תראו מה זה. אני כותבת פרקים עד שתיים לפנות בוקר ומרוב התרגשות שסוף סוף סיימתי אחד אני לא מסוגלת לחכות לשעה נורמלית ומפרסמת אותו עכשיו. אז אני ממש עייפה כרגע וחסרת כוח או מוטיבציה נוספת לעבור על הפרק ולתקן טעויות...
אוקי, הודעה קצרה:
הסוף של הסיפור שוב השתנה. כל הרעיון מההתחלה. כמה דברים שקרו קיבלו משמעות פתאום ואולי, וזה בהחלט יכול להיות, אנשים ששמו לב לפרטים מסוימים הבינו עוד לפני מה עומד לקרות בסוף.
עכשיו לתודה קטנה: aiko2u
אני מודה לך מאוד על שנתת לי מוטיבציה והשראה לכמה קטעים בפרק הזה, בלעדייך הוא כנראה היה עולה עוד... הרבה זמן, אני מניחה :)עכשיו לפרק:
*********************
מורגן הרפה מקאיה אחרי זמן שנדמה כנצח. הוא פשוט הרפה ממנה ונשאר שכוב עליה בדממה. הוא גם הפסיק לבכות אחרי כמה זמן, כאילו אספקת הדמות נגמרה.
קאיה החליטה לא לדבר, היא הניחה לו להירגע למשך הזמן שיצטרך. כשיחליט לפצות את פיו, הוא יהיה הראשון. "אני מתפרק," הוא אמר לבסוף. "אני מתפרק לגורמים."
"יש לך שבוע. אנחנו נמצא דרך לסדר את זה." היא נסתה לעודד אותו.
"לכם יש שבוע. אתם צריכים ללכת מכאן. תיעלמו." את השאר הוא מלמל חרישית. עד כדי כך שאפילו עם העובדה שהיה צמוד אליה, קאיה לא הצליחה לשמוע.
"קודם אתה צריך לספר לנו. אתה מסתיר יותר מדי, מורגן. הרבה יותר מדי." היא ידעה שהוא במצב שביר כרגע, אך הייתה מוכרחה להעלות את הנושא. הם צריכים לשמוע ממנו מה הוא יודע. הוא הסתיר יותר מדי, ומדבריו של דייב, היותר מדי הזה מאוד חשוב.
הוא ניסה להדוף את עצמו ממנה, אך קרס מיד ונאנק בכאב. "אני מתפרק..." יבב ומשך באפו. שיערו הירקרק דגדג את סנטרה.
"על מה אתה מדבר?"
"הגוף מתנגד. הוא משתנה, ואז אני מתפרק. שינוי צבע בשיער זה השלב הראשון. כאב זה השלב השני. חשיפת המתכות היא השלב השלישי. את לא אמורה לראות אותן, יש מעטפת מתחת לעור. היא מסווה." הוא דיבר במשפטים קצרים וקול חלול, כמו מכונה.
קאיה לא ענתה. היא לא ידעה מה לומר, אז היא התרוממה לישיבה בסרבול ומיקמה את מורגן כך שראשו על רגליה. "בוא נחזור לכולם," ביקשה והביטה לתוך עיני הסערה שלו. הן עדיין נותרו אפורות כמו ביום שפגשה אותו. "זה יסתדר? או שאתה תיאלץ להסתדר?" שאלה, מתכוונת לרגליו.
"זה יסתדר. המתכת זה רק השלד, אני עדיין שולט בשרירים."
קאיה הניחה אותו ממנה וקמה על רגליה. היא הושיטה אליו את ידה והוא קיבל את הצעתה ונטל אותה ללא היסוס. "נסה לקום."
YOU ARE READING
קרייסט
Science Fiction*הושלם* מלחמת עולם שלישית הרסה הכל. האנושות אבדה. מוטציות נוצרו. הירח נהרס. אך מה אם יש שורדים? איך זה יכול להיות? ומה יקרה איתם הלאה? מדוע מראם הוא כזה? מה קורה כשהם פוגשים זה את זה? לא דברים טובים, זה בטוח. מלחמה אחת. שבעה שורדים. לכל אחד יש סו...