«37»

317 10 0
                                    

,,Máte to zlomené slečno Gresner'' přišla ke mě sestra.
,,Zlomené ale to nejde'' vyjekla jsem.
,,Je nám líto ale minimálně měsíc to budete mít v sádře''
,,Dobře děkuji'' řekla a jsem a odkulhala jsem do čekárny za Marcusem.
,,Tak co'' zvedl se Marcus.
,,Mám to zlomený a budu to mít měsíc v sádře'' řekla jsem a šla s ním pomalu do auta.
,,Takže nebudeš minimálně dva měsíce tancovat'' řekl smutně.
,,No vypadá to tak'' řekla jsem smutně a nastoupila jsem do auta. Marcus mě odvezl rovnou domů a sám jel ještě do haly za ostatníma. Dobelhala jsem se ke gauči a lehla jsme si na něj. To je vážně super měsíc budu mít nohu v sádře a pak to budu ještě minimálně měsíc rozcvičovat. Opravdu super.

Crr ozval se domem zvonek. Pomalu jsem vstala a dobelhala jsem se ke dveřím.
,,Ahoj už jsme to slyšela tak co bolí to''
,,Ahoj ne nebolí a kde jsou kluci''
,,Ještě tam zůstali''
,,Aha'' řekla jsem a šla jsem si zpátky sednout na gauč.
,,Thomas už ruší koncetry na dva měsíce''
,,Ale to nemusí klidně můžete tancovat beze mě''
,,A Marcus tam bude jako dělat co. Hele jsme skupina takže když nebudeš tancovat ty tak nikdo''
,,Dobře děkuju'' řekla jsem a objala jí.
Crr..ozval se zvonek.
,,Já tam dojdu'' řekla Olivia a šla otevřít. Byli to kluci taky kdo jiný.
,,Jak se má moje princezna'' přišel do obýváku Marcus a políbil mě.
,,Teď už mnohem líp'' řekla jsme a políbila jsem ho ještě jednou.
,,Tak co bolí to'' sedl si ke mě Martinus.
,,Ne nebolí'' řekla jsme.
,,Thomas zrušil koncerty na dva měsíce'' řekl Marcus.
,,Neni to nic hrozného stejně tam byli jenom čtyři vystoupení to neni nic hrozného'' řekl Martinus.
,,Dobře'' zakývala jsme na souhlas.
,,A co budeme vůbec dělat'' zeptala se Olivia.
,,No vy si dělejte co chcete já musím odpočívat'' řekla jsme.
,,Tak my budeme s tebou'' řekl Martinus a lehl si na gauč.
,,No to by ti šlo co'' řekla Olivia. Jen jsme se začala smát.
,,Já vlastně budu muset jít zapomněla jsme že ještě přijedou příbuzní'' řekla Olivia. Rozloučila se s námi a odešla společně s Martinusem, který prý měl taky něco na práci.
,,Kdy mají přiletět rodiče'' zeptal se mě Marcus. No jo taky bych jim mohla zavolat že jsme si zlomila nohu.
,,Až v úterý'' řekla jsem.
,,Aha no mohla by jsi do tý doby být u mě přeci jen už by jsi se ke mě mohla nastěhovat'' řekl Marcus. Ano má svůj vlastní byt a přemlouvá mě abych se k němu nastěhovala. Martinus má byt hned nad ním a Olivia se k němu bude stěhovat. Asi se k němu taky nastěhuju přeci jen pořád není nikdo doma tak takhke aspoň budu s Marcusem pořád.
,,No nevím zvládnu to ale s tím stěhováním se za chvíli dočkáš'' řekla jsme a políbila jsem ho.
,,Dobře ale když se nestěhuješ teď ty tak budu já''
,,Co''
,,Než ti přiletí rodiče tak budu spát u tebe přeci tady nemůžeš být sama'' řekl.
,,Já tě miluju'' řekla jsem a políbila jsem ho.
,,Ale já tebe víc''
,,Nene já.'' Mám toho nejlepšího kluka na světě. Lepšího už jsem si snad ani nemohla přát.
,,Tak a teď uděláme něco k večeři'' zvedl se Marcus a zamířil ke kuchyni.
,,Co by si moje princezna přála''
,,Mám chuť na lazaně'' řekla jsme.
,,Když na lazaně tak budou lazaňe''

,,Mm je to výborné'' zvolala jsme když jsem ochutnala Marcusovi lazaně.
,,Děkuju'' usmál se Marcus. Marcus umí dobře vařit. Vaří výborná jídla. Když jsme dojedli uklidil nádobí do myčky a sklidil ze stolu.
,,Hned budu zpátky jen si půjdu pro nějaké věci'' řekl, dal mi pusu a odešel.
Nevěděla jsem co dělat a tak jsem si pustila film. Po nějaké chvíli jsem usnula. Pocítila jsme jen to jak mě někdo vzal do náruče a nesl mě do pokoje. Nakonec mi dal pusu na dobrou noc.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat