Helló!Ez nem lesz ugyan kifejezetten Haiykuu, de a mai nap után (egész délután egy barátnőmmel fogadásokat gyakoroltam, és tökéletesítgettem a Rolling Thunderem) kikívánkozik belőlem, és amúgy is kapcsolódik, úgyhogy nem húzom sokat a szót ezzel, inkább vázolom a témát. Ugye már párszor megemlítettem, hogy röplabdázom, és most ezzel kapcsolatban írok pár tipikus problémát. Elöljáróban annyit mondanék, hogy főként liberóként funkcionálok, de néha besóznak Hinatának lecsapni, szóval csak ezzel a két poszttal vannak tapasztalataim, de ha van más is nálatok, írjatok kommentbe, szeretnék röhögni egyet :D
Szóval, kezdjük!
1. Ha a suliban kidobósozunk, akkor is bennem van a kényszer, hogy alsóval visszaadjam a labdát... A reflex mindig reflex marad.
2. Minden menő mentés csak akkor sikerül, ha senki nincs ott, akinek bizonyítani akarsz. Egyébként meg ha pedig ott van, akkor kábé bele sem tudsz érni a labdába, max jó nagyot esni.
3. Ha valaki megkérdezi, mit hogy csinálsz, az egyszerű ösztönös mozgás miatt ez lesz belőle - Szóval, jön a labda...és akkor te oldalra le, és akkor bumm, és akkor át, és akkor fel. Ez egy megtörtént eset, avagy Mei-chan megpróbálta elmagyarázni a barátnőjének a Rolling Thunder rejtelmeit.
4. "Liberó? Az nem egy pelenka?"...Avagy a legtöbben odáig jutottak el a röplabda-posztok terén, hogy létezik a feladó.
5. "Te jó Isten?! Tiszta kék folt vagy! Úr isten, a karod! Mi történt a comboddal?! Téged vernek otthon?"
Én: "Nem. Liberó vagyok. Az időm nagy részét elesve töltöm, és élvezem minden percét."
6. "Lássuk, rá tudok-e még állni", avagy nem tudod mennyire húztad meg azt az izmot, míg a biztos támaszt, a térd- és bokavédőt le nem veszed magadról...a végső eredmény általában nem túl rózsás, ezért tárolunk lóbalzsamot a hűtőben.
7. Focipálya? Tömjük tele vele az országot! Kosárpálya? Minden sarkon! Pingpongasztal? Há' hogy a petvarba ne?! Röplabda?
...
Az mi? Csak nem az egyik legközkedveltebb sport a lányoknál? A nagy tökömnek kell ide pálya! Hadd játszanak a fűben!
8. Nem tudod milyen magas a háló, míg egy ütés után bele nem akadsz tetőtől-talpig.
9. "Röplabda? Tch, az mainstream és minden senkiházit szart is leigazolnak", avagy Mr/Mrs. Kapd-már-be-a-fámat-próbáltál-már-komolyabban-játszani, aki tényleg szeretné, ha fejbetosznám valamivel.
10. A sulis meccseken térdvédő nélkül játszani oyan, mintha csak fél lábam lenne, ráadásul nem lehet rendesen feladni, sem leütni, beton pályán vetődni a világon a legrosszabb dolog, és a többi, és a többi, pedig te tényleg szeretnéd komolyan csinálni.
Na jó, ez most nagyon jól esett, főleg a kilences xD. Remélem tetszett, hamarosan érkezik a Karasuno falun szituációs játék, sziasztoook!
Mei-chan
VOCÊ ESTÁ LENDO
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
DiversosHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...