O půl roku později...
,,Ahoj lásko'' přiběhl Martinus k Olivii a políbil jí. Ano Martinus a Olivia spolu chodí. Začali spolu chodit asi tři měsíce potom co se Martinus rozešel s Monikou. Martinus se za ty tři měsíce uvědomil že se do Olivie zamiloval. No změnilo se toho docela dost. Máme natočených 7 tanců. Stali jsme se docela známý. Thomas nás přihlásil do talentované soutěže. Docela se těším ale zároveň se bojím.
,,Můžeme jít'' zeptal se nás Marcus.
,,Jo jasně jo a ještě dneska na trénink se přijde podívat Harry'' řekla jsem jí.
,,Dobře'' usmála se Olivia.
,,Ahoj Viktore'' pozdravili jsme našeho choreografa.
,,Ahoj takže začneme nacvičovat na tu soutěž. Budete tam tancovat tři písničky ploužák, rychlejší a ještě jednu takový aerobik.''
,,Dobře'' řekli jsme a šli jsme se připravit.
,,Písnička se jmenuje Hungry Eyes''
Je to pěkná písnička na ploužák.
Nastoupili jsme se a začali jsme se učit kroky.Pak najednou práskli dveře. Stál tam Harry. Rozběhla jsem se k němu a objala ho a on mě políbil.
,,Ahoj'' řekl.
,,Ahoj'' odpověděla jsem mu a políbila ho. Pak už jsem se ale musela vrátit na parket tak jsem se od něj musela odtáhnout.
Když jsme skončili tak jsem šla rovnou s Harrym domů.
,,Tak jak se ti to líbilo'' zeptala jsem se po cestě.
,,Jo líbilo jsi dobrá jen...''
,,Jen?''
,,Nelíbí se mi jak se po tobě Marcus plazí a dotýká se tě'' vypadlo z něj. Zastavila jsem se.
,,Harry ale to tam musí být vždyť je to tanec jak bychom mohli tancovat kdybYchom se nemohli dotýkat''
,,Já vím'' řekl a dal mi pusu na tvář.
,,Promiň ale dneska s tebou být nemůžu''
,,Jakto?''
,,Už něco mám'' řekl dal mi pusu a odešel.
Je poslední dobou nějakej divnej. No nebudu to řešit.
Když jsem přišla domů hodila jsem si věci rovnou do pračky. Měla jsem docela hlad tak jsem si udělala sendvič nic jiného mě nenapadlo. Sedla jsem si s tím na gauč a pustila si televizi. Asi po půl hodině mi začal zvonit telefon.
,,Ahoj Di nechtěla by jsi dneska jít nakupovat za chvíli jsou Vánoce tak že bychom mohli něco nakoupit co ty na to?''
,,Ahoj jasně tak za půl hoďky u tebe''
,,Dobře ahoj''
Úplně jsem zapomněla na Vánoce. Vánoce jsou za dva týdny a já nic nemám teda nebýt Olivie tak jsem v prčicích. Rychle jsem se šla obléknout do něčeho pěkného. Vzala jsem si docela dost peněz, protože si myslím že to budou velký a drahý nákupy když nic nemám. Obula jsem se, zamkla jsem a vyrazila jsem k Olivii.
,,Tak jsme tady'' řekla když jsme stáli před obchodem.
,,Jdeme dovnitř'' řekla jsem a šli jsme. Bylo tady hrozně moc lidí no taky co by jste čekali když jsou za dva týdny Vánoce. Rychle jsme běželi do nějakého obchodu. Nakonec jsem s nákupem byla spokojená.Taťkovi jsem koupila holící strojek, protože se mu rozbil a hodinky, na který tak dlouho koukal.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictionStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.