O týden později
,,Ahoj tak co podniknem'' vtrhla do dveří Olivia když vešla k nám domů.
,,No nevím ale máme celý víkend dům pro sebe tak to nějak musíme využít'' usmála jsem se a pomohla jsem jí odnést věci nahoru do pokoje.
,,Hele dostala jsem nápad nezajdeme do bazénu'' navrhla Olivia.
,,To je super nápad'' řekla jsem a šli jsme se připravit.Zaplatili jsme si vstup a šli jsme. V bazénu jsme různě blbli, jezdili v tobogánu a relaxovali ve výřivce.
U bazénu je bufet tak jsme si tam koupili něco malého na cestu a šli jsme.
,,Bylo to super moc jsme si to užila''
,,Jo bylo to super'',,Ahoj kam razíte'' zastvali nás kluci.
,,Ahoj'' řekli jsme jednohlasně. ,,Zrovna jdeme z bazénu'' odpověděla Olivia.
,,A kam jdete vy'' zeptala jsem se pro změnu já.
,,Jdeme na trénink'' odpověděl Martinus.
,,No už bychom asi měli jít jinak přijdeme pozdě'' řekl Marcus.
,,Jo už jdeme'' řekl otráveně Martinus.
,,A nechtěli byste zítra někam zajít'' zeptal se ještě Martinus.
,,Jo jasně půjdeme rádi'' vyhrkla ze sebe Olivia ve zlomku sekundy.
,,Dobře tak zítra ve dvě v parku''
Rozloučili jsme se a každý jsme se vydali svým směrem.,,Tak co budeme dělat teď '' zeptala se Olivia když jsme přišli domů.
,,Nemám ponětí'' řekla jsme a svalila jsem se vedle ní na gauč.No nemuseli jsme dlouho přemýšlet protože do minuty začalo pršet.
,,No a je to vyřešený ven rozhodně nepůjdeme'' řekla Olivia.
,,Tak si pustíme nějaký film'' navthla jsme. Olivia šla vybrat film a já jsme šla udělat popcorn. Teď mě tak napadlo že jsem vám ani neřekla proč jsem vlastně doma sama. No rodiče odjeli na pracovní cestu do Londýna. Tak jsem řekla Olivii jestli by tu nechtěla přespat takže jsme tu celý víkend úplně sami.Když jsme vešla do obýváku tak Olivia už seděla na gauči. Sedla jsem si k ní a pustili jsme si film. Asi v polovině filmu někdo zazvonil. Zvedla jsme se a šla otevřít.
,,Ahoj''
,,Ahoj co tu děláte''
,,No víš prší a my to máme docela daleko domů tak nemohli bychom se u tebe na chvíli schovat''
,,Jasně pojďte dál'' řekla jsem klukům.
,,Máme návštěvu'' zařvala jsem na Olivii. Hned co jsem to dořekla stála u dveří Olivia. Asi jí překvapilo že to jsou kluci.
,,Pojďte zamnou'' řekla jsem klukům a oni mě poslušně následovali.
,,Přece tady nebudete v tom mokrém přinesu vám něco suchého na sebe'' řekla jsem šla pro něco. Přinesla jsem jim taťky delší trička.
,,Koupelna je nahoře vlevo'' řekla jsem. Kluci odešli se převléct.
,,Co tu dělají'' zeptala se mě Olivia.
,,Prý to mají domů daleko tak se mě zeptali jestli by se tu nemohli schovat''
,,Aha no jsem ráda že tu js---'' nedořekla to protože se kluci vrátili z koupelny. Musela jsme se zasmát trička jim byla docela dost velká takže to vypadalo jak kdyby měli šaty. Olivia si toho všimla taky tak jsme obě propadli záchvatu smíchu. Kluci nás jen propalovali pohledem ale pak se taky začali smát. Pak jsme šli konečně dokoukat film.,,Už bychom měli jít'' řekl Marcus když film skončil.
,,Jo měli'' řekl Martinus a připravovali se k odchodu.
,,A nechcete tu přespat'' vyhrkla ze sebe Olivia. Otočila jsme se na ní nechápavím výrazem.
,,No kdyby vám to nevadilo tak moc rádi tu prespíme'' odpověděl Martinus. Olivia se na mě otočila s prosíky ve tváři.
,,Jo jasně nikomu to vadit nebude'' řekla jsem a Olivia mi v duchu děkovala.
,,Tak děkujem'' řekl Marcus a spátky si sedli.Hodně jsme se nasmáli. Šli jsme spát až v jednu ráno. Já s Olivii jsme spali v mém pokoji a kluci v pokoji pro hosty. Nevím jestli je to vůbec možné ale Olivia se smála i ze spaní. No zřejmě to možné je. Musela jsem se nad tím usmát. Ještě chvíli jsme se převalovala a pak jsme konečně usnula.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanficStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.