«11»

527 21 0
                                    

Večer jsem usnula na gauči. Celá rozlámaná jsem vstala a šla do koupelny. Umyla jsem se a trochu se namalovala a šla se převléknout. Vzala jsem si něco pohodlného.

 Vzala jsem si rohlík a namazala ho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsem si rohlík a namazala ho. Snědla jsem to, obula si boty a šla jsem. Na křižovatce na mě už čekala Olivia.
,,Ahoj'' přiběhla ke mě Olivia a objala mě.
,,Ahoj'' odpověděla jsem a objetí jí oplatila. Šli jsme směrem ke škole a potkali jsme cestou kluky.
,,Ahoj'' řekli jednohlasně a počkali na nás.
,,Ahoj'' odpověděli jsme a následovali je.
Martinus s Olivii šli před námi a já s Marcusem jsme šli kousek za nimi.
,,Tešíš se dneska do školy'' zeptal se mě po chvíli.
,,Docela jo co ty?''
,,Taky'' usmál se.
Vešli jsme do třídy a čekali jsme než přijde učitelka.

Hodiny proběhli vcelku v pohodě až na Norštinu ale dá se to. Teď už jen hodiny tance. Převlékli jsme se a šli do sálu. Stoupli jsme si k sobě a začali cvičit figury. O přestávce za mnou přišla Olivia.
,,Až půjdeme domů tak ti něco musím říct'' řekla Olivia ustaraným výrazem.
,,Dobře'' odpověděla jsem nechápavím výrazem.
Zazvonilo tak jsme si šli znovu nastoupit.

,,Tak co jsi mi chtěla říct'' zeptala jsem se Olivii když jsme vyšli ze školy.
,,Víš hele já se stavím a řeknu ti to až doma'' odpověděla a zmizela v uličce. Jen jsem nad tím protočila očima. Vážně by mě zajímalo co mi potřebuje říct.

Domem se rozezněl zvonek tak jsem šla otevřít.
,,Ahoj'' řekla Olivia a vešla dovnitř.
,,Tak povídej'' řekla jsem jí když jsme si sedli na gauč.
,,Dobře'' odmlčela se. ,,Asi jsem se zamilovala'' řekla tak že to skoro nebylo slyšet.
,,Co to je super a do koho'' vyhrkla jsem ze sebe.
,,No...''
,,No?''
,,Do.....Martinuse'' skoro šeptala.
,,Vážně no to je super a v čem je problém'' zeptala jsem se nechápavě.
,,Prostě on má na každou a pochybuju že by si mě někdy všimnul''
,,Ale to není pravda''
,,Ale jojo vždyť on může chodit s každou a pochybuju že by si někdy začal něco semnou'' začala vzlykat.
,,Ale no tak to není pravda'' utěšovala jsem ji.

Seděli jsme v oběti a utěšovala jsem ji.
,,Neboj se určitě tě má rád'' řekla jsem. Na to že jsme ve škole třetí den tak docela dobrý. Nechápu jak to stihla tak rychle. Asi po dvouch hodinách odešla. Je mi jí líto ale nic s tím nenadělám.

Napustila jsem si horkou vanu a ponořila se do ní. Ležela jsem tam až do tý doby než byla voda úplně studená. Neměla jsem náladu si dělat nic k večeři tak jsem si objednala pizzu. Do půl hodiny zazvonil zvonek. Zaplatila jsme pizzu a pustila se do ní. Když jsem dojedla tak jsem se umyla a šla si rovnou lehnout. Byla jsem unavená. Chvíli jsem jen tak koukala do stropu a pak se ponořila do říše snů.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat