Новият ученик

683 49 12
                                    

Внимание! В първата част на главата има сексуално съдържание! На когото не му се чете, нека просто да я подмине. Приятно четене и коментирайте за некст!

МИСЛИТЕ НА МАДИСЪН:

Бяхме обгърнати в тишина, която бе нарушена от звукът на страстните ни целувки. Все още стоях в скута му, когато той ме сложи да легна на седалката. Изведнъж се отдръпна от мен и даде възможност на двама ни да си поемем дъх.
Д: Сигурна ли си? - каза едва от задъханото си дишане. Не казах нищо, просто кимнах и той ме целуна. След секунди премести целувките си към врата ми. Засмукваше и оставяше мокри следи, като бавно слизаше надолу. Стигна до гърдите ми и опита да махне сутиена. Надигнах се леко, олеснявайки го, а той го взе и захвърли настрани. Започна да целува гърдите ми докато аз опитвах да контролирам емоциите си. Езичето му се заигра с едното ми зърно и не се забави дълго докато отново заслиза надолу. Сложи няколко целувки по корема ми, а вълнението в мен ме изгаряше. Понечи да свали още една част от дрехите ми, а аз естествено помогнах. Върна се на устните ми за момент и след това се насочи към деликатната ми зона. Не знам как въобще се побирахме на тази седалка. Беше ужасно тясно и неудобно, но на никого не му пукаше за това, точно сега. Премахна последната частица плат, която ме прикриваше и започна да облизва клитора ми. Не ме интересуваше дали е възможно някой да ни види тук, нямаше начин да сдържам стоновете си. След малко вкара единия си пръст, като езикът му не се откъкваше от мен. Господи, щях да откача! Втори пръст се задейства и не можех да си намеря място от удоволствие. Звуците, които издавах зачестяваха все повече. Точно, когато щях да достигна връхната точка на удоволствие, Джейсън се отдалечи. По дяволите минаваше ми през ум да го убия в този миг! Опитвах да се успокоя и когато почти го постигнах забелязах, че той се бе съблякал напълно и дори сложил презерватив. Това момче ме подлудяваше в хубавия смисъл но думата. Колко бърз беше само. Или само на мен така ми се струваше..?
Настани се обратно между краката ми плавно навлизаше в мен. Заболя ме много и стиснах очите си. Той се надвеси над мен и ме целуна нежно. Езикът му намери моя и си заиграха в синхрон. Докато ме целуваше започна да прави бавни движения. Болката постепенно се превърна в неистово желание. Бавеше се толкова много, а аз вече исках да забързаме темпото. Сакаш прочел мислите ми Джей се забърза. Стоновете ни огласяваха пространството в колата. Очите не откъсваха поглед един от друг, а устните ни се срещаха за кратко от време на време. Минути
по-късно той достигна крайната ми точка и извих гръб от удоволствие. Джейсън беше готов след секунди и се отписна тялото си върху мен. Опитвайки да нормалицираме дишането си се усмихнахме широко един на друг. Постояхме легнали докато не се успокоихме напълно. Изправих се леко и затърсих дрехите си. Преоблякох се и видях, че той правеше същото. Щом бяхме готови седнахме на седалката и се сгушихме един в друг. Беше страхотно. А това, че беше с него го правеше още
по-хубаво. Не можех да си представя да съм с друг. Движенията му бяха толкова внимателни и от една страна може би несигурни. Не искаше да ме нарани, но аз повече от всичко исках първият ми път да е с него. След товай което стана току що, чувствата ми към него се засилиха още повече. Ако това изобщо беше възможно. Те вече си бяха доста силни.
Д: Гладна ли си? - каза, изваждайки ме от мислите ми.
М: Да, а ти? - отговорих аз и се загледах в близкия прозорец. Навън вече не валеше пороен дъжд, а по-скоро росеше.
Д: Аз също. Знам една закусвалня немного далеч. Спокойно местенце. Искаш ли да отидем? - каза докато едната му ръка си играеше с косата ми.
М: Добре. - казах и го целунах. Усмихнахме се и се преместихме на предните седалки. Замислих се за нещо, което исках да го питам. - Джей.. - казах аз. Той бе тръгнал да пали колата, но се спря и ме погледна в очите.
Д: Да? - каза спокойно.
М: Кога беше...знаеш.. - промълвих неловко. Той ме гледаше странно.
Д: Кога какво? - каза и едва забележима усмивка се появи на лицето му. Знех си! Той знаеше какво се опитвах да кажа, но просто ме дразнеше нарочно. Облизах устни и
най-сетне успях.
М: Кога ти беше първият път? - казах аз, а той се засмя. Бутнах ръката му и той продължаваше да се смее. - Джейсъъън! Аз съм сериозна! - казах с доколкoто можех по-сериозен глас.
Д: Това няма значение. - каза тихо.
М: Да..аз едвам събрах смелост да те попитам, а ти ме отряза набързо. - казах, като се правех на ядосана и скръстих ръце. Той се наклони към мен, хвана брадичката ми, и ме накара да го погледна. Целуна ме нежно и когато се отдръпна видях широката усмивка, която ме разтапяше. Мамка му правеше ме толкова слаба. Дори не можех да се преструвам на ядосана или сърдита. Неговите страхотни методи да ме накара да млъкна бяха моите любими.
Той се върна на седалката си, но аз го спрях за пореден път с думите си. - Джейсън...обещай ми, че няма да се забъркваш в лоши неща повече. - гледах го сериозно, а той застина за момент и просто кимна. - Не. Моля те. Погледни ме. - казах и той го направи. - Обещай ми искрено! - допълних. Той хвана ръката ми и преплете пръстите ни.
Д: Обещавам. - каза и дръпна ръката ми, след което я целуна. Веднага след това запали и потеглихме.
Исках да му вярвам, но нещо в мен ми казваше, че го каза само за да ме успокои. Беше несигурен. Отблъснах тези мисли настрана и се сетих за случката преди малко на задната седалка. Определено не мислех, че първият ми път ще е в кола. Но за мен бе толкова специално и на това място. Глуповата усмивка намери място на лицето ми.
Вече не се чувствах самотна. Той запълни всичката празнота, която имах докато го нямаше.

Надежда за любовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora