«40»

327 13 0
                                    

Tak dva týdny rehabilitace mám za sebou a týden ustavičného tančení abych se dostala do formy taky. Dnes je náš první koncert po dvouch měsících. Doufám že už se nic podobného nestane. Celý měsíc už bydlím u Marcuse. Je to super zvlášť když hned nad námi jsou Martinus s Olivii. Ano Olivia se taky přestěhovala k Martinusovi. Většinu času trávíme spolu. Je to super když jsme všichni takhle spolu.

,,Lásko musíme jít'' zavolal na mě Marcus.
,,Jojo už jdu'' řekla jsme, hodila si na sebe mikinu a šla jsem se obout. Všichni jedeme jedním autem, protože nemá cenu zbytečně tahat dvě. Všichni jsme nasedli do auta a jeli jsme k hale. Koncert začíná až za dvě hodiny takže máme spoustu času. Požádala jsme ostatní jestli bychom si to nemohli pořádně zkusit. Nikdo nic nenamítal. Když skončila naše zkouška tak jsme měli půl hodiny do koncertu. Všichni jsme se šli vysprchovat. Já s Olivií jsme se nalíčili, všichni jsme se převlékli a už jen čekali až to vypukne. Mám docela strach aby se zase něco nestalo. No radši budu ticho abych to nepřivolala.

A je to tu světla se zhasla. Nasoupili jsme si a už jen čekali až se spustí hudba. Začala hrát hudba a my začali tančit. Když už jednou začnete tančit tak nepřemýšlíte nad ostatním. Je to věc plná emocí. Tanec je něco co slovy nedokážete popsat. Tanec vyjadřuje vše lásku, touhu, vášeň, smutek, bolest prostě všechno. Ponoříte se do hudby a necháváte se unášet proudem tónů.

Hudba skončila a naše vystoupení také skončilo. Následoval dlouhý potlesk. Byla jsme jak v nový kůži. Plula jsme mezi kroky a tóny. Byl to nejlepší koncert.

,,Byla jsi úžasná'' přišel ke mě Marcus a políbil mě.
,,Děkuju to ty taky'' řekla jsme a objala ho.
,,Tak dobře to dopadlo'' řekla Olivia a objala mě.
,,Jo naštěstí jo'' usmála jsem se.
Nakonec jsme se všichni hromadně objali. Vysprchovali jsme se a jeli jsme domů. Byla jsem docela unavená a tak hmed co jsme přijeli jsem lehla a usnula. Probudila mě až úžasná vůně večeře. Je výhoda bydlet s Marcusem pořád mi vaří. Já ho prostě miluju.
,,Ahoj ty ospalče'' usmál se když si mě všimnul.
,,Ahoj co to je tentokrát'' zeptala jsme se a sedla si ke stolu.
,,Lazaně'' řekl a nandal mi na talíř. Všechno jsme snědli a dali to do myčky.
,,Tak co budeme dělat'' zeptala jsme se Marcuse.
,,Tak se můžeme podívat na nějaký film'' řekl a usmál se.
,,Dobře tak něco vyber'' řekla jsem a sedla si vedle něho na gauč. Marcus pustil film a já si lehla do jeho klína. Hladil mě po vlasech.
,,Podívej na to krásné miminko'' řekl najendou.
,,No jo je opravdu roztomilé'' řekla jsme a usmála se.
,,Taky bych takové chtěl'' řekl a podíval se na mě. Tohel mě zarazilo. Sedla jsme si.
,,Co že''
,,No chtěl bych miminko. Chtěl bych s tebou miminko'' usmál se na mě.
,,Vážně''
,,Ano''
,,Já chci taky miminko'' usmála jsme se na něj. On se jem usmál a políbil mě. Opravdu jsem netušila že chce Marcus miminko. Ale jsem šťastná konečně jsme našla kluka, který mě miluje a chce semnou mít rodinu. Miluju ho.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat