Hey Hey Hey!
Ez most kikívánkozik, de ma valahogy mindenhol magamnak írok fanservicet. Na nem baj :D
Ma még szerintem hozok egy részt, Haikyuu fangirl problémákkal. Meglepően sokan szerettétek ezeket, úgyhogy visszahozom őket ^^
Kezdjünk bele!
1.) Edzésen leggyakrabban elhangzott szavak:
- Hova mész?!
- Fent van bazmeg!
- Hátul!
- De [edző neve] az kinn vo~olt!
- Hova kell forogni?!
- *blokknál* Miért vagy ilyen magas?!
- plusz ha beállok leütni, akkor más nincs csak a feladó nevét vonyítom.
2.) Nem baj az ha hideg van, de azért télen fenemód csúszik a sulis röpipálya, főleg ha befagy az egész.
3.) Csak aznap nem fog menni a játék, amikor edzésed van. Mindig hétvégén megy a legjobban.
4.) "-Az, hogy 'wing spiker'-nek (hogy van magyarul? XD) vagy liberonak állítanak be, az attól függ, melyik lábával kelt fel az edző...
- És ha kiesik az ágyból?
- Akkor feladónak"
Avagy mindig megvan az az egy poszt, amin tökéletesen életképtelen vagy és szivatásból előszeretettel állítanak be.
5.) Nem tudod miért nem akar senki kijönni veled röpizni az udvarra, mikor éppen hogy csak szitál a HÓ...
6.) Már a tanítási szünetekben is azon nyavalyogsz, hogy nem röpizhetsz.
7.) Az iskolai röplabdázás, avagy így neveld a liberod agyfaszát.
Első lépés: Hagyd, hogy leessen előtted a labda és rinyálj, ha az illető libero elédvetődik és merészeli játékban tartani a labdát.
ENNYI.
8.) Gyakorlás-tökéletes szerva, ugró meg minden, gyilkolsz.
Meccs - el se találod a labdát
9.) Nincs az az ember, aki tud elég rövidet ejteni ahhoz, hogy a libero úgy érezze, tényleg elég rövid, avagy a mazochisták posztjaként vagyunk emlegetve.
10.) Amikor arcon talál egy olyan Oikawa-kaliberű szerva...Ez most ennyi lenne ^^ Kinek mi ismerős? :3
Mei-chan
ESTÁS LEYENDO
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
De TodoHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...