קרייסט פרק 27 "עד כמה זה באמת משנה?"

172 18 4
                                    


אז... יצא שהברזתי היום מבית ספר, והחלטתי לנצל את הזמן לסיים את הפרק הזה~

כן. הוא ממש גרוע. אני יודעת. לא אוהבת את כל החלק הראשון שלו, אבל אין לי כוח לערוך...

***

"אני מרגיש מוזר." מורגן שלח את המשפט לאוויר כששכב ובהה בשחור של השמיים. הוא ידע שעכשיו כולם נועצים בו מבטים. "אתם לא מרגישים מוזר? טיילור, את בטוח מרגישה מוזר, נכון?"

"אני מרגישה מצוין, תודה לך." היא גיחה משמאלו. "קארה, את מרגישה מוזר? כי אני מרגישה מצוין." העבירה את השאלה לבאה בתור.

"פיזית? הרגשתי טוב יותר לפני כמה דקות, כשלא זרקת עלי סלע." היא נאנחה בכבדות ומורגן גילה שבנקודה מסוימת היא הספיקה להישכב לצידו, כי הרגיש את הנשימה שלה ליד ראשו. "בכלל, זה מפחיד, וטיילור מחרפנת אותי, אז אם נתפוצץ אולי יצא מזה משהו טוב." היא סיימה בארסיות ומורגן פלט צחקוק. "טרנס, מה איתך? איך אתה מרגיש?"

שתיקה. מורגן תהה לעצמו למה הוא לא זורם עם השיחה. כולם דיברו על איך הם מרגישים, מה איתו?

"אני מרגיש כאילו אני פה ובו זמנית במקום אחר."

"זה בדיוק איך שאני מרגיש!" קפץ מורגן והזדקף להביט בו. "זה ממש מוזר." עיניו גדלו בהתפעלות. אז טרנס רק חשב. טרנס מרגיש כמוהו, שזה מוזר, כי מורגן לא באמת הצליח להבין איך הוא מרגיש, רק שזו הייתה תחושה מוזרה מאוד.

"אני לא יודע, אולי זה מהחשש שבעוד שלושה ימים העולם עומד להתפוצץ. אתה יודע... המנגנון הפנימי הזה שלך והכל," טרנס מלמל והשפיל את ראשו בהדרגה עד שכל מה שמורגן יכל לראות היה שיערו הכהה. "קאיה, מה איתך?"

מורגן הפנה את מבטו אל קאיה בצפייה והיא החזירה לו עיניים כחולות רציניות. "אני מרגישה שלווה פנימית וזה מאוד נחמד." קולה היה עדין במיוחד לעומת הבעתה ומורגן תהה אם היא צוחקת עליהם או לא.

"את לא... מפחדת?" תהתה טיילור ונימתה נשמעה קצת מרוחקת לדעתו של מורגן. "את יודעת, אנחנו כנראה נמות עוד שלושה ימים. זה לא גורם לך להרגיש... משהו?"

קאיה חשבה קצת לפני שענתה ותחבה את שיערה הארוך לתוך חולצתה. "לא. האמת שאני לא מרגישה שום דבר מיוחד. זה אותו דבר בדיוק." היא חייכה לכיוון טיילור, מורגן האמין, כי היא זו ששאלה. "אלייז'ה, איך אתה?"

"אני?" אלייז'ה נשמע מופתע, כאילו לא ציפה שיפנו אליו או כאילו לא שמע את השיחה עד עכשיו. "אני... מרגיש הקלה."

"הקלה? למה הקלה? לך אין טיילור." מורגן לא הבין. איך אפשר להרגיש הקלה לפני המוות שלך?

"זה לא שיש לנו מה לעשות פה חוץ מלהשתגע ולהרוג אחד את השני בהדרגה."

קרייסטWhere stories live. Discover now