«22»

386 12 0
                                    

,,Dobré ráno'' pozdravili nás kluci když se konečně uráčili vstát z postele.
,,Dobré'' pozdravili jsme je s Olivii a dál se věnovali svojí snídani.

,,A co ty a Monika'' zeptala jsem se Martinuse když Olivia s Marcusem odešli do pokoje.
,,Jo dobrý'' řekl a rychle odvrátil pohled.
,,Vážně''
,,Jo proč by ne''
,,Víš že mě můžeš říct všechno'' položila jsem mu ruku na rameno.
,,Dobře'' řekl a sedl si. ,,Poslední dobou nám to už moc neklape, pořád se jenom hádáme. Měl jsem u ní spát až do středy ale pohádali jsme se a tak jsem odešel''
,,Aha to je mi líto''
,,Už je to jiný. No prostě už necítím to co jsem cítil když jsme ji poznal''
,,No jo hele netrap se víš kolik běhá po světě holek''
,,Díky'' řekl a objal mě. Objetí jsem mu oplatila. Upřímně mi ho je líto. No to se stává přeci jim to nemohlo vydržet do nekonečna. A hlavně jak znám Martinuse tak si najde jinou protože on je super kluk.

Středa...
,,Kde je Martinus'' zeptala se Olivia když přišla z pokoje.
,,Šel za Monikou'' odpověděl Marcus.
,,No doufám že ví že máme taneční'' řekla jsem.
,,Jo ví bude tam na nás čekat'' odpověděl Marcus.

,,Ještě se převléknu a můžeme jít'' odběhla jsem do pokoje.
,,Můžeme'' zavolala jsem na ně z chodby. Obuli jsme si boty a šli jsme. Je to asi deset minut od domu takže to neni daleko.

,,Ahoj'' pozdravili jsme Martinuse když jsme přišli k hale.
,,Ahoj'' řekl se smutným výrazem.
,,Stalo se něco'' zeptala jsem se ho.
,,Rozešel jsem se s Monikou''
,,To bude dobrý brácha'' utěšoval ho Marcus.

,,Ahoj'' pozdravil nás Viktor když jsme přišli do haly.
,,Ahoj'' pozdravili jsme ho jednohlasně.
,,Tak dnes budeme nacvičovat první tanec. Takže si vás rozdělím a nebo víte co ukažte mi nejdřív to co umíte'' řekl Viktor. Koukli jsme na sebe a šli jsme hledat na notebooku nějakou písničku na kterou jsme se učili tancovat ve škole. Když jsme jí konečně našli tak jsme se postavili a pustili jsme jí. Předvedli jsme to co umíme Viktorovi.
,,Výborně'' tleskal nám Viktor.
,,Takže bych to udělal asi Marcus s Diou a Martinus s Olivii'' řekl Viktor.
Viděla jsem jak se Olivia v duchu raduje. Přeju jí to že je sním třeba mu to tentokrát řekne a budou spolu a navíc na Marcuse jsem zvyklá ze školy.

,,Tak jako vaší první písničku jsem vybral The Chainsmokers a písničku Closer může být''
,,Jo jo může'' řekli jsme a nastoupili si.
Viktor si stoupl před nás a začal nás učit kroky.

,,Á 1...2...3 dobře pro dnešek konec'' zavelel Viktor. Ještě že tu jsou sprchy. Každý jsme si zalezli do svých sprch. Tancovali jsme asi čtYři hodiny.
,,Tak jaký to je tancovat s Martinusem''zeptala jsem se Olivie.
,,Je to super ale stejně mě bere jako kamarádku a tak to i bude nadále'' povzdechla si hned po slavnostnîm prohlášení.
,,Ale určitě ne on tě má určitě rád víc chce to jen čas teď se rozešel s Monikou'' uklidnila jsem jí a objala jí.
,,Když myslíš'' povzdechla si a zalezla do sprchy.

Hned co jsme přišli domů tak kluci odešli mají totiž ještě fotbal.
,,To si ze mě děláte snad srandu čtyři hodiny tam tancuju jak blb a teď ještě dvě hodiny běhání po hřišti no švihněte mě něčím po hlavě'' Toď slavná slova Martinuse Gunnarsena. Já s Olivii jsme se začali smát.
,,Hele nejsi tady sám'' odpověděl mu Marcus a hodil si tašku přes rameno, rozloučili se s náma a odešli. Upřímně je lituju. Nechtěla bych po čtyřech hodinách tance prakticky bez přestávky jít ještě dvě hodiny běhat po hřišti. Tím si samozřejmě nestěžuji Viktor je super a dobře tančí a za dnešek jsme se toho naučili dost.

Olivie se rozhodla že tu bude ještě jeden den spát tak jsme si objednali pizzu a pustili si film. Nudili jsme se tak jsme natočili pár Musical.lů. Přidali jsme je a dál si pustili nějaký film. Asi okolo druhý ráno jsme se rozhodli že bychom mohli jít spát. Zvedli jsme se z gauče a zamířili jsme do pokoje. Zalehli jsme a do minuty usnuli.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat