«23»

364 14 0
                                    

O měsíc později....
,,Holky tak pojďte dneska je to natáčení'' křičeli na nás kluci když jsme se převlékali.
,,Jo už jdeme'' zakřičeli jsme na ně.

Abych vás trochu uvedla do děje. Tak naše první písnička Closer se dnes bude natáčet takže super. Jo a název skupiny jsme vybírali všichni společně a musím říct že se mi to moc líbí je to Harmony. Ten název nás napadl úplně náhodou ale hned se nám líbil. I Viktor nic nenamítal. Dokonce máme i svého manažera. Je to nějaký známý Marcuse a Martinuse a je super. Jmenuje se Thomas a je super. Je mu třicet dva a ke s ním hrozná sranda.

Přišli jsme do velké černé místnosti, kde se to bude natáčet. Rovnou jsme zamířili do maskérny, kde jsme se oblékly a nalíčila nás. S Olivií jsme na sobě měli bílé šaty a kluci měli bílou košili a černé kalhoty (takové ty k saku).

 S Olivií jsme na sobě měli bílé šaty a kluci měli bílou košili a černé kalhoty (takové ty k saku)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

KdYž jsme byli připravení mohli jsme začít s natáčením.

Natáčeli jsme to asi tři hodiny. No konečně to máme za sebou byla to celkem fuška.
,,Tak a zítra bychom mohli nacvičovat novou sestavu'' přišel nám zdělit Viktor po natáčení.
,,Dobře a jakou'' zeptali jsme se ho.
,,Nechte se překvapit'' řekl a odešel. Převlékli jsme se a taky jsme šli. Když jsem přišla tak jsem si rovnou zalezla do sprchy.
Nejdnou u mě zazvonil zvonek. Seběhla jsem rychle schody a šla otevřít. Stál tam Marcus.
,,Ahoj co potřebuješ'' zeptala jsem se ho.
,,Ahoj nezbalila jsi mi náhodou mikinu když si odcházela'' zeptal se mě.
,,Nevím počkej podívám se'' řekla jsem a šla se kouknout do tašky.
,,Ne nic tu nemám''
,,Jo dobře díky'' řekl a odešel.

Měla jsem docela hlad tak jsem si objednala pizzu. Než mi jí přenesou tak jsem si pustila televizi a šla se koukat na nějaký film. Asi po půl hodině mi přivezli pizzu. Zaplatila jsem jí a šla s tím zpátky do obýváku.

Byla asi osm večer a já se strašně nudila. Vzala jsem si mikinu, obula si boty a šla se projít. Šla jsem na to místo kam mě jednou vzal Marcus. Od té doby tam chodím docela často když chci být sama nebo když chci přemýšlet. To místo jsem si zamilovala. Šla jsem pořád dál když v tom do mě někdo vrazil.
,,Promiň jsi celá'' mluvil na mě modrooký brunet.

______________________________________

Trochu kratší kapitola....

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat