouta.
,,Jo ta kolona byla snad nekonečná'' zvolala Olivia a plácla sebou na gauč.
,,Dáš si něco k pití'' zeptala jsme se Olivii.
,,Jojo vodu děkuju'' řekla a pustila televizi. Kluci přijdou za chvíli a oslavíme to.
,,Crr'' rozezněl se zvonek.
,,Jdu otevřít'' řekla jsem a šla jsem ke dveřím. Otevřela jsme a kluci mě hned objali.
,,Je v obýváku'' řekla jsme když jsem viděla Martinuse výraz. Jen se usmál a šel do obýváku. Marcus se na mě taky usmál a přisál se mi na rty. Jen jsme se na něj usmála a šli jsme za těma dvěma do obýváku. Musím říct že s Marcusem máme výborný vztah. Klape nám to. Je tak milý a pozorný. Tolik mi pomohl se dostat s toho s Harrym, kterého už ani nepomyslím. Myslím že jsme našla toho pravého.,,Tak co budeme dělat'' zeptal se Martinus.
,,Koukneme na film'' vypískla Olivia.
,,Dobře'' řekl Marcus a vstáhl si mě objetí. Olivia pustila film ale my jsme ho stejně moc nevnímali, protože jsme se navzájem pozorovali. Jen jsem se usmála na Marcuse a dál sledovala film ale moc to nešlo. Najednou se na mě Marcus naklonil a začal mě lechtat. Martinus a Olivia na nás koukali jak na blbce ale po chvíli začal Martinus Olivii taky lechtat. Obě jsme se tam smáli a prosili kluky aby přestali. Ty se zase smáli nám. Ten smích byl slyšet snad až u sousedů. Když toho kluci konečně nechali tak jsme s toho filmu nic neměli, protože právě skončil.
,,Objednám pizzu'' řekl Martinus a šel pro telefon. Na pizzu jsme čekali asi půl hodiny. Pizzu jsme snědli asi za dvě minuty. Pokud jde o pizzu tak jsme přeborníci.Bylo už docela pozdě. Šla jsem se vysprchovat a hned po mě šla Olivia a kluci. Ustlala jsem Olivii a Martinusovi v pokoji pro hosty a mě s Marcusem v mém pokoji.
,,Dobrou noc'' rozloučili jsme se na chodbě a každý jsme si zalezli do svých pokojů. Lehla jsme si a vedle mě Marcus. Nejdnou mě překulil tak že jsem ležela pod ním.
,,Chci tě'' zašeptal mi do ucha a přejel mi po ním rtem.
,,Já tebe taky'' odpověděla jsem a políbila jsme ho.
,,Ale vedle jsou Martinus a Olivia'' řekla jsem do polibku.
,,Ale ty mi v tom nezabrání'' řekl a začali mi polibky obsipávat krk. Poté ze mě sthnul všechno oblečení a já udělala to samé. Lehl si nade mě a vniknul do mě. Neudržela jsme to a vzdychla jsme mu do polibku. Pořád zrychloval a zrychloval. Bylo to úplně jiné než s Harrym. Tohle bylo plné lásky a vášně ne jako s Harrym, který se semnou chtěl jenom vyspat. Když byl Marcus hotový svalil se vedle mě na postel.
,,To byla krása'' řekla jsme a políbila jsem ho.
,,Jo to byla'' řekl a začal mě dravě líbat. Po chvíli toho nechal. Přitulila jsme se k němu a spokojeně usnula.______________________________________
Taková kratší kapitola ale snad se bude líbit.❤❤
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
ФанфикStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.