Mi lenne ha...

2K 211 38
                                    

(Minden normális embertől elnézést kérek, ennek a résznek már a tervezés fázisában elment az esze)
Sziasztok!
Újabb szituációval jelentekezem, mivel ez az ötlet nagyon megtetszett és nagyon élvezem csinálni xD
Szóval: Barátaimmal szoktunk gondolkodni azon, hogy mi lenne, ha a mi Karasunos/ más csapatos párocskáink felkeverednének Pinterestre, Tunblrre vagy WeHeartitre, esetleg éppen ide Wattpadra - akkor lehet, hogy ezt olvassák...CIJA NOYAAA! ^o^ - és látnák azt az EPIC mennyiségű yaoit amit mi gyártunk belőlük. Szóval most a lehető legtöbb shippel - van akit kettő emberrel is meg fogok csinálni, ezért ne öljetek meg, ha van ötletem, csinálom xD- megcsinálom ezeket.. Nem akarom tovább húzni, kezdjük már el!
KageHina:
Kags: -HINATAAAA! KINYÍRLAK!
Hinata: *Halálra váltan mered maga elé*
DaiSuga:
Suga: - Hát végülis...Van benne igazság..
Daichi:...
Daichi: Aranyos vagy ezen a képen
AsaNoya:
Asahi: *kimeredt szemekkel bámulja a képernyőt*
Noya: *Besétál, ránéz a telefonra*
Asahi:...
Noya:...
Noya: Asahi, annyira nem durva...Asahi...ASAHI, LÉLEGEZZ!
TaNoya:
Egyszerre: Te hallod...Mi a sz*r történt tegnap a buliban?!
TsukkiYama:
Yamaguci: TSUKKI! Bocsáss meg! Nem akartalak ebbe belekeve-
Tsukishima: *a telefont lóbálva körbenéz a csapaton* Melyikőtök volt?!
BokuAka:
Akaashi: Bokuto...Ezennel a karrieremnek vége.
Bokuto: Akaaaaasssshi! Akkor az enyémnek is! *morcos kisgyerek póz*
BoKuroo:
Kuroo: *instant röhögőgörcs*
Bokuto: * ránéz Kuroora a képen* OYA, OYA, azok a kockák! Hogy nem vettem eddig észre...
KurooKen:
Kenma: *Fülig pirulva igyekszik kereket oldani*
Kuroo: *Megfogja a kapucniján fogva* Nem menekülsz el csak úgy ezek után! Ezt ketten fogjuk kimagyarázni.
IwaOi:
Oikawa: Iwa-chan, ez csak egy szép kép, ne húzd fel maga-
Iwaizumi: - Hogy a hajadnál fogva tudnálak keresztüldobni a hálón...Kitetted Instagramra, mi?!

Na ennyi lenne mára, remélem eleget össze tudtam szedni, de ha írtok kommentben párokat, akkor szívesen megejtek egy második részt :)
Konbawa, aludjatok jól! ^^

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang