,,Dobré ráno'' pozdravila jsem Olivii když jsem sešla schody do kuchyně.
,,Dobré'' odpověděla mi a zvedla se z gauče. Udělala jsem něco k snídani.Po snídani Olivia odešla domů. Dneska strávím asi celý den v učení, protože máme asi milion úkolů. K obědu jsem si uvařila špagety. Zalezla jsem si do pokoje ke stolu a začala dělat úkoly.
Okolo třetí hodiny zazvonil zvonek. Zvedla jsen se od stolu a šla jsem otevřít.
,,Ahoj''
,,Ahoj nešla by jsi ven'' zeptal se mě Marcus.
,,Jo jasně'' řekla jsem. Oblékla jsem se, obula se, zamkla jsem dveře a mohli jsme jít. Vůbec sice nevím proč jde ven zrovna semnou a kam vůbec jdeme.
,,Kam jdeme?'' Zeptala jsem se po chvíli.
,,Nech se překvapit'' odpověděl mi a šel dál. Docela by mě zajímalo kam mě vede. Po chvíli jsme zabočili do jedné temné uličky, kde jsem nikdy nebyla. No přeci jen tu nebydlím tak dlouho tak jsem nebyla na hodně místech. Uličkou jsme vyšli před nějakou vyhlídku.
,,Tak jsme tady'' řekl Marcus.
Šla jsem až k zábradlí. Byla to nádhera. Najednou jsem měla celé Oslo jak na dlani. Bylo tam vidět snad úplně všechno. Nevěděla jsem že je Oslo až tak velké.
,,To je krása''
,,Jo to je'' ,,Sem chodím když chci být sám,moc lidí sem totiž nechodí''
,,To se divím je to tu krásné''
Jen tak jsme tu seděli a kochali se výhledem nebo aspoň já. Marcus mě neustále pozoroval. Popřela jsem si hlavu o jeho rameno a dál pozorovala Oslo. Seděli jsme tu asi do šesti hodin.
,,Už budu muset jít'' řekla jsem kdYž jsem se koukla kolik je hodin.
,,Jojo už půjdem'' řekl a šli jsme.Doprovodil mě až domů.
,,Děkuju za krásný den'' řekla jsem mu.
,,Nemáš vůbec zač''
Ještě jsme se objali a zavřela jsem dveře. Osprchovala jsem se a šla do kuchyně abych si něco udělala k večeři. Doma nic nebylo tak jsem si objednala pizzu.Pustila jsem si film a po půl hodině mi přivezli pizzu. Zaplatila jsme ji a sedla si spátky k filmu. Když film skončil tak jsem šla spát. Byla jsem už docela unavená. Zahrabala jsem se do peřin a upadla do říše snů.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanficStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.