Újévi randi

450 45 10
                                    

Hey hey hey!

Mint karácsonykor, most sem maradtok ki a jóból, de ezúttal egy tradicionális rész, mert rég nem volt. Lássuk, mit csinálnak a mi kis varjaink újévkor!

KageHina: Sikeresen elfelejtik, hogy az ma van, Hinata udvarán gyakorolnak éppen szerválni estefelé, mikor egyszer csak, mintha egy puskalövést hallanának. Kageyama ijedtében egyenesen arconszerválja Hinatát, aki közben lendületből a nyakába ugrott és az arcát a hajba temette, de utána a kék szemű észreveszi, hogy gyönyörű tűzijáték van éppen, és megmutatja a hátán ülő fiúnak is. Így nézik meg végül egy egészséges szívinfarktus után az egész tűzijátékot Hinatáék házának tetejéről.

DaiSuga: A hagyományos ünneplésre mennek el együtt, yukatában, mindent végig akarnak próbálni az utolsó Sendaiban töltött évükben és végig szorosan kézenfogva mennek, kivéve, amikor kívánni kell. Akkor egy kis időre elengedik egymást, és imádkoznak. Majd megkérdezik egymást, hogy mit kívántak, és egyszerre kijelentik: "Téged. Örökre". Így sikerül nekik egy csók az újévi ünnepségen.

TsukkiYama: Yamaguchi nem bírja a tömeget, így Tsukki, tekintettel rá, otthon tölti vele a szilveszert. Az ablakból nézik a tűzijátékot, tetőtől-talpig takarókba burkolózva egy-egy forrócsokival. Kei egészen belemerül a fényekbe, míg nem érzi, hogy valami koccan a vállán. Oldalra néz és az édesdeden alvó Yamaguchit látja, aki képtelen éjfélig fennmaradni. A védő felsóhajt, majd eldől oldalra, és így pokrócokba bugyolálva alszanak el együtt a szőnyegen. Az új év első napján Yamaguchi arra ébred, hogy Tsukishima szorosan mellette fekszik és ölelőpárnának használja.

KiyoTana: Tanaka már egy fél évre előre lestoppolta a lányt, hogy vele megy szilveszterezni, de sajnos Kiyoko lebetegszik, és nem tud elmenni. Ryu viszont, kihasználva a fantasztikus alkalmat, átmegy ápolni a lányt, teát főz, betakargatja, méri a lázát, még sütit is süt neki, amit Saekotol tanult és életében először normálisan viselkedik Kiyoko közelében.

AsaNoya: Asahi rettenetesen izgul aznap, ugyanis felkészült, hogy elhívja Noyát randira, hogy kívánjanak valamit együtt és nézzék meg a tűzijátékot. Azonban amikor felhívja a liberót és akciózni kellene, teljesen lefagy, és összevissza keveri a szavakat, amiből "Én...Kívánok téged!" jön össze. Noya nagyon nem érti mi van, pláne azt nem, hogy ha ez van, minek mennek a tűzijátékhoz, de végül mégis odamegy. Asahi, miután lereagálta, hogy mit mondott teljesen zavarban van, és teljesen rosszul veszi fel a yukatáját, de végül rohanva elindul a találkozópontra. A libero már egy pad háttámláján ülve várja, zselé nélküli, leengedett hajjal egy fekete yukatában, mire az ász méginkább zavarba jön.
Noya feláll a padról, odasiet az ászhoz és elrángatja, mondván, már elkezdődött a tűzijáték. Együtt nézik végig, majd a végén Noya lábujjheyre állva súgja Asahi fülébe: "Na...még mindig kívánsz?"

Khm...Éjféli hentai-Mei rendel :D
A többit a fantáziátokra bízom, boldog új évet ^^
 

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Onde histórias criam vida. Descubra agora