Helló! ^^
Ez a rész most kicsit rendhagyó lesz (egyszerűen semmi más nem jut eszembe...), de hát kell néha változás, nemde? ;)
Szóval, szerintem mindannyian találkoztunk már animés problémákkal, mint, hogy senki nem érti, miért tanulunk japánul, vagy az instant egyenruha-függőség, esetleg a sok cosplayra kidobott pénz....Ezeket most kicsit specializálom Haikyuura :D
- Senki nem érti, miért ájulunk el a röplabdázó fiúktól.
- ... "Te most komolyan lehinatáztál egy mandarint?!"
- Kicsit furán néznek rád, amikor egy dobozos tejet veszel a büfében, és Kageyamaért sóhajtozol minden egyes korty után.
- Az az ájulásig fangörcs, mikor kapsz egy saját röplabdát...
- Soha nem lehet elég röplabdapálya az országban, hogy hirtelen rádtörő rohamaidat mindig enyhítse.
- Ha ismeri a Haikyuut, ha nem, mindenkinek "Oya oya"-val köszönünk
- Japánszerű angol kiejtéssel bekiabált dícséretek játék közben.
- Nem tudod a macskákat nem Kuroonak szólítani
- Ha látsz egy baglyot, elkap a röhögés.
- A "hajime!" kiáltásról neked valami egészen más jut eszedbe.
- Ha anyukád megkér, hogy vidd ki a szemetet, te az Oikawás rajzodat viszed el pórázon.
- Random opening-énekelgetés minden áldott tesiórán.
- Nem tudsz úgy ránézni egy dínóra, vagy akár egy csomag sóra, hogy ne kezdjen el bizseregni a tenyered.
- Az a lenyűgöző mennyiségű yaoi kép a kedvenc shipeddel, amit a telefonodon tárolsz....Okkal van tripla zár a gallérián.
- Próbálod eltanuli Yamaguchi szerváját.
- Ha valaki kiröhög, első gondolatod a "Gonosz Iwa-chan, gonosz!"
- Bárki bármit elbénázik, feltételes reflexből érkezik a "Szép fogadás, Hinata!" csatakiáltás, hogy a millióegy "SUGOI!"-ról ne is beszéljünk.
- Lesanozod a felsőbbéveseket.
- Két lány két fiút cosplayez, azaz gyakorlatilag egy yaoi-yuri...Nem valami egyszerű kivitelezni.
- Ha van valami, ami nehezebb, mint kiválasztani a kedvenc karaktert, az az, hogy kiválasztani a kedvenc shipet.
- Már a franc se számolja, hányszor rajzolod le a kis csapatot.
Jó, szerintem ebből ennyi elég is, ha szeretnétek még ilyent, szóljatok!
Még jelentkezem,
Mei-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
RastgeleHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...