«25»

349 14 0
                                    


Pohled Marcuse....

Celý den jsem nevylezl z postele. V uších jsem měl strčený sluchátka a topil se ve svých myšlenkách.
Měl jsi jí to říct dřív ty blbče dopadlo by to jinak. Pořád na mě mluvilo moje svědomí. Dnes máme zkoušku takže se uvidím s Dianou. Upřímně se mi tam vůbec nechce ale co jít tam musím, protože budeme nacvičovat novou sestavu. No nějak to přežiju.

Převlékl jsem se do věcí na cvičení, obul jsem si boty a samozřejmě jsem musel čekat na Martinuse než se vyprdelí.
,,Dělej'' za křičel jsem na něj.
,,Už jdu'' seběhl schody a obul si boty.
,,Tak můžeme jít?'' Zeptal jsem se ho.
,,Jo můžeme'' odpověděl a zamčel za námi dveře. Šli jsme směrem k hale. Když jsme tam byli tak tam holky ještě nebyli což se obvykle nestává.

Pohled Diany...
Hned ráno mě probudila krásná zpráva od Harryho.
Harry: Dobré ráno princezno, jakpak ses vyspala?💗
Dia: Dobré ráno, vyspala jsem se dobře ale teď je mi ještě líp💗 a jak ses ty vyspinkal?
Harry: Já jsem se vyspal dobře, zdálo se mi totiž o tobě💗
Dia: Vážně doufám že něco pěkného💗
Harry: Byl to ten nejhezčí sen co jsem kdy měl💗.

Psali jsme si dlouho ale pak někdo zazvonil. Odložila jsem mobil a šla otevřít.
,,Ahoj'' pozdravila jsem Oliviu.
,,Ahoj jak to že nejsi oblečená a připravená už máme zpoždění'' vychrlila na mě.
,,Co do čeho bych měla být oblečená a kam jdeme že máme zpoždění'' koukla jsem na ní tazavím pohledem.
,,Vždyť máme dneska trénink. Včera nebyl a je dneska''
Když mi to řekla hned jsem si vzpomněla na včerejší návštěvu Marcuse, který mi to říkal.
,,A jo úplně jsem na to zapomněla, počkej chvíli jen se dojdu převlíct'' řekla jsem a rychle běžela do pokoje. Hodila jsem něco na sebe a šla jsem. V kuchyni jsem si napustila vodu do flašky. Vzala jsem si mobil, který pořád pípal. Musela jsem mu odepsat.
,,Proč pořád držíš ten mobil v ruce, když spěcháme''
,,Musím někomu odepsat'' řekla jsem a obula si boty.
,,Jo a komu, kdo je ten pan důležitý''
,,Ale to je jedno'' řekla jsem a zamčela za sebou dveře a šli jsme.
Cestou jsem Olivii řekla Harrym. Ona to ze mě normálně vypáčila. Když jsme došli do haly kluci už tam byli.
,,No kde jste'' přišel k nám Martinus.
,,No tady paní zamilovaná se trochu zdržela'' řekla Olivia šibalským úsměvem. Bouchla jsem jí do ramene aby byla sticha kluci se ale dál naštěstí neptali.

,,Tak dneska máme trochu skluz takže se rovnou vrhneme na novou sestavu. Budete tancovat na písničku Galway girl od Eda Sheerena. Tak postavte se na svá místa a můžeme začít'' skončil svůj proslov Viktor.

Po tréninku jsem se šla rovnou vysprchovat. Trénink jsme měli dokonce ještě prodlouženej takže vážně super. Sbalila jsem si všechny věci a vyrazila jsem domů. Dala jsem si do uší sluchátka a šla jsme. Najednou mi někdo zakryl oči. Otočila jsem se a stál tam Harry. Objala jsem ho a on mě políbil. Doprovodil mě až domů.
,,Nechceš jít dovnitř'' zeptala jsem se.
,,Moc rád'' řekl a šel dovnitř.
Věci jsem si odnesla do pokoje a šla jsem zpátky dolů. Nalila jsem nám pití a sedla jsem si k Harrymu. Chvíli bylo úplně hroboví ticho pak se ke mě ale naklonil a začal mě líbat. Převalil mě tak že jsem ležela pod ním ale ústa ani na vteřinu neodálil. Pak jsme se ale museli odtrhnout abychom popadli dech ale hned potom se na mě znovu přilepil. Bylo to krásné ale potom musel Harry už domů tak jsem se sním rozloučila a odešel. Paní má tak příjemné rty. Mám já to ale super kluka.

Pohled Marcuse...
Diana odešla s tréninku a já šel rovnou za ní. Chtěl jsem jí dohnat a vyprovodit jí domů. Jenže to by se tam nesměl objevit ten kluk ze včerejška. Harry nebo jak se jmenuje. Šel za ní a pak se objali a dali si pusu. Dál jsem to vidět nepotřeboval tak jsem zrychlil krok. Doma jsem sebou plácl na postel a netrvalo dlouho a usnul jsem.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat