«30»

335 12 0
                                    

,,Crrrr'' rozezněl se pokojem ten příšerný zvuk, kterému se říká budík. Dneska musím stávat brzo abychom stihli letadlo do Anglie. Letí nám to v deset. Vstala jsem a šla jsem se nasnídat. Potom jsem se šla umýt a převlíct. Hodila jsme na sebe něco pohodlného.

Dobalila jsme si poslední věci a mohli jsme vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dobalila jsme si poslední věci a mohli jsme vyrazit. Všechny věci jsme nanosili do auta a jeli jsme na letiště.

Když jsme nastoupili do letadla tak jsem si strčila do uší sluchátka a nechala jsem myšlenkám volný průběh. Napadlo mě že bych se mohla sejít se Stellou. Přeci jen to byla moje kamarádka než jsem se odstěhovala a už dva roky jsem jí neviděla. Až přistaneme tak jí zkusím zavolat. Snad mi to veme.

,,Ahoj babi'' pozdravila jsem babičku a objala jí.
,,Ahoj tak jste konečně tady''
,,Mm něco tady krásně voní'' Babička peče to nejlepší cukroví na světě. Hned jsem musela ochutnat. Odnesla jsem kufr nahoru do pokoje a vybalila jsme si pár věcí. Napadlo mě že bych mohla zavolat Stelle. Vytočila jsem její číslo a čekala až mi to vezme.
,,Haló'' ozvalo se v telefonu.
,,Ahoj Stell to jsem já Diana''
,,Ahoj Di co tak najednou''
,,No jsem zrovna u babičky v Anglii tak mě napadlo jestli by jsi zítra třeba neměla čas moc ráda bych tě zase viděla''
,,No jasně myslím že čas mám tak ve dvě v parku''
,,Jo jo dobře ahoj''
,,Ahoj''

Je zvláštní jí po dvouch letech slyšet. Doufám že si budeme rozumět jako před dvouma rokama. Šla jsem dolů do kuchyně, kde už voněla slavnostní večeře.

Když jsme dojedli tak jsme všechno sklidili ze stolu a umyli. Sedli jsme si k televizi a pustili si nějaký vánoční film co zrovna běžel. Když film skončil tak jsem šla do pokoje. Zapla jsem skype a šla jsem si volat s Olivii. Pochvíli se k nám přidali i kluci. Volali jsme asi hodinu a pak jsem šla spát, protože jsem byla unavená. Ještě chvíli jsem přemýšlela a pak jsem se odebrala do říše snů.

Ráno jsme se probudila až v deset. Vstala jsme a šla se umýt a převléknout se. K snídani jsem si ani nic nedělala, protože za chvíli bude oběd. Sedla jsem si k televizi a až do oběda jsem se koukala na nějaký film. K obědu bylo tradiční vánoční jídlo. Bylo to výborné. Když jsme dojedli tak jsme umyli nádobí. Šla jsme do pokoje, vzala jsem si sluchátka a plácla s sebou na postel. Přemýšlela jsem, přemýšlela jsme o tom jaký to bude až se znovu potkám se Stellou. Přemýšlela jsme o Harrym i když na toho bych chtěla spíše zapomenout. Ze samého přemýšlení jsme usnula.
,,Za deset minut dvě a doprčic já jsem usnula'' řekla jsem kdYž jsem uviděla hodiny. Rychle jsem vypálila z postele. Udělala jsem si něco s vlasama, namalovala se a převlékla se.

Rychle jsem si vzala tašku naházela jsme do ní mobil, klíče a já nevím co ještě a rychle jsem šla do parku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rychle jsem si vzala tašku naházela jsme do ní mobil, klíče a já nevím co ještě a rychle jsem šla do parku. Měla jsem jen pět minut zpoždění. Stella už tam byla.
,,Ahoj málem bych tě nepoznala'' řekla jsem a objala jí. Opravdu bych jí nepoznala je obarvená a přijde mi prostě jiná než před tím.
,,Ahoj já tebe taky ne'' řekla a objetí mi opětovala. Sedli jsme si na lavičku a začali jsme si povídat. Hodně se toho změnilo. Povídali jsme si asi tři hodiny. Potom vytáhla krabičku cigaret.
,,Dáš si'' řekla a natáhla ke mě krabičku.
,,Ne díky nekouřím'' řekla jsem a ona si ruku přitáhla zpátky k tělu.
,,Aha'' řekla a zapálila si. Vůbec jí nepoznávám vždyť ona byla vždy proti kouření. Hodně se změnila ke úplně jiná je teď taková, taková vyměněná pravý opak tý Stelly co si pamatuju.
,,Tak já asi půjdu'' řekla.
,,Jo jo dobře taky bych měla jít'' řekla jsme. Objali jsme se, rozloučili se a každá jsme šli svým směrem.

Přišla jsem domů a rovnou se šla umýt. Byla jsem docela unavená. Jem jsem si snědla večeři a šla jsem do pokoje. Pustila jsem si film a lehla jsem si do postele. U toho jsem si psala s Olivii a s klukama. Asi v půlce filmu se mi začali zavírat oči. Odložila jsme mobil, vypnula film a odebrala jsme se do říše snů.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat