,,Né'' za křičela jsem když se pokojem rozezněl ten strašný zvuk budíku. Vyhrabala jsem se z postele a šla se zkulturnit. Dneska ve škole jsme připravovali všechno na rozlučku. Zkoušeli jsme si nástup, předávání dárků a všechno možný. Ani se mi nechce věřit že těch devět let tak rychle uteklo. Domů nás dneska pustili dřív. KdYž jsem otevřela dveře tak jsem ucítila úžasnou vůní, která se linula celým domem.
,,Ahoj''
,,Ahoj'' pozdravila jsem mamku nazpátek a šla si odnést věci do pokoje.
,,Co to bude až to bude'' zeptala jsem se mamky když jsem přišla zpátky do kuchyně.
,,Čína'' odpověděla mi a dál míchala směs.
,,Mňam'' vypískla jsem a šla si sednout.Když jsem se najedla tak jsem se šla pomalu připravit. Měla jsem sice ještě dvě hodiny ale musím se pořádně připravit jak fyzicky tak psychicky. Namalovala jsem se jen lechce, protože vím že budu bulet jak malý dítě a nechci abych měla celý obličej rozmazaný. Vlasy jsme si dala do krásného drdolu z copánků. Se vším jsem byla kupodivu spokojená. Potom jsem si jen oblékla krásné šaty, které jsem si koupila nedávno a byla jsem připravená. Vzala jsem si jen malou kabelku do které jsem si dala mobil, klíče a hlavně kapesníky, obula jsem si baleríny a šla jsme. Před budovou, kde se to má konat byla celá naše třída a třída osmáků kteří nám to všechno chystají. Když se sál začal plnit rodiči začala jsem být nervózní.
Rozlučku tady popisovat nebudu asi všichni víte jak taková rozlučka probíhá. Prostě na konci jsme všichni brečeli jak bouřkoví mrak. A potom jsme šli na rozlučák jenom naší třídy taky nebudu popisovat.
Ráno jsem se probudila v devět. Ještě že dneska už nemusíme do školy, protože vysvědčení jsme dostali včera na rozlučce. Vstala jsem a šla si dát něco k snídani. Byla jsem docela unavená. Domů jsem přišla okolo půl dvanáctý. Se snídaní jsem si zalezla do obýváku a pustila si film. Dneska se mi vůbec nechtělo nic dělat a jen se válet.
,,Ahoj'' křikla na mě Stella a skočila mi kolem krku.
,,Ahoj'' odpověděla jsem jí.
,,Hele mohla by si mi prosím říct co všechno se včera stalo moc si toho nepamatuju asi jsem to trochu přehnala s pitím'' jen jsme se usmála a všechno do posledního detailu jsem jí vylíčila.Domů jsem přišla až v deset. Dala jsem si do trouby dělat pizzu a šla se vysprchovat. Pizzu jsem zase celou zdlábla napočkání u filmu. Ještě že se nemusím s nikým dělit. Nikdo totiž neni věčně doma. Rodiče jsou v práci a nebo něco zařizují a sourozence nemám. Asi do jedný jsem si pouštěla filmy a pak jsem šla spát. Ještě chvíli jsem si psala se Stell a pak jsem usnula.
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictionStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.