- És képzeljétek, holnap elvisz valahova - lelkesedett Sunggi. Már vagy fél órája áradozik arról, hogy mennyire szereti Sehunt, és hogy mennyire "cuki" - Nem monta el hova, csak annyit mondott, hogy meglepetés. Uuu annyira szeretem - csillogott a szeme, és látszott rajta, hogy majd kicsattan az örömtöl.
- Nekem is van mesélni valóm - mosolygott Ririn sejtelmesen.
- Kímélj meg a részletektől - forgattam meg a szemem unottan, de mit sem törődve velem, tovább mesélt.
- Nem olyan - vörösödött el egy pillanat alatt - még csak fél napja vagyunk együtt! Mikre gondolsz te - dobott nekem egy párnát, mire hangosan felnevettem.
- Simán kinézem belőletek - húztam össze a szemem, majd visszahajítottam a párnát. Válaszként ő is összehúzta a szemeit.
- Bevalott valamit - felelte.
- Csak nem azt hogy szeret téged? - húztam tovább az agyát. Megint nekem dobott egy párnát.
- Azt mondta sosem tetszettél neki. Persze szeret téged meg minden, de nem úgy - amint kimondta, szó szerint leesett az állam, nagyot koppant. Értetlen fejemet látva, azonnal elmagyarázta - Azért mondta nekem, mert félt hogy nem viszonzom az érzéseit, és csak barátként tekintek rá. Ezt találta ki. Elösször furcsáltam, mert rosszul esett, hogy csak felejtőnek kellenék neki. Azt hittem nem gondolja komolyan a kapcsolatunkat - mondta én pedig még mindig nem tudtam megszólalni.
- Nem értem, miért kevert bele engem is? - értetlenkedtem.
- Hát, tudta hogy Sunggi már foglalt, mielött az lett volna. Sokszor volt veled, tudod azok a táncórák is - egy aprót bólintottam - ezért találta ki - válaszolta egyszerűen. Még mindig nem értettem, de inkább hagytam.
- Egyébként mi volt a baj amikor lementünk? - kérdezte kíváncsian Sunggi.
- Beszélgettem Kwon nénivel - feleltem egyszerűen, majd a kezembe vettem egy szárított gyümölcsös zacskót, és elkezdtem majszolni.
- Miről beszélgettél te az anyukámmal? - kérdezte Ririn, felvont szemöldökkel.
- Kérdezte, hogy mi újság a fiúkkal - préseltem ki a szavakat, majd egy újabb adag gyümölcsöt tömtem a számba.
- Igen? - kérdezték szinte egyszerre kaján vigyorral az arcukon - és mit feleltél? - nézett rám Sunggi.
- Jaj, lányok erről ma már beszéltünk - emlékeztettem őket arra, hogy reggel szinte betőrtek hozzám - inkább aludjunk. Késő van már - néztem az órámra, majd ejtettem egy mű ásítást.
- Ez jó ötlet - mondta fáradtan Ririn - sok dolog történt ma. Ki kell magamat pihenni - mondta, majd láttam rajta, hogy halványan elpirult, amint visszaemlékezett a délután történtekre.
Amint én is visszagondoltam, a medencébe történt dolgokra, kirázott a hideg. Baekhyun ölelése és érintései, amik rossz érzéseket váltanak ki belőlem.
Letelepedtem a nekem szánt ágyneműre, majd elhelyeszkedtem.
- Jó éjt lányok - kapcsolta le Ririn a lámpát, így ránk telepedett a sötétség, majd mindannyian motyogtunk egy "jó éjszakát". Próbáltam aludni, de sehogysem akart leragadni a szemem. Amikor már csak egyenletes szuszogást hallottam, a telefonomért nyúltam. Feloldottam a kijelzőt, ami elösször majd kisütötte a szememet, ennek köszönhetően, percekig csak fényfoltokat láttam. Miután látásom rendeződött, felnéztem a közösségi oldalakra. Kiváncsiságból megnéztem a fiúk oldalát is, érthető okokból senki sem volt online. Ezért is lepett meg, amikor Baekhyun neve mellett zölden villogott a kis pötty.
YOU ARE READING
Szeretném, ha szeretnél [EXO ff] | ✓
Fanfiction- Mit csinálsz? - kérdeztem suttogva, majd lehunytam a szememet. - Azt, amit már rég meg kellett volna tennem - suttogta ajkaimra, majd megcsókolt, amit természetesen viszonoztam. Kellemes borzongás száguldott végig a testemen, és úgy éreztem ha nem...