Röplabdás problémák #4

381 34 35
                                    

Mert a HQ fangirl problémákkal ez kéz a kézben jár~

1. Mindig megvan az az egy edzés, amikor semmi nem jön össze, és a csapattársaid is hiába akarnák ápolni a lelked, az nem fog összejönni. Mert ha a teljesítményem mélyponton van, akkor a lelki állapotom is megy utána.

2. Az a fájdalmas pillanat, amikor baromi magabiztosan ejtesz egyet, erre lecsúszik a kezedről a labda és a lábad elé esik. 

3. Nincs az a satisfying videó, ami felérne azzal az érzéssel, mikor van egy iszonyat hosszú
menet, és jók is az érintések. Egyszerűen csak így érzed, hogy "na ezért megéri játszani". De a legjobb akkor is az, mikor a te támadásoddal ér véget egy hosszú menet.

4. Az ugrószervánál két lehetőség van: ívesen belemegy a hálóba, vagy az univerzumból is kirepül. Köztes állapot nincs. (Egyszer sikeresen kilőttem a csarnok egyik ajtaján)

5. Amikor az ártatlan apudat kirángatod az Európa Liga elődöntőjére és döntőjére, és csak nézi, ahogy visítasz, mint a fába szorult féreg, és kb. már kirepülsz a székből, mert lenn akarsz lenni azon a pályán, és közben meg folyamatosan magyarázod neki, hogy ilyen blokk, meg olyan pancake, és csak néz, mint Rozi a moziban. 

6. Az új teremcipők illatánál a világon nincsen jobb dolog.

7. A profi röplabdásokat jobban tiszteled, mint bárki és bármi mást a Föld nevű bolygón. Az említett döntőkön volt alkalmam lepacsizni a magyar válogatottal, kétszer is, és ti nem akartátok hallani azokat a hangokat, amiket kiadtam utána. Ha aznap éjjel valaki látott egy röplabdás lányt visítozni a metrón, hogy "Úristenúristen", akkor szerintem találkoztunk :D 

8. Olyan nincs, hogy egy hét elteljen röplabda nélkül. Ha kell, az út közepén és teniszlabdával, de gyakorolni fogsz. 

9. Akkor is megpróbálsz majd kommunikálni, ha a tévében nézel meccset, mert az edző téged feladónak akar és belédpotyolta, hogy ne merj csendben maradni. 

10. Amikor az edződ ugrószervája az arcod felé közelít, neked pedig lepereg az életed a szemed előtt. 

11. Olyan nincs, hogy nem estél még rá mindenkire a csapatodban, miközben mentél egy labdáért. Olyan n i n c s. Ahogy olyan se, hogy nem tosztad fejbe az edződet legalább egyszer. 

12. A meccsnézés három stádiuma: 1. Úristen ezek az emberek tényleg léteznek... 2. Meccs és extázis, visítozás, drukkolás, mi nem. 3. Mental breakdown egy éjszakára, hogy te sose fogsz ilyen jól játszani. 

(Ha valakit érdekelne egy élménybeszámoló az elmúlt két nap meccseiről, az szóljon~)

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Ha valakit érdekelne egy élménybeszámoló az elmúlt két nap meccseiről, az szóljon~)

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Onde histórias criam vida. Descubra agora