Reggel hangos dörömbölésre ébredtem. Megnéztem a telefonom, ami 4:30 - at mutatott. Ki nem tud aludni ilyenkor?
Nem törődve az elaludt hajammal, és a reggeli kiábrándító kinézetemmel, kiballagtam az ajtóhoz, majd félkómásan kinyitottam azt. Sunggi izgatott arcával találtam szemben magam. Minden invitálás nélkül köszönt, majd kikerülve belépett a lakásomba.
- Igen Sunggi téged bármikor szívesen látlak - mondtam miközben odacsoszogtam a konyhapulthoz. Barátnőm otthonosan sürgött-forgott a konyhámban. Gyors készített nekem kávét, és összedobott egy kis reggelit is. Eközben be sem állt a szája. Egyfolytában arról beszélt, hogy Sehun megcsókolta, másnap meg is beszélték és most járnak. Olyan boldognak tűnt, hogy jó kedve egyböl átragadt rám is.
- Hívjuk át Rirint is - emelte fel a telefonját, mire egy bólintással jeleztem egyetértésemet.
- Amíg megérkezik kicsit összeszedem magam - suttogtam Sungginak, aki a telefont a füléhez emelve várta hogy barátnőnk felvegye. Teljesen elfelejtettem, hogy még csak hajnali öt óra van.
- Valószínüleg azért nem veszi fel mert nagyon korán van - osztottam meg bölcsességemet barátnőmmel. Legnagyobb meglepetésemre abban a másodpercben csöngettek - Ha ez most Ririn lesz én fejbelövöm magam - mondtam majd felkászálódtam a bárszékről. Az ajtót kitárva Ririn vigyorogva nézett. Ő is úgy tett mint Sunggi, köszönt, kikerült majd belélett a kis lakásba - mintha ez ma már egyszer megtörtént volna - vakartam meg a fejemet, és becsuktam az ajtót - Na jó. Én most bemegyek, lezuhanyzom és megpróbálom felfogni hogy miért van nekem kettő kakas baránőm, akik hajnalok - hajnalán berontanak és felkeltenek legszebb álmaimból. Addig találjátok fel magatokat. Úgyis olyan otthonosan mozogtok itt - mondtam, majd sarkon fordulva bementem a fürdőbe.
Lassan, ráérősen elkészülődtem. Lezuhanyoztam, felöltöztem, majd egy kis smink és már késznek is tituláltam magam. Ki léptem a szobából a nappali felé véve az irányt. Barátnőim a tévé elötti kanapén ülve beszélgettek. Érkezésemre mindketten felkapták a fejüket, és maguk közé invitáltak.
- Gyere épp a fiúkról beszélgettünk.
- Fogalmam sincs nekem mi közöm a fiúzáshoz de csatlakozom. Gondolom ti már mindent megbeszéltetek magatok között. Igaz? - kérdésemre csak mind ketten bólintottak egyet - na jó. Ne kíméljetek. Hadd halljam - mosolyogtam rájuk előre félve a Sehunos és Kais storykról - Várjatok. Egy szót se - intettem nekik egy aprót, majd felpattanva a konyhába igyekeztem. Egy tál popkornal tértem vissza - Na most kezdhetitek - huppantam le a fotelbe, és egy marék popkornt dobtam a számba.
- Akkor kezdem én - mondta Sunggi, majd belekezdett a storyzgatásba - tudod a bulin volt köztünk egy kis khm Sehunnal - utalt vissza a bulim napjára, amikor is olyan részegre itták magukat, hogy valószínüleg bevallották egymásnak az érzéseiket - aztán másnap megkeresett. Megkérdezte, hogy emlékszem e valamire, én egy ideig megszólalni sem tudtam. Aztan véletlen kikotyogtam, hogy nem sok mindenre de a csókra nagyon is. Erre ő is zavarba jött és egy ideig meg sem szólaltunk. És képzeld azzal törte meg a csendet hogy akkor most mi legyen - csillogott a szeme ahogy mesélte - erre én mondtam neki hogy fogalmam sincs. És akkor megkérdezte, hogy lennék-e a barátnője. Természetesen a nyakába ugrottam és azt sikongattam hogy "igen" - utánozta sajá magát, amire muszáj volt felnevetnem - aztán megcsókolt. És elmentünk sétálni. Utána meg már úgy is csak uncsi lenne számotokra - legyintett, majd Ririn felé nézett, hogy elkezdheti ő is. Én türelmesen hallgattam, és magamban elképzeltem a jelenetet.
- Hááát az úgy volt, hogy mi is a bulin kezdtünk el beszélgetni. Elhívott randizni - kezdett ő is kivirulni, ahogy visszaemlékezett - elösször azt hittem hogy csak részeg, és nem voltam benne biztos, hogy tudja hogy mit beszél. Aztán tegnap megjelent a helyszínen. Igazából még nem volt első csók sem, de sokat beszélgettünk és nevettünk. Örülök hogy jobban megismertem. És ha ez lehetséges, csak még jobbam beleszerettem - áradozott - Na és te Sungrin? Veled mizu? Tetszik valaki? - kérdezte kíváncsian Ririn, mire Sunggi is felém kapta a fejét.
- Ugyan. Nekem? Nem nincs senki - füllentettem, és egy kósza tincset tűrtem a fülem mögé. Sajnos barátnőim átláttak, és rájöttek, hogy hazudtam. Legalább is a hitetlenkedő tekintetekből ezt vettem ki.
- Minket nem tudsz átverni - nevetett ki Sunggi - na mesélj. Úgy láttam Baekhyun sem ivott a bulin. Biztos figyelni akart rád - gondolkodott hangosan, mire neki vágtam egy párnát, hogy maradjon már csöndben.
- Szóval Baek. Ő tetszik neked - láta át egyből a helyzetet Ririn.
- Nem tetszik. Haggyatok már. Amúgy sem kedvel. Én sosem tetszem senkinek - mondtam kissé bánatosan - engem a fiúk nagy ívben kerülnek - néztem rájuk felváltva.
- Kainak mégis tetszettél több mint két hétig - csúszott ki Ririn száján. Szájtátva néztem rá. Sunggi sem tett másképp.
- Tessék? - csak ennyi jött ki a számon.
- Ja semmi, semmi. Nem mondtam semmit - próbálta tagadni, de nem igazán sikerült neki.
- Most szépen elmondasz mindent - néztem rá szúrós tekintettel. Egy ideig állta a tekontetem, majd nagyot sóhajtva belekezdett.
- Ugye mondtam, hogy sokat beszélgettünk. És én kérdeztem, hogy volt-e már barátnője. Erre ő azt mondta hogy még nem volt komolyabb kapcsolata, de tetszett neki mostanában egy lány, akit én is ismerek. Addig-addig faggattam ameddig bevallotta hogy ki is az - és rám nézett. Véletlen még a szám is tátva maradt - de azt mondta, hogy egy ideje már másba szeretett bele. És akkor mondta, hogy tetszem neki, mert próbált elfelejteni téged és "pont jókor léptem az életébe" - mutatott idézőjeleket a levegőbe.
- De az hogy lehet? - kérdeztem értetlenül.
- Azt mondta, hogy sok időt töltöttetek együtt a próbákon. Amin csak ketten szoktatok lenni. Napról napra egyre többet érzett irántad, és ezt próbálta is kimutatni, de érezte hogy te nem viszonzod az érzéseit és próbalt elfelejteni. Azt mondta a bulin nagyon megkedvelt engem. És sokszor bocsánatot kért tőlem, mert bevallotta, hogy még nem teljesen tudott téged elfelejteni. Én pedig mondtam neki, hogy várni fogok, és megpróbálok neki segíteni - fejezte be a mondandóját Ririn, majd csend telepedett a kis csapatunkra. Mindenki a hallottakat emésztette.
- Tehát az egyetlen fiút is lenyúlod tőlem akinek valaha is tetszettem. Macskákkal fogok megöregedni - poénkodtam, és hogy fokozzam még egy nem létező könnycseppet is letöröltem az arcomról. Erre mind a ketten felnevettek, és Ririn szorosan megölelt.
- Sajnálom - suttogta.
- Nem kell. Igaza van Kainak. Sosem tudnék rá úgy tekinteni. A tiéd lehet - kuncogtam fel.
- Engem kihagytok? - ugrott a nyakunkba Sunggi.
- Szóval azért ölelgetett egyfolytában. Még puszikat is kaptam - tűnődtem el - bár Baekhyun is adott tegnap - mondtam mire mind a két lány egyszerre engedett el és a szemembe néztek. Felnevettem értetlen arcukat láttán, majd mindent elmeséltem nekik a tegnapi kajacsatától kezdve.
- És én ezt nem akarom, hogy a testem így reagáljon minden egyes érintésére - biggyeztettem le ajkaimat - biztosan nem tetszem neki.
- Szóval Sungrin beleszeretett Byun Baekhyunba - kiabálták egyszerre.
- Nem szerettem bele. Hagyjatok már - nevettem el magam.
- Ó, dehogyis nem - huzogatta a szemöldökét Sunggi. Hál'istennek a telefonom csengése mentett meg. Vagyis inkább rontott a helyzetemen, ugyanis elfelejtettem át állítani a Call Me Babyt. Vörös fejjel a fülemhez emeltem a készüléket, és még azt is elfelejtettem megnézni, hogy ki hív.
- Szia - köszöntem bele, mire a lányok vigyorogva várták, mi lesz ebből. Hát még én.
- Szia. A fiúkkal arra gondoltunk, hogy mivel ma szabadok vagyunk, elmennénk medencézni. És gondoltunk rátok. Lenne kedvetek eljönni? - kérdezte Baekhyun a vonal túlsó végén - Rirint és Sunggit nem értük el. Szólnal nekik is? - a lányok vad bólogatásba kezdtek mellettem.
- Persze. Nekem lenne kedvem. A lányok itt vannak nálam. Ők is nagyon bólogatnak. Mikorra menjünk?
- 10 körül a ház elött leszünk - mondta Baek.
- Rendben. Igyekszünk. Szia - köszöntem el
- Szia. Vagyis, sziasztok - köszönt el ő is, majd bontotta a vonalat.
- Siessünk. Van 10 percünk aztán itt vannak értünk - néztem meg az órámat, ami 9:50-et mutatott. Hű, jól elszaladt az idő.
YOU ARE READING
Szeretném, ha szeretnél [EXO ff] | ✓
Fanfiction- Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva, majd lehunytam a szememet. - Azt, amit már rég meg kellett volna tennem - suttogta ajkaimra, majd megcsókolt, amit természetesen viszonoztam. Kellemes borzongás száguldott végig a testemen, és úgy éreztem ha nem...