Arra ébredni, hogy valaki neked dobott egy párnát, nem a legcsodálatosabb dolog. Velem mégis megtörtént. Kelhettem volna mondjuk madár csicsergésre, vagy hogy a nap meleg sugarai csiklandozzák az arcomat. Ennek ellenére nekem csak az jutott, hogy szeretett barátnőim nekem dobtak egy-egy párnát. Fáradtan ültem fel, majd mit sem törődve reggeli kiábrándító kinézetemmel, bánatosan néztem a lányokra, akik Ririn ágyán ültek, és engem néztek.
- Ezt most miért kellett? - kérdeztem nyafogva - Felkeltettetek a legszebb álmaimból.
- Csak nem a Baekhyun-nal való közös jövőtökről álmodtál? - huzogatta a szemöldökét ravaszul Sunggi.
- Haha - nevettem irónikusan - Csak egy gond van vele. Hogy nincs, és nem is lesz olyan hogy "Baekhyunnal közös jövőm" - mutattam idézőjeleket a levegőbe.
- Attól még álmodozhatsz róla - mondta Ririn - én is sok mindent álmodtam khm.
- Igaz - értettem egyet baránőmmel, majd megdörzsöltem szemeimet, hátha kidőrzsölöm belőle az álmosságot is. Hát nem jött össze - Na és mi a tervetek mára? - néztem rájuk kíváncsian. Amint feltettem a kérdést, mosolyogva egymásra néztek, és szavak nélkül, csupán szemkontaktussal megbeszélték a dolgot - Na nee. Ugye nem akartok elmenni a forgatásra? - dörzsöltem meg a homlokomat.
- Ugyanmár Sungrin! Mi a barátnőjük vagyunk, te pedig... a... koreográfusuk - nyögte ki a szerinte jó indoklást. Hát igen. Én nem vagyok több, csak egy munkatárs - Biztosan szívesen látnak bennünket. Naa légyszííí - nézett rám nagy, barna szemeivel, aminek nem tudtam ellenálni. Az a hülye gyengepont.
- Jól van, jól van - adtam meg magam, kissé túl hamar. Valójában én is kíváncsi voltam a forgatásra. Még sosem vettem részt ilyenen, hisz még csak két hónapja dolgozom velük. Ez idő alatt inkább fel készültek a "visszatérésre" - Mennyi az idő? - nyújtózkodtam, ami kifejezetten jót tett, elernyett végtagjaimnak.
- Délelött 10 óra. Ezért is keltegettünk. Az Istenért sem akartál felkelni - nézett rám szúrós tekintettel Ririn.
- Tök korán keltettetek tegnap! Most kipihentem magam, elfáradtam - füllentettem szerintem meggyőzően.
- Én mindent tudok - mondta Sunggi.
- Mi mindent? - néztem rá tettetett kívancsisággal.
- Éjszaka felkeltem, és láttam, hogy levelezel valakivel. És az a valaki, csak egy ember lehetett. Baekhyun - felelte egyszerüen.
- Honnan veszed, hogy ő volt? - kérdésemre barátnőm csak egy unott pillantással ajándékozott meg.
- Sokáig beszéltem Sehunnal és mondta, hogy mindenki bealudt. Csak Baekhyun maradt ébren - válaszolta meg kérdésemet.
- A fenébe, hogy te mindig mindent tudsz - hajítottam el a párnákat, amivel felkeltettek. Sunggi hangosan felnevetett, én pedig unottan a fürdőszoba felé vettem az irányt.
Egy frissítő zuhany után, frissen léptem ki a kis helységből. Barátnőim az ágyon ülve kockultak, de érkezésemre szinte egyszerre kapták fel a fejüket.
- Tetszik a háttérképed - mosolygott rám Ririn - De ugye tudod, hogy ez biztos lebukás?
- Tud róla. Tegnap, vagyis inkább ma, amikor elküldte a képet mondtam neki. Lehet hogy nem vette komolyan, de rá tudom fogni a beszélgetésünkre - feleltem ravaszan, mire a lányok büszkén néztek rám.
☆ ☆ ☆
A helyszínre érkezve még a lélegzetem is elállt. Amint megláttam a sok embert, akik a fiúk körül legyeskedtek, nagyon meglepődtem. A forgatás, egy eléggé kihalt területen zajlott mesze a város zajától. Az úgymond "bejáratnál" mégis két colos gorilla állt, pókerarcal veredve a semmibe. Érkezésünkre napszemüvegükön keresztül, lenéztek ránk.
YOU ARE READING
Szeretném, ha szeretnél [EXO ff] | ✓
Fanfiction- Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva, majd lehunytam a szememet. - Azt, amit már rég meg kellett volna tennem - suttogta ajkaimra, majd megcsókolt, amit természetesen viszonoztam. Kellemes borzongás száguldott végig a testemen, és úgy éreztem ha nem...