«3»

754 30 0
                                    

Dneska je středa a zítra máme tu rozlučku. Docela se těším ale zároveň se mi tam vůbec nechce. Dneska jdu ven s Lukasem. Ani nevím odkud je na stejnou školu jako já nechodí. No třeba se to dneska dozvím. Rychle jsem se nasnídala, převkékla a šla jsem do školy. Ani nevím co tam dneska budeme dělat když už je konec školy.

No dneska jsme ve škole nic nedělali. Dokonce nás pustili i dřív. Doma jsem si udělala k obědu špagety a pustila si nějaký film. Když film skončil tak jsem se podívala na hodiny. Hned jsem vypálila do pokoje a začla se připravovat. Bylo třičtvrtě na tři. Rychle jsem na sebe něco hodila,udělala si něco na hlavě abych nevypadala jako hašišák, vzala si mobil a klíče a šla jsem. Do parku to nemám s daleko asi deset minut přímo za nosem. Když jsem přišla do parku tak jsem se rozhlížela jestli ho někde nenajdu. Zrak mi padl na vysokého bruneta v šedém tričku. Pomalu jsem šla k němu. Když jsem přišla tak mě objal. Vůbec jsem to nečekala ale objetí jsem mu oplatila.
,,Děkuju že jsi přišla''
,,Nemáš zač'' odpověděla jsem a sedla jsem si na lavičku. Povídali jsme si o všem možném. Dozvěděla jsem se docela hodně a on se dozvěděl dost o mě.
,,Už budu muset jít'' řekla jsem asi po dvouch hodinách'
,,Ještě nechoď'' zaškemral.
,,Ale já opravdu musím zítra máme rozlučák a já se musím připravit''
,,Aha tak dobře'' řekl a zvedl se. Stoupl si předemě a začal se přibližovat. Uhnula jsem. Koukl se na mě nechápavím pohledem ale začal se přibližovat ještě víc.
,,Já už půjdu ahoj'' řekla jsem rychle když se málem naše rty dotkli. Otočila jsem se a chtěla jsem odejít ale on mě chytl za ruku a přitáhl si mě zpátky k sobě. Najednou spojil naše rty.
,,Co to děláš'' ostrčila jsem ho od sebe.
,,Chci ti dát pusu'' odpověděl jednoduše a začal se znovu snažit o má ústa.
,,Ne ale já nechci'' křikla jsem na něj.
,,Proč co pak ty nevidíš jak mezi námi zajiskřilo''. Hodila jsem na něj nechápající pohled.
,,Ne nevidím beru tě jako kamaráda a to se nezmění'' řekla jsem, otočila jsem se a odešla. Pořád jsem na sobě cítila jeho pohled. Asi jsem mu ublížila ale já k němu prostě nic necítím. Když jsem došla domů tak jsem hned vlezla do sprchy. Kapičky vody jsem volně nechala stékat po mém těle. Vylezla jsem až asi za půl hodiny, protože mi byla zima. Rovnou jsem se převlékla do pižama. K večeři jsem si objednala pizzu. Než mi pizzu přinesou tak jsem si pustila film. Moc jsem ho nevnímala, protože jsem pořád přemýšlela o tom co se dneska stalo.
Co když jsem propásla šanci?
Co když nikdy nenajdu kluka?
Neměla jsem být na něj tak hnusná?
Třeba bych mu měla dát ještě jednu šanci?

Z mého přemýšlení mě vyrušil zvonek. Zaplatila jsem pizzu a rovnou se do ní s chutí pustila. Jsem schopná sníst celou pizzu a dneska tomu bylo zrovna tak. Se všemi otázkami jsem sekla a koukala se na film a u toho jedla tu nechutně dobrou pizzu. Když film skončil tak bylo asi devět hodin.
,,Měla bych jít spát abych zítra nebyla unavená'' pomyslila jsem si. Vypnula jsem televizi a šla si lehnout. Vůbec jsem nemohla usnout. Všechno se mi honilo v hlavě Lukas, rozlučka a bůhví co všechno. Asi po hodině převalování jsem stala a šla si uvařit bylinkoví čaj. Čaj jsem skoro vypila na ex a zalezla jsem si zpátky do postele. Asi po půl hodně jsem se konečně přenesla do říše snů.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat