,,Dobré ráno princezno'' zašeptal mi do ucha Marcus když jsem se vzbudila.
,,Dobré'' řekla jsme a políbila ho.
,,Jakpak ses vyspinkala?''
,,Úžasně co ty?''
,,Úplně nejlíp'' řekl a políbil mě. Ležela bych tu strašně ráda dál ale musela jsem udělat snídani. Vstala jsem a převlíkla se. Šla jsem do kuchyně udělat nějakou snídani. Po chvíli se kolem mého těla obmotali silné ruce. Položil si bradu na moje rameno a pozoroval mě.
,,Copak vy dvě hrdličky tady kuchtíte'' vynořil se v kuchyni Martinus a hned za ním Olivia.
,,Tobě snídani ale jestli nechceš'' odpověděla jsem.
,,Nic jsem neřekl'' řekl Martinus a sedl si ke stolu. Marcus mě už taky pustil a sedl si za nimi. Dala jsem talíř s jídlem na stůl a začali jsme snídat.
,,Co dneska budeme dělat'' zeptala se Olivia když jsme dojedli.
,,Mohli bychom zajít do bazénu'' řekla jsem a uklidila nádobí do myčky.
,,To bychom mohli'' zvolal Martinus. Vzali jsme si plavky a šli jsme směrem k plaveckému bazénu. V bazéňe jsme blbli jak malý. Všichni se na nás otáčeli a ťukalu si na čelo. Ale nám to bylo úplně jedno. Skvělé jsme si to užili. Dnes musíme ještě do studia kvůli tomu jak dopadl koncert. Stavili jsme se ještě u mě doma abychom si dali věci.
,,Konečně jste tady'' zvolal Thomas.
,,Tak co jak to dopadlo'' zeptal se Marcus.
,,Výborně bylo to tak výborné že se vám zvedla sledovanost o půl milionů lidí a všichni chtějí další vystoupení.'' Nemohli jsme uvěřit vlastním uším. Všichni jsme se hromadně objali. Pořád jsme na sebe koukali jak na svatý obrázek.
,,Už plánuji další koncerty''
,,Vážně'' vypískla Olivia.
,,Jo a napadlo mě že bychom mohli i vycestovat třeba do Švédska.''
,,To by bylo super'' začala jsem pištět.
,,Zamluvím nějaké místo a pak vám řeknu termín'' řekl Thomas a odešel.
,,Páni jsme slavný'' řekla skoro až neslyšně Olivia.
,,Jo to jsme my budeme jezdit po světě'' řekl Martinus. Šli jsme domů a pořád jsme tomu nemohli uvěřit.
O půl roku později...
Naše taneční skupina se hodně proslavila. Zná náš snad úplně každý. Už jsme byli na desítkách ,,koncertech'' a je super tam pořád více lidí. Teď jsme ale trochu vypustili vystoupení. Přeci jen jsme už ve čtvrťáku a potřebujeme udělat maturitu. Samozřejmě vystupujeme ale ne tolik jako před tím. Hodně jsme se zaměřili na školu.Dnes máme další vystoupení tady v Norsku tím pádem nejdeme do školy.
Koncert nám začíná až ve tři a je teprve devět. Dala jsem si sprchu a šla jsem si zabalit. V jednu jsem vyrazila k budově kde se měl koncert konat. Samozřejmě měli kluci zase spoždění. Když konečně přišli dali jsme jim pusu a začali jsme si to zkoušet. Když nastal čas koncertu šli jsme se převléct. Náš nástup provázel dlouhý potlesk. Začala hrát hudba a my začali tančit. Všechno bylo super až na to než....
...jsem ležela na zemi.
,,Je ti něco'' přiběhl ke mě hned Marcus.
,,Ne asi ne'' řekla jsem a chtěla se po stavit ale nešlo to nemohla jsem se postavit. Marcus mě vzal do náručí a odnesl mě do zákulisí. Martinus mezi tím řekl publiku že se koncert ruší. Marcus mě naložil do auta a odvezl mě do nemocnice.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictionStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.