«21»

413 14 0
                                    

Vzbudila jsem se kolem pátý hodiny ráno. Praštila jsem do polštáře a zkoušela ještě usnout ale marně. Chtělo se mi spát. Když jsem se ještě asi hodinu převalovala a konečně pochopila že už prostě neusnu tak jsem konečně vstala. Napustila jsem si vanu a vlezla si do ní. Ležela jsem tam asi do půl sedmý. Když jsem konečně vylezla tak jsem si šla udělat snídani. Měla jsem docela hlad. Se snídaní jsem si sedla k televizi a pustila jsem si film.

Jsou asi dvě hodiny a někdo zvoní. Zvedla jsem se od televize a šla jsem otevřít.
,,Ahoj'' skočila mi kolem krku Olivia a za ní stál Marcus.
,,Ahoj'' pozdravila jsem je a obajala se i s Marcusem.
,,Co tu děláte a proč máte ty tašky'' zeptala jsem se jich když vešli dovnitř.
,,Vždyť budeme u tebe přespávat do středy'' odpověděla Olivia a sedla si na gauč.
,,Ajo úplně jsem na to zapomněla'' Opravdu jsme na to zapomněla. Mám úplný okno.
,,A kde je Martinus'' zeptala jsem se Marcuse.
,,Ten bude přespávat u Moniky mají spolu půl roku výročí''
,,Aha'' řekla jsem a dál se už radši neptala. Vím že je to už uzavřená kapitola ale Olivii to pořád trápí.

,,Tak co budeme dělat'' zeptala jsem se když jsem si sedla k nim na gauč.
,,Nevím jo a vůbec kdy nám ukážete to překvápko'' zeptala se Olivia.
,,V pondělí'' odpověděl Marcus a dál se věnoval televizi.
,,Až v pondělí proč v pondělí nemůže to být dřív my už se nemůžeme dočkat'' zaškemrala Olivia.
,,Ne nemůže'' odbil jí Marcus a dál jsme se už na nic neptali.

,,Tak já už půjdu spát'' řekla Olivia.
,,Jo já taky'' řekla jsem a vypnula televizi.
,,Jo a jak vlastně budeme spát'' zeptal se Marcus když jsme šli po schodech nahoru.
,,Já spím s Diou ty si spi kde chceš'' odpověděla Olivia.
,,No můžu ti přínýst matraci a můžeš spát u mě v pokoji na zemi''
,,Tak dobře''
Přinesla jsme mu matraci, peřinu a polštář. Všichni jsme zalehli, zhasli a najednou totální výtlem. Ani nevíme čemu se smějeme no to se nám stává často že se smějeme a ani nevíme čemu.
,,Tak už dobrý jdem spát dobrou'' řekla Olivia a otočila se na bok.
,,Dobrou'' řekli jsme s Marcusem jednohlasně a taky se otočili. Asi do minuty jsme usnula.

Pohled Marcuse...
Vůbec jsem nemohl usnout tak jsem se koukal na holky jak spí. Zrak mi padl na Diu. Byla tak roztomila když spala no ona je i normálně jo ale teď je ještě víc. Vím jsme nejlepší kamarádi ale já poslední dobou začínám citit něco víc. Možná to nic není ale možná taky jo. Nevím uvidím musím se o tom ještě pořádně přesvědčit. Ona je prostě dokonalá je krásná. Je úplně jiná než ostatní holky. Já já se snad zamiloval. To ne přeci se nemůžu jen tak zamilovat do svý nejlepší kamarádky. A nebo asi můžu jak tak koukám no radši na všechno honem rychle zapomenu.

Ještě chvíli jsem přemýšlel a pak jsem konečně usnul.

Pondělí....

,,Hej vstávejte'' šťouchal do nás Marcus.
,,A to jako proč víš kolik je hodin'' zamumlala jsem a převalila se na druhý bok.
,,Jo vím je devět a v deset na nás čeká Martinus nebo vy snad nechcete překvápko'' řekl a v tu ránu jsme s Olivií začali vstávat.
,,Tak se mi to líbí'' zasmál se a šel do kuchyně. Sedli jsme si ke stolu a na snídali se.

,,Vem te si něco sportovního'' křikl na nás Marcus když jsme se šli převlíct.

,,Vem te si něco sportovního'' křikl na nás Marcus když jsme se šli převlíct

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak můžeme jít'' zeptal se nás a my jsme kývli. Zamkla jsem a mohli jsme vyrazit.
,,No to je super děkujeme'' řekli jsme s Olívií a ještě jednou je objali.
,,No dneska začneme nacvičovat první sestavu'' oznámil nám nějaký pán který se tam sčista jasna objevil.
,,Holky tohle je Viktor je to náš učitel''
,,Dobrý den''
,,Může te mi tykat myslím že teď budeme spolu trávit hodně času''
,,Dobře''
,,Tak tréninky budou každé pondělí, středu a pátek. Vyhovuje'' zeptal se nás Viktor.
,,Jo jo vyhovuje''
,,Tak dobrý dneska to byla jen taková poznávací hodina tak ve středu se budu těšit ahoj''
,,Ahoj'' rozloučili jsme se a odešli.

,,Hele můžu u tebe teda do středy spát'' zeptak se mě po cestě Martinus.
,,No nevím ještě si to rozmyslím....mmm myslím že ne''
,,Děláš si srandu''
,,Jo dělám''  řekla jsme a šťouchla ho do ramene.

Zbytek dne byl super. Vůbec mě nenapadlo že bych mohla být v nějaký taneční skupině. Jsem ráda že si nás kluci vybarali. Už se moc těším jak to všechno bide dál sice toho bude trochu moc škola a ještě k tomu tohle ale nějak to zvládnem.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat