Csocsó

829 80 7
                                    

Hello!
Na igen, ígérek itt nektek fűt-fát aztán elporzok nyaralni.
Gonosz Iwa-chan, gonosz!
De most következzen a pótlás!
Először is 203phoenix -nek beígértem egy kiterjesztett részt, amiben több karaktert is bevonok, nem csak a kis Karasunos szíveimet pátyolgatom.
És itt is van, íme!
KageHina vs. KurooKen
Kageyamáék csapatában Kags a kapus -sorsot húztak Hinatával, mindketten csatárok akartak lenni - a burkolt izgalomtól a teljes megőrülésig bejárja az érzelmek teljes skáláját, miközben Kuroo őrült lendülettel - és még annál is őrültebb Kuroo-kacajokkal - érkező lövéseit próbálja védeni. Hinata csatárként a csuklóján kitöri annyit pörget, de nem megy vele sokra, Kenma szemtelen fapofával végrehajtott védései ellen.
DaiSuga vs. TsukkiYama
Taktikus játék, Daichi és Yamaguchi védéseivel a főszerepben, lenyűgöző kapusgólok, döbbent arcok és ritkán egy-egy hangosabb szó, amik többnyire Tsukki káromkodásai, mikor a két bábu között elslisszol a labda.
AsaNoya vs. KiyoTana
Kiyoko és Asahi működik kapusként, bár a labda maximum akkor jut el hozzájuk, mikor a két jómadár nem figyel, mert éppen ordítanak és/vagy ölik egymást. Mikor a két bábujuk összeér, a labda a lendülettől Honoluluig repül, vagy kilyukasztja a plafont.
BokuAka vs. IwaOi
Bokuto és Oikawa ezerrel harcolnak középen, és minden egyes lövés után megkérdezik szívük választottjától, hogy látta-e.
Aznap Akaashi és Iwaizumi bajtársias barátságot kötöttek, és azóta is ha valamelyikük nem bírja tovább a másikhoz fordul segítségért.
LevYaku vs.TenSem
Semi szívből igyekszik normálisan játszani, de minden egyes pillanatban, mikor Lev egyáltalán levegőt vesz, Yaku lecsapja, mint azt a bizonyos taxiórát, Tendou pedig drukkol neki. A csocsó káoszba fullad.

Hihiii, ezt most nagyon élveztem 😂😂 Arigato az ötletért, Phoenix-chan ^^

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora