«10»

573 25 1
                                    

,,Stávej'' křičela jsem na Olivii. Jen něco zamrmlala a převalila se na druhou stranu.
,,Zaspali jsme'' to už vypálila z postele rovnou do koupelny. Musela jsem se nad tím usmát. Čekala jsem až vyjde s koupelny abych tam mohla jít i já. Zkulturnili jsme se, najedly se a mohli jsme jít. Naštěstí jsme to stihly. Samozřejmě jsme přišli jako poslední. Sedli jsme si do lavic a čekali až přijde učitelka. První hodinu máme Norštinu a pak matematiku. O prázdninách jsem na žádné doučování norštiny nechodila. Když jsem se nudila tak jsem se doma učila sama nebo z rodiči a někdy mě něco trochu učila Olivia. Nejsem na tom až tak špatně ale samozřejmě úplně jinak než kdybych se tu narodila. Hodina byla celkem nudná. Jen jsme si založili všechny potřebné sešity a opakovali. Pro mě to byli ale úplně neznámé věci takže jsem si vše musela napsat abych se to naučila. Matematika je všude stejná takže taky pohoda. Ještě jedna hodina a konečně bude tanec. Moc se na to těším zajímá mě s kým budu ve dvojci. No nechám se překvapit.
,,Zůstaň te tu pozvonění si vás vyzvednu'' přišla nám zdělit do třídy třídní. Musím říct že na to že jsme tu druhý den tak se už docela dost bavíme.

Přišla si pro nás učitelka a šli jsme do tanečního sálu.
,,Takže já vás budu mít na tanec spolu s panem učitelem Cleverem, rozdělíme vás do dvojic kluk a holka a tak spolu budete tancovat celý rok'' řekla všichni jsme bedlivě poslouchlali koho nám přidělí.

Už jsem zbyla jen já, Olivia a Sára a z kluků Tomas, Marcus a Martinus.
,,Olivia s Tomasem, Diana s Marcusem a Sára s Martinusem'' řekla učitelka a všichni jsme si k sobě stoupli. Byla jsem vcelku spokojená. Proti Marcusovi nic nemám takže jsem ráda že mám jeho.
,,Vašeho tanečního partnera jsme vám vybrali podle toho jak tančíte aby jste se k sobě hodili, oba jste tak na stejné úrovni'' řekla a všichni jsme si stoupli k sobě.
,,Ahoj'' přišel ke mě Marcus.
,,Ahoj'' odpověděla jsem.
,,Jsem rád že budu s tebou tancovat'' řekl a šibalsky se na mě usmál'
,,Vážně no já jsem taky ráda že jsem s tebou'' usmála jsem se něj.
,,Takže teď začneme nacvičovat novou sestavu'' řekla učitelka. Šli jsme si sednout na stranu a koukali se na sestavu kterou nám právě učitelka s učitelem předváděli. Vypadalo to pěkně. Když dotancovali tak si nás učitelka rozestavila. S Marcusem jsme ve předu. Začali jsme pomalu cvičit začáteční figury.

,,Tak co jaký je to tancovat s Marcusem'' zeptala se mě cestou domů Olivia.
,,Jo dobrý a jaký je to s Tomasem''
,,Taky dobrý''
Když jsme přišli domů tak si Olivia zbalila věci a šla domů. Měla jsem chvíli čas, protože pak půjdu ještě s Olivií ven.

,,Ahoj dlouho jsme se neviděli'' pozdravila mě Olivia když jsem otevřela dveře.
,,Ahoj to ne no'' řekla jsem a obula si boty. Šli jsme směrem k parku. Koupili jsme si zmrzlinu a sedli si na lavičku v parku. Seděli jsme tam asi tři hodiny a povídali si. Pak jsme se konečně rozhodli jít domů. Na křižovatce jsme se rozloučili a každá šla svým směrem. Hned co jsem přišla jsem si napustila teplou vanu a ponořila se do ní. Když jsem vylezla tak jsem si udělala něco k večeři a sedla si s tím k televizi. Začínal zrovna můj oblíbený film.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat