MondoCon

935 50 8
                                    

Hello!
Nem ettek meg Tsukishima trexei, élek és virulok, csak ugye az edzések, meg így hétvégére a nátha ágynak döntött, úgyhogy most tudtam először nekiállni írni.
Kaptam egy kis tippet boooks4ever től egy részre, amit megcsinálok, mert már éppen ideje volt valami épkézláb dolognak :3
Kezdjünk is bele, íme a Karasuno a MondoConon.
KageHina: Hinata a karjánál fogva rángatja Kagsot körbe-körbe, minden kis vackot megnéznek, minden cosplayessel képet csinálnak - Hinata szájából szinte mindegyiken kifigyel egy pocky vége, Kageyama pedig a creepy mosolyával próbálja Hinata kedvét elvenni a dologtól, mert nem szereti ha fotózzák - sikertelenül. Így lett Kageyamának, a képbe oda nem érő elmosódott Hinatának és egy Vasembermaszkos Pikachunak a képe kitéve másnap a klubszobában.
DaiSuga: A nagyszínpadoz még éppen időben odaérnek, hogy az első sorból nézzék meg a legérdekesebb előadásokat. Az egészet videóra veszik a lemaradt csapatnak, és mivel ez kevesebb ideig tart, mint tervezték, elmennek a Bubble Teat is kipróbálni. Talán ők az egyetlenek akik a nap végén nem teljesen leamortizálódva keverednek ki a Con forgatagából.
AsaNoya: Noya nagy nehezen, de rávesszi Asahit, hogy - a kötelező pénzszórás után - Free Hugozzanak, de mint kiderül ez nem volt a legjobb ötlet. A Karasuno-fanatikus lányok teljesen körbeveszik őket és ugyan az égimeszelő Asahi épen kimenekül a rajongók közül, Noya teljesen köddéválik az ajándék- és lányhegyek között. Asahi enyhén szívinfarktust kap, hogy hova tűnt a kis bogyókája, de egyszer csak, nehezen de előkerül Noya, macskafüles hajpánttal a lelapított haján - valakinek kellett egy ilyen kép - és egy felettébb büszke mosollyal az arcán.

 Asahi enyhén szívinfarktust kap, hogy hova tűnt a kis bogyókája, de egyszer csak, nehezen de előkerül Noya, macskafüles hajpánttal a lelapított haján - valakinek kellett egy ilyen kép - és egy felettébb büszke mosollyal az arcán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Ez ide kellett xD)
TsukkiYama: Körbe sem néznek, úgy rohannak a gameplay részlegre, ahol is csapatként beneveztek játszani egy meccset. Főleg a taktikára építenek amit már Krisztus előtt óta gyakorolnak, és a döntőig probléma nélkül sz*rrá vernek mindenkit. Ott ugyanis szembekerülnek két hardcore röplabdafannal, akik nagyon nekik szurkolnak, és történetesen shippelik is őket. Addig könyörögnek a közönségnek és nekik, míg párszáz gamer ráveszi őket egy puszira ha elveszítik. Yams nagyon zavarba jön és fizikailag képtelen a játékra figyelni, így a nyeremény helyett Tsukkit kapta meg aznap nyereménynek.
KiyoTana:Tanaka azonnal szó szerint betör a pultokhoz és Kiyokot majdnem elveszítve megy el mindenfélét venni maguknak. Kiyoko első körben kap tőle egy szép nyakláncot, utána elmennek kicsit eszegetni. Utána azonban, miután a kapcsolat épségét Tanaka tökéletesen bebiztosította aznapra, elhúz a saját részlege felé. Aznap Ryu egy I Love Echi-s pólóban és jópár kitűzővel vonult haza, Daichi és Suga gyilkos pillanatásától kísérve.

És most jöjjön egy gyors kérdés: innen lesz-e kint valaki a Conon? Ha szombaton kijösztök akkor még egy találka is beleférhet majd, szóval ha láttok egy zöld szemű Misaki Meit (drága a kontaktlencse xD), egy Light x Lt, és egy barna hajú Yuriot azok leszünk mi xD Igen, biztosan állíthatom hogy meg egy ilyen kombó nem lesz kint xD

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Where stories live. Discover now