«32»

344 14 0
                                    

Už je to týden od toho malého incidentu s Harrym. Od té doby jsem ho neviděla a jsem za to ráda. Marcus ke mě teď chodí každý den když má čas. Připadá mi jako bych k němu začala něco cítit. Něco víc než přátelští. No nevím možná se mi to jen zdá. Stejně je to jedno i kdyby to bylo něco víc Marcus to tak necítí a hlavně chci si dát od všech kluků voraz. Dneska máme první zkoušku v novém roce. Zabalila jsem si věci na cvičení, pití, mobil a klíče a šla jsem. Všichni už tam byli. Převlékla jsem se a šli jsme rovnou tancovat. Máme dva měsíce na to abychom nacvičili tři písničky. Zatím máme jednu. Jde nám to celkem rychle.

Po tréninku jsme se stavila ještě v obchodě. Koupila jsme si něco málo k jídlu a šla jsem domů. Doma jsem se strašně nudila tak jsem si řekla že se půjdu projít. Ano je to docela riskantní ale doufám že už se nic takového nestane. Vzala jsme si bundu, obula si boty a šla jsem. Dost často chodím na vyhlídku, kterou mi ukázal Marcus když jsem se přistěhovala. Sedla jsme si tam na lavičku a pozorovala jsem jak zapadá slunce za budovami Osla. Seděla jsme tam asi do půl desátý a pak jsem šla domů. Byla jsem docela unavená tak jsme si napustila vanu a ponořila se do ní. Ležela jsem v ní do tý doby než byla voda úplně studená. Vylezla jsem, převkékla se a šla jsem si lehnout. Ještě chvíli jsem si psala s Olivii a Marcusem a pak jsme šla spát.

O dva měsíce později....

A je to tu dnešní velký den. Dnes vstoupíme v té talentové soutěži. Hrozně se bojím. Zrovna stojíme v šatnách a převlékáme se. První písnička bude Closer. Bude me mít krásné šaty a kluci košili.

 Bude me mít krásné šaty a kluci košili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Druhá písnička bude Solo Dance. Na tu budeme mít kraťasi a tílko.

A posílení bude Hungry eyes

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A posílení bude Hungry eyes. A na to budeme mít zase šaty a kluci nějakou košili.

Je to tu už jen minuta a spočineme před zraky lidí z celého Norska

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je to tu už jen minuta a spočineme před zraky lidí z celého Norska.
,,A teď prosím přivítejte velmi talentovanou taneční skupinu Harmony'' sálem se rozezněl potlesk a mi jsme nastoupili na pódium. Začala hrát písnička a my jsme začali tancovat. Úplně jsme se do toho vžili a nic jsme nevnímali jenom písničku a toho druhého. Když první písnička skončila šli jsme se rychle převléknout na druhou písničku. Když jsme dotancovali i poslední písničku uklonili jsme se a odešli. V zákulisí jsme se všichni hromadně objali. Byli jsme šťastný že to máme za sebou.

,,Tak dnešní večer se pomalu chílí ke konci a mě nezbívá už nic jiného než vyhlásit vítěze talentované soutěže. Dnes jste tu mohli vidět dvacet čtyři úžasných vystoupení ale jen jedno může zvítězit. S radostí vám mohu oznámit že vítězem se stává.....taneční skupina Harmony'' sálem se rozezněl pozlesk a mi nevěřili vlastním uším. Stáli jsme tam jak přikovaný a nikdo se nemínil pohnout. Pak nám ale řekli že máme jít na pódium. Vyšli jsme na pódium a sálem se rozezněl ještě větší potlesk. Vůbec jsem nechápala co se právě stalo. Jak jsme mohli vyhrát vždyť tu bylo tolik lepších čísel než to naše a přesto jsme vyhráli mi. Nemůžu tomu uvěřit. Převzali jsme si cenu, uklinili se a odešli do šatny. Tam jsme se všichni společně objali. Byli jsme hrozně šťastný. Myslím že teď se nám otevřela úplně nová brána do života.

,,Konečně doma'' práskla jsme taškou do kouta.
,,Crrr'' začal mi zvonit mobil.
,,Ahoj moc gratulujeme byli jste suproví tu cenu jste si zasloužili''
,,Děkuju'' poděkovala jsem mamce do telefonu. Povídali jsme si asi ještě půl hodiny a pak jsme se šla vysprchovat. K večeři jsem si udělala špagety. Musíme to pořádně oslavit a jelikož mám za týden narozeniny tak to spojíme a budeme zase spát u mě. Ano za týden je mi 18. To je super.

Byla jsem docela unavená. Sedla jsem si k televizi na gauč a koukala jsem na nějaký film. Asi po půl hodině jsme usnula.

Dance With You [M&M]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat