O půl roku později...
Asi si říkáte co se za ten půl rok stalo. No vlastně nic. Olivia se už smířila s tím že Martinus má holku a už je v pohodě. Psali jsme spoustu písmenek a bůh ví co ještě. Samozřejmě jsme měli závěrečné zkoušky s tance, kde jsme s Marcusem obstáli výborně.
Dnes dostáváme vysvědčení. Myslím že by to mohlo dopadnout dobře.
,,Tak Diana Gresnar'' zavolala mě učitelka ke stolu.
,,No musím říct že jsi školní rok zvládla skvěle. Jen pár úletu ale to se dá napravit. Gratuluji'' řekla a potřásla si semnou rukou.
,,Děkuju'' řekla jsem a šla jsem si sednout.
Měla jsme pouze dvě dvojky a to z Norštiny no to se dalo čekat a matematiky. Olivia měla to samý jako já. Jsme jak dvojčata a kluci měli Marcus dvě dvojky a Martinus tři dvojky.
,,Hele nezajdem někam musíme oslavit konec roku'' přišel po hodině Marcus.
,,Jasně půjdeme nakupovat'' vypískli jsme s Olivií. Kluci mají nakupování docela rádi takže neprotestovali.
,,Dobře ale pak vymyslíme něco my'' řekl Martinus. No bojím se co to bude.
,,Tak ahoj a ve dvě v parku sraz'' zavelel Martinus a každý jsem šly domů.,,Ahoj jsme doma'' zakřičela jsem přes celý dům.
,,Ahoj tak co vysvědčení'' přiběhla mamka.
,,Dobrý dvě dvojky''
,,Tak to je super'' řekli a objali mě.Všimla jsem si kufrů u dveří.
,,Proč jsou tady ty kufry'' zeptala jsem se i když jsem předem věděla odpověď.
,,No víš dnes nám volali jestli bychom nemohli na rychlo přijet že to spěchá tak jsme kývli že jo''
,,Aha'' povzdechla jsem si. Už je skoro ani nevídám.
,,Je nám to líto ale my musíme jet. Na tady máš peníze za vysvědčení a něco pěkného si kup'' podal mi taťka peníze.
,,Děkuju a v kolik odlétáte''
,,V jednu nám to letí''
,,Dobře'' řekla jsem a šla jsem do pokoje.,,Tak ahoj máme tě rádi'' řekli rodiče a nastoupili do auta.
,,Ahoj'' řekla jsem a zavřela jsem dveře.
Mám ještě hodinu a půl takže pohoda. Teď mě tak napadlo že bych se mohla jít naobědvat. Vůbec nevím co si mám dát tak jsem si udělala kuskus a do toho dala různou zeleninu. Většinou si to dělám k večeři ale teď mě opravdu nic nenapadlo.Najedla jsme se a talíř uklidila do myčky. Šla jsem se převléct do něčeho lepšího.
Vzala jsem si vak, který jsem dostala od Olivie k narozeninám a pomalu jsem vyrazila.
Kupodivu tam ještě nikdo nestál. Za pět minut jsem uviděla Olivii. Šla jsem jí naproti.
,,Ahoj'' objala jsem jí.
,,Ahoj kde jsou kluci'' zeptala se mě.
,,Ještě tu nejsou''
,,No jo ty nikdy nepřijdou včas'' řekla a začali jsme se smát.
,,Čemu se smějete'' ozval se někdo za námi.
,,Ale ničemu'' odpověděla jsem a objali jsme se s klukama.
,,Tak můžeme jít'' zeptal se Martinus.
,,Jo můžeme'' odpověděla Olivia a šli jsme. Jako první jsme šli do H&M a pak do Daichmanu pro nějaký boty.,,Hele podívej'' ukázala Olivia na šaty.
,,Ty by ti ohromně slušeli'' dodala.
,,No já nevím''
,,Ale jo Olivia má pravdu opravdu ti budou slyšet kup si je'' přidal se Marcus.
,,Tak dobře vyzkouším si je'' řekla jsem a zamířila s nimi do kabinky.,,Paní věděl jsem že ti budou slušet ale že až takhle'' pronesl Marcus. Trochu jsem se začervenala.
,,Díky''
,,Vem si je'' škemrala Olivia a Martinus jen přikivoval.
,,Dobře vezmu si je'' řekla jsem a šla jsem s nimi ke kase.
,,Ještě bych potřebovala nějaké letní boty'' řekla jsem kdYž jsme vyšli z obchodu.
,,Jo ty by se mi taky hodili přeci jen nebudu celý leto chodit v teniskách''
V tomhle jsme úplně stejný radši dáváme přednost teniskám než podpadkům.
Kluci se jen usmáli a zamířili jsme do obchodu s botama.
,,Pani tyhle jsou krásný'' ukázala jsem na jedny.,,Jo to jsou'' řekla Olivia.
,,Hele víš co tak si koupíme stejný'' napadlo mě, protože jsem viděla jak se jí taky líbili.
,,Tak jo'' řekla a hned hledala svou velikost. Vyzkoušeli jsme si boty a šli je zaplatit. Cestou na mě koukali konversky nemohla jsem odolat tak jsem si je taky koupila.,,Tak se zajdeme najíst'' prohlásil Martinus.
,,Jasně'' řekli jsme s Olivii nastejno a hledali jsme mekáč. Konečně jsme ho našli tak jsme si objednali, protože jsme měli docela hlad. Jídlo jsme si snědli a šli jsme domů. Na křižovatce jsme se rozloučili a rozešli jsme se každý ke svým domům. Byl to super den nakoupila jsem si spoustu krásných věcí. Jsem zvědavá co pro nás kluci přichystají.Doma jsem si všechno vybalila a šla se vysprchovat. Pustila jsem si film a i toho si psala se všemi možnejma lidma. ''Zase jsem celý týden doma sama'' povzdechla jsem si.
Do postele jsme se došourala až okolo půl noci. Ještě jsem volala s Olivii přes mess. Spadla jsem do postele a do minuty jsem usnula.
---------------------------------------------------------
Omlouvám se že takhle přeskakuju, ale bylo by to o ničem a hlavně teď se dostáváme k tomu hlavnímu na čem je tahle knížka postavená....
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanficStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.