«15»

401 20 3
                                    

O půl roku později...

,,Ahoj'' pozdravila jsem Olivii která stála před mím domem. Ani nepozdravila a vtrhla mi do domu celá ubrečená.
,,Co se stalo'' zeptala jsem a sedla si k ní na gauč.
,,Ma--Martinus má holku'' šeptala že jsem to skoro neslyšela. Ještě víc se rozbrečela.
,,Co že a jak jsi na to přišla''
,,No šla jsem k tobě a on tam stál u Moničinýho domu a líbal se tam s ní. Rychle jsem běžela k tobě abych se na ně nemusela koukat''
,,Je mi to strašně líto'' řekla jsem a objala jí. Opravdu mi jí je líto. Už půl roku je do něj zamilovala ale nikdy mu to neřekla. Možná kdyby mu to někdy řekla tak by to teď bylo všechno jiný. S klukama jsme se za ten půl rok stali nejlepší kamarádi.

,,No to se nedá nic dělat'' řekla jsem jí po chvíli.
,,Měla jsem mu to říct, ale teď už pozdě má jinou a na mě zapomene''

,,Ale nezapomene. Možná má holku ale pořád jste kamarádi''

,,Neobjednáme si pizzu'' zeptala jsem se Olivie.
,,Jo jasně''

Pustili jsme si film a za chvíli nám přivezli pizzu. Naštěstí jsem jí konečně utěšila.
,,Nechceš tu přespat''
,,Jo moc ráda''

Šla jsem nahoru ustlat postel. Připravila jsem do koupelny ručník aby se mohla vysprchovat. Asi do půl dvanáctý jsme se koukali na televizi a pak jsme šli spát.

,,Dobré ráno'' pozdravila jsem Olivii když přišla do kuchyně.
,,Ahoj'' odpověděla a zakousla se snídaně.
,,Co budeme dneska dělat''
,,Nevím''

Nechtělo se nám nic vařit k obědu,tak jsme si zašli do nejbližší restaurace. Už jsme chtěli zaplatit když v tom tam přišel Martinus s Monikou. Nejdřív nás neviděl ale pak nám zamával. Olivia se rychle zvedla od stolu a šla ven. Já jsem zaplatila a šla jsem rychle za ní. Olivie šla rychlým krokem z restaurace. Rychle jsem jí dohonila. Začali jí stékat slzy po tváři.
,,No tak to bude dobrý'' utěšovala jsem jí.
,,Ne nebude promeškala jsem svou jí šanci a druhou už nedostanu.''

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat