Facebook

489 59 7
                                    

ÚR. ISTEN.

Gyerekek, én olyan elmondhatatlanul sajnálom! Majdnem egy hónapja, hogy írtam ide részt, annyira belefeledkeztem az Ace írásába, hogy soha nem maradt erőm/időm/ihletem ide!
Ne haragudjatok!
Magyarázkodhatnék, de úgyis mindannyian tudjátok, melyik három szóval lehet leírni az okaimat (röplabda, suli, röplabda), így inkább gyorsan belekezdek, a mai témánk pedig, hogy mi lenne, ha a mi kis Karasunónknak Facebook profiljai lennének!

Hinata
Cuki mosolygós profilkép, amit Kageyama utál (és titokban imád), a borítója a Karasunóval közös képe, az idővonalán pedig semmi,  de szó szerint semmi más nincs, mint spam, röplabdás képek, röplabdás idézetek, és egyetlen egy selfie Kageyamával, amit a feladó nem töröltetett le vele.
Kageyama
A profilképén éppen a buszon alszik hátravetett fejjel. Ezt trollkodásból állította be Hinata, de mivel nagyon ritkán használja az oldalt, nem vette észre még. Az idővonala gyakorlatilag üres, csak a csapatképek vannak fenn rajta- mivel régebben sokat használta, főleg még alsó középből- és egy fotó arról, mikor a tévében mutatták, hogy a Karasuno megnyerte a döntőt, fölötte pedig véletlenszerű betűk, amik olyanok, mintha egyszerűen belefejelt volna a billentyűzetben.
Suga
A csapattársakról egymillió kép, büszkén mutogatja a kis varjait. Minden fotóját szinte mindenki lájkolja, de inkább amiatt, mert a szövegek, amiket föléjük ír szinte elviselhetetlenül aranyosak. Az adatait óvatosan válogatta meg, hogy mit tegyen ki, de azt nem győzi hangoztatni, hogy a Karasunoba jár és igen, ez az én csapatom. Ezen kívül főleg állatmentéssel kapcsolatos cikkeket oszt meg a profilján.
Daichi
A Facebookot csak és kizárólag kapcsolattartásra használja, így egyetlen, leütés közben készült fotó van róla fennt. Esetleg időnként megoszt egy-egy továbbtanulással vagy röplabdával kapcsolatos tippekkel foglalkozó oldalt, és betaggeli alá a csapatot.
Noya
Mivel nagyon fiatalon regisztrált fel, és a Face nem engedte 13 év alatt felmenni - ő pedig persze bekamuzta, hogy annyi - a Facebook szerint Nishinoya már jócskán elmúlt húsz éves. Röplabdázás közbeni képek garmadája közelít az ember felé, ahogy a profiljára lép. Vetődések mindenütt, de ezzel a röplabda szeretetén kívül más célja is van: vetődés közben elkerülhetetlen, hogy az ember pólója kicsit fellibben, így Nishinoya megtalálja a módot, hogy minden konkrét utalást kiküszöbölve mutogassa kockáit a csajoknak - vagy Asahinak?
Asahi
Noyával készült selfie-k, esetleg a harmadévesekkel, néhány snitt leütés közben, és persze egy-két zeneszám és megosztott cikk. Talán ő az egyetlen, aki képes megteremteni az egyensúlyt a végeláthatatlan spamelés és a "Nézd, röpizek, ha eddig nem tűnt volna fel az arcodba tolok még negyven képet" között.
Tanaka
Van egyáltalán olyan képe, amin pólóban van?
...Nincs. Egyáltalán nincs. Tanaka a Facebookot konkrétan és egy az egyben csajozásra használja.
Tsukki
"Dínók még léteznek! Omg, nézzétek ezt a cikket! Tudtam, hogy még léteznek! Igazam volt, nemde, Kageyama?"
Ilyen és ehhez hasonló tudományos cikkek és hoaxok lepik el a profilját, és - ami a többieket totál kiborítja - egyetlen egy képet nem rakott ki a sporttal kapcsolatban.
Yamaguchi 
Na, hamár Tsukki profilján nincsenek Tsukkiról képek, Yamsén garantáltan vannak. Gyakorlatilag más nincs is. Egyetlen elkapott pillanat van magáról, az egyik lebegő szerva közben. Erre kifejezetten büszke, ezért is tette ki. De volt benne egy olyan kis késztetés is, hogy odafricskázzon egyet az alsós csapattársai orrára, hogy igenis ő is tud harcolni.

Hey hey hey!
Akinek ígértem one-shotot, ne aggódjon, meg fogja kapni idővel ^^
Én viszont most repülök tovább, próbálom utolérni magam, bye-bye!
Mei-chan

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Where stories live. Discover now