Douăzeci și trei

5.5K 251 10
                                    

—Olivia?

Dau afirmativ din cap, fără să mă gândesc cu adevărat le consecințe. Olivia o să mă omoare, să nu mai pomenesc de faptul că în următoarele șapte luni eu voi fi cea care se umflă ca un balon, nu ea.

—Michael știe?

Nu îmi pot găsi cuvintele. Spunând că Olivia este cea însărcinată, inevitabil l-am târât și pe Michael în rahatul ăsta de minciună.

—Trebuie să mergem, spune și mă trage spre mașină. Îmi deschide portiera și mă îndeamnă să intru. Fără să scot un cuvânt, sau să respir, intru în mașină și aștept să pornim în trombă.

Pe tot parcursul drumul privesc pe geam și îmi ating ușor abdomenul. Ce am făcut? Îmi scot telefonul din buzunarul gecii, îl deschid și încep să tastez cât de repede pot.

"O să vin la tine cu Bruce. Fă-mi jocul."

Răspunsul nu întârzie să apară:

"Despre ce Dumnezeu vorbești?"

"Te rog."

Închid telefonul și îl privesc pe Bruce. Nu pare supărat, doar șocat. Sunt curioasă cum ar reacționa dacă ar afla că, de fapt, cel din ecografie nu e copilul lui Michael ci chiar al lui. Voi afla când îi voi spune adevărul. Evident nu pot să îl mint timp de șapte luni, dar îmi trebuie puțin timp. Trebuie să ne calmăm amândoi și să îmi dau seama cum să îi spun că l-am mințit.

Oprește brusc mașina în fața blocului în care locuiesc cei doi "viitori părinți" și mai am puțin și mă opresc cu fața lipită de parbriz. Nu știu dacă e fericit pentru fratele lui sau îngrijorat.

Mă trage de mână pe scări, de parcă eu aș fi la fel de grăbită să dau ochii cu Michael care probabil îmi va sări la gât când va afla adevărul.

Când ajungem în fața apartamentului, Bruce mai are puțin și dărâmă ușa. Dă cu pumnii în ea și îl strigă pe Michael.

Nu știu dacă mă amuză panica din ochii lui sau mă sperie. Dacă așa reacționează când crede că e copilul lui Michael, cum va reacționa când va afla devărul?

Michael deschide în sfârșit ușa și aproape că primește un pumn în față. Bruce trece de el și se pune în mijlocul sufrageriei arată cu degetul spre Olivia și îl întreabă pe fratele lui mai mic:

—Știai că e gravidă?

Întrebarea lui ne lasă pe toți cu gura căscată. Da, mă așteptam să îi spună sau să vorbească cu Olivia, dar nu mă așteptam să îi spună lui Michael în felul ăsta.

Bruce îl privește pe Michael, Michael pe Olivia, ea pe mine, eu pe Bruce. Bruce și Michael au aceeași panică în ochi, iar Olivia mă privește șocată. Sunt convinsă că deja are vreo zece idei despre cum să explice moartea mea tuturor celor cunoscuți.

—Ești gravidă?

Olivia ne privește pe toți trei și cu un oftat, ne dă răspunsul cu o ridicare din umeri.

—Păi, secretul s-a aflat.

O privesc, mulțumindu-i discret și atenția îmi este atrasă de corpul lui Michael care se prăbuște la pământ. Toți îl privim surprinși, Olivia fiind prima care își dă seama că iubitul ei a leșinat.

—Michael! Olivia se așează lângă trupul său și începe să îl lovească ușor peste față.

Nu știu dacă găsesc această situație comică sau tristă. Michael, săracul, când s-a trezit de dimineață nu se aștepta să afle că va fi tată, iar eu nu mă așteptam să fac o prostie mai mare decât capul meu. L-am mințit pe Bruce, iar acum Michael a leșinat, Olivia, probabil, mă urăște, iar Bruce e mai confuz ca niciodată. Ce-am făcut?

—Bruce, ce-ar fi să nu te uiți ca boul și să îl duci în dormitor? se face Olivia auzită.

Bruce se conformează și îl ridică cu grijă pe Michael de pe jos. Olivia, în schimb, mă ia de braț, nu cu atât de multă grijă, și intră cu mine în baie.

—Ai înnebunit? șoptește, fluturând din mâini.

—Scuze, n-am știut ce să-i spun. A găsit ecografia și a trebuit să îi explic cumva de ce am o poză cu un bebeluș nenăscut, îi explic în șoaptă.

—N-ai putut să zici că e a mamei? Sau a vreunei prietene? Chiar trebuia să îmi pronunți numele?

—Îmi pare rău, m-am panicat. N-am știut că va reacționa în halul ăsta.

Olivia își dă ochii peste cap și începe să bată din picior.

—Trebuie să rezolvi asta cât de curând, pentru că Bruce va realiza că nu sunt eu aia cu burta la gură, îmi explică și iese din baie.

Mă sprijin de ușa dușului rece și încerc să îmi calmez respirația. Îmi așez mâna pe burtă și inspir adânc. Am făcut o prostie mai mare ca mine. Trebuie să mă gândesc repede cum să îi explic lui Bruce că el nu va fi unchi, ci tată.

Ies din baie hotărâtă să mă gândesc mai tâzriu la asta. Acum trebuie să văd dacă Michael e treaz ca să îi pot explica totul.

—Ieși afară! Te sun după ce vrobesc cu ea! vocea lui Michael face ecou în holul aprtamentului.

—Dar Daniela?

—Cu ea trebuie să vorbesc eu, intervine Olivia.

Când aud ușa cum se închide mă apropii de canapeaua neagră și aștept să vină uraganul.

Michael și Olivia vin și ei în sufragerie, iar Olivia îmi face semn să explic. Mă ridic și deschid gura ca să vorbesc, însă Michael mi-o ia înainte.

—Ok, e imposibil să fii insărcinată. Cel mai intim lucru dintre noi a fost să dormim în pat așa că vreau o explicație.

Olivia roșește când aude ca Michael da din casă de față cu mine, dar sincer mă bucură. Asta înseamnă că nu vrea doar sex de la ea.

—Eu sunt însărcinată, spun de parcă n-ar fi evident.

—Mi-am dat seama de atâta, dar vreau să știu de ce nu i-ai spus lui Bruce. Îi plac copii, și te pot asigura că va fi mai mult decât fericit că va fi tătic din nou. Mai ales acum că javra de Christine a luat-o pe Jane.

Ignor felul în care a numit-o pe Christine, concentrându-mă doar pe ce mi-a spus despre Bruce. Chiar ar fi fericit să afle că va fi tată? Evident, asta după nervii pe care îi va avea pentru că l-am mințit.

—Ela, trebuie să îi spui. Oricum plănuiai să îi spui în câteva luni. Care e marea diferență?

Olivia se apropie de mine și mă apucă de umeri.

—Vrei să fiu lăngă tine când îi spui?

Dau negativ din cap. Trebuie să fac asta singură. Trebuie să îi spun doar eu. Îl voi ruga pe Luke să aibă grijă de Sarah. Aș vrea să petrec mai mult timp cu ea în ultima ei zi la mine, dar vom fi amândouă la școală, iar apoi va veni Bruce.

—Vă mulțumesc că nu i-ați spus nimic. Și că mi-ați deschis ochii cu forța, glumesc.

—Erau deschiși, trebuia doar să îi folosești, îmi spune Olivia și mă îmbrățișează.

Îl îmbrățișez și pe Michael și îl sfătuiesc să nu își mai radă barba. Olivia mă privește urât când cuvintele îmi ies pe gură, ceea ce mă face să realizez că e vina ei că acum Michael arată ca un copil.

Ies din apartament și fac un singur pas, însă mă opresc când aud strigătul voios al lui Michael.

—Voi fi unchi!

Clatin amuzată din cap și cobor scările spre ieșirea din bloc. Ies în parcarea blocului și sunt surprinsă să îl văd pe Bruce.

Mă apropii de el și mă trezesc prinsă în brațele sale cu buzele lui lipite de gura mea.

DirectorulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum