«8»

583 22 0
                                    

O měsíc později.....

Zítra začíná první školní den na střední. Těším se? Docela i jo přeci jen jdu dělat něco co mě baví. Tanec je můj život. Těším se že poznám spoustu nových lidí. O prázdninách jsem ještě dělala jen nějaké zkoušky jestli mě přijmou nebo ne. No naštěstí jsem uspěla.
Jsem zvědavá i na mého tanečního partnera. No doufám že bude hezkej přeci jen se pak líp tancuje😂. No o tom teď nebudu moc přemýšlet přeci jen mám ještě den volna. Dnes jsme si s Oliviou naplánovali program spolu. Řekli jsme si že společně zajdeme do kina. S Oliviou jsme se hodně skamarádili. Jsme spolu skoro každý den a říkáme si skoro všechno. Stali se z nás nejlepší kamarádky.
Ve dvě hodiny se rozezněl zvonek. Běžela jsem otevřít. Olivia mi hned objala. Objetí jsem jí opětovala a mohli jsme vyrazit. Kino nám začíná až v šest takže máme spoustu času na nakupování. Prolezli jsme spoustu obchodu ale nakonec jsme nesli jenom dvě plné tašky což neni zas až tak moc. Koupili jsme si boty já černé Nike a Olivia bílé Nike. Pak jsme si koupili pár kousků oblečení. S nákupem jsme byli spokojené tak jsme se vydali směrem ke kinu. Koupili jsme si lístky a šli si sednout na svá sedadla.
,,22...23...24....a 25 tady to je'' sedli jsme si a zrovna začali reklami. No co si budeme nalhávat ty nás ale vůbec nezajímaj. Chvíli ještě běželi ty přiblblý reklami a pak konečně začal film. Byla to sranda tak se sálem kolikrát ozval hlasitý smích diváků. Když jsme vylezli z kina tak jsme šli směrem domů.
,,Rodiče nejsou doma někam odjeli takže dneska, zítra a ještě pozítří jsem doma sama'' řekla mi Olivia.
,,Aha a nechtěla by si spát u nás ráno bychom mohli jít spolu do školy''
,,Vážně to by bylo super'' vykřikla a objala mě.
,,Jen si dojdu domů pro věci'' řekla a rozloučili jsme se. Doma jsem si vybalila věci které jsem si koupila a ukázala je mamce.
,,Jo a bude tu spát Olivia nevadí?'' Řekla jsem mamce když si všechno prohlédla.
,,Ne nevadí'' řekla a odešla udělat něco k večeři protože jsem měla už docela hlad a myslím že Olivia bude mít taky. Všechno jsem si odnesla do pokoje a připravila jsem postel. Mám velkou postel takže naní spíme obě. Už tu z nás dvakrát spala takže je zvyklá. Ustla jsem a přinesla jí ještě jednu pětinu a polštář. Domem se rozezněl zvonek tak jsem běžela dolů otevřít. Olivia vešla a odnesla si nahoru věci. Někdy když je u nás tak se tu chová jako kdyby tu žila už léta no musela jsem se nad tím usmát. Přišla zpátky dolů a sedla si ke mě na gauč.
,,Mamka nám dělá večeři'' řekla jsem jí když si ke mě sedla.
,,Vážně a co to bude dobrého'' řekla.
,,Nevím uvidíš'' řekla jsem jí a šli jsme do kuchyně protože na nás mamka už volala.
,,Mmm bylo to výborné'' oblízla se Olivia.
,,Děkuju'' řekla mamka a uklidila nádobí do myčky. Zvedli jsme se od stolu a zamířili ke mě do pokoje. Převlékly jsme se do pyžama a lehly si do postele. Pustili jsme si televizi a upřeně na ni dívali. Po chvíli mi na obličeji přistál polštář. Podívala jsem se na Olivii která se jen tak tak držela aby se nezačala smát. Opatrně jsem vzala polštář a hodila ho po ní. Vůbec to nečekala a tak málem spadla z postele. Neudržela jsem se a začala polštářová bitva. Myslím si že tohle bude ještě dlouhá noc.....

-----------------------------------------------------------

Omlouvám se že teď moc nevycházejí kapitoli ale začala škola a já na to teď nemám moc čas a ani náladu. Pokusím se aspoň jednu kapitolu za týden.....

Kdy tam konečně vystoupí Marcus&Martinus?
Neboj te se hned v příští kapitole by už měli být. Začátek jsem trochu protáhla takže je to delší ale nebojte za chvíli se určitě objeví na scéně😂💗.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat