Celý měsíc se o mě všichni starali jak já nevím co. Dnes jdu na sundání sádry. Marcus mě odvezl do memocnice.
,,Tak slečno snad bude vše v pořádku kdyby něco tak rychle přijďte'' řekl doktor když mi sundal sádru.
,,Dobře děkuji, nashledanou'' řekla jsem a odešla. Zítra začnu z rehabilitací abych co nejdřív mohla zase tančit. Marcus mě odvezl domů. Hned když jsem vešla tak jsem se málem zabila. Je to divný pocit. Máte pocit jako by vám ta noha lítala. Naštěstí jsme neslítla, protože jsem se stačila chytnout skříňky. Zalezla jsem si do pokoje a začali si balit. Ano už si pomalu balím, protože se budu tenhle týden stěhovat k Marcusovi. Už se moc těším. Dnes jsem konečně všechno dobalila. Nějaké věci si tu nechávám ale i tak mám dost krabic. No ještě že má Marcus velký byt jinak bychom se tam snad ani nemohli vejít. Byla jsme docela unavená tak jsem sebou plácla na postel a jen tak ležela. Po chvíli jsme ale usnula.,,Di vstávej'' snažila se mě vzbudit mamka.
,,Ale já ještě nechci'' zamumlala jsme a převalila jsem se na druhý bok.
,,Ale musíš dneska jdeš na tu rehabilitaci''
,,Mm'' zamumlala jsem a začala vstávat. Umyla jsme se a převlékla jsem se do něčeho pohodlného. Nasedla jsem do auta a jela do nemocnice.Rehabilitace proběhla dobře. Myslím si že za chvíli budu moct zase tancovat. Chce to chvíli ještě čas. Cestou domu jsem se stavila v kavárně. Objednala jsem si kafe a malý zákusek.
,,Ahoj'' uslyšela jsem za sebou hlas. Otočila jsme se a zastavil se mi dech.
,,Ahoj'' vykoktala jsem ze sebe.
,,Mužů si sednout'' zeptal se Harry.
,,Jo můžeš'' řekla jsme pořád udivená.
,,Páni jsi pořád krásnější'' řekl a usmál se na mě. Já mu ale úsměv neopětovala. Jsou to sice dva roky ale pořád to tam je to co mi udělal.
,,Děkuju'' řekla jsme s nezájmem.
,,Co potřebuješ'' zeptala jsme se ho když mi donesli kafe.
,,Nic jen jsem tě zahlídl tak mě napadlo že tě pozdravím'' řekl a usrkl si ze svýho kafe.
,,Aha'' řekla jsem a dál se věnovala svému zákusku.
,,Ještě pořád máte tu taneční skupinu.'' Nad slovy taneční skupinu udělal uvozovky.
,,Jo máme a jsme docela známý''
,,Mm aha'' řekl a usrkl si kafe.
,,Už půjdu'' řekla jsme když jsem zaplatila. Upřímně sedět se mi tu s ním nechce.
,,Jojo já taky půjdu'' řekl a šel hned za mnou. Šla jsme svým směrem k domu ale pořád jsem měla pocit jako by mě sledoval. Zrychlila jsem krok abych byla co nejrychleji doma. Konečně doma zabouchla jsem za sebou dveře. Přivítala mě úžasná vůně z kuchyně. Šla jsem se vysprchovat a pak rovnou nacupitala do kuchyně a sedla si ke stolu. Mamka rovnou nandávala. Skvěle to vonělo a ještě líp chutnalo. Když jsme dojedla sklidila jsme ze stolu.Dnes by měl přijet Marcus pro nějaké krabice. Přijel kolem druhé. Pomohla jsme mu odnést krabice do auta a jela jsem s ním k němu. Vyložili jsme krabice a on jek ještě pro zbytek a já začala pomalu vybalovat. Je moc hodný udělal tady hodně místa pro moje věci a dokonce kvůli mě koupil ještě jednu skříň. Po chvíli přijel Marcus se zbytkem krabic a pomohl mi vybalovat. Když jsme měli vše vybalené, plácli jsme sebou na postel a usnuli jsme.
Ráno mě probudila úžasná vůně. Potichu jsem vstala a nakoukla do kuchyně. Marcus stál u plotny jen v boxerkách a něco kuchtil.
,,Dobré ráno'' řekla jsem a objala ho kolem pasu.
,,Dobré tak jakpak ses vyspinkala'' zeptal se mě a dal mi pusu do vlasů.
,,Suprově a co to kuchtíš'' zeptala jsem se ho.
,,Palačinky'' řekla a usmál se.
,,Mm ty miluju'' řekla jsme a oblízla se. Marcus se jen usmál. Položil pánev a posadil mě na linku. Začal mě líbat.
,,Tady teď budeš bydlet'' řekl Marcus a usmíval se u toho jak sluníčko.
,,Já vím a už se moc těším''______________________________________
Tak ještě dvě kapitoly a bude konec.
💗❤💗
ČTEŠ
Dance With You [M&M]✔
FanfictieStěhuju se Norska a budu tam chodit na taneční školu v Oslu. Tanec je můj život. Stanu se členem taneční skupiny, kterou založili mí nejlepší kamarádi a rozjedeme svojí kariéru.