Saját kis Haikyuu headcanonok.

465 47 34
                                    

Helóó! 
Igen, ez már a 100. rész, amióta boldogítalak titeket ezzel a Haikyuus agymenéssel, amivel "debütáltam" Wattpadra. Gondolkodtam, mivel lehetne megünnepelni ezt a csodás alkalmat, és úgy döntöttem, kicsit rendhagyó módon nem szituációs játékok lennének, hanem a saját headcanonjaim. Rengeteg ilyenem van -de úgy...RENGETEG- szóval, ha szeretnétek majd olyan részeket, hogy headcanonok egy bizonyos karakterről, akkor kérem azt kommentbe, hogy kiről legyen és meglesz ^^ 
Egyszer.
Igen, mostanában rengeteget kések. Az a helyzet, hogy most volt egy kis artblockom minden téren, és a blokkot semmilyen téren nem szeretjük, úgyhogy megpróbáltam áttörni rajta és guess what, sikerült ^^
Na de elég a félrebeszélésből, kezdjük már el!
Hinata: 
- Többször is megpróbálta megtanítani Natsut röplabdázni, de miután az a labdát rendszeresen vagy a földre pattintotta, vagy egyenesen a testvére arcába, feladta. 
- IMÁDJA a Marvel filmeket. Gyerekkorában rendszeresen rohangált az udvaron egy lepedő-köpennyel, és ezt a szülei meg is örökítették. Mióta Kageyama látott egy ilyen képet, rendszeresen ugratja vele a kis mandarint
Kageyama: 
- Amilyen hülye irodalomból, annyira szeret ő maga verseket írni. A haikukat inkább hanyagolja, de nyugati stílusú verseket kifejezetten jól tud alkotni. Hinata imádja őket.
- Alsó-középben megpróbálta egyszer befesteni a haját világoskékre, hogy "jobban passzoljon a szeméhez", de mivel a kis drága ételfestékkel próbálkozott, a fekete haját egyáltalán nem fogta meg, a fejbőrét azonban annál is inkább. Oikawa utána egy hónapig hupikék törpikének szólította.
Daichi: 
- Gyerekkora óta gitározik, és imádja a rockzenét. Mióta egyszer Sugának megmutatta az egyik saját maga által írt számát, a feladó rendszeresen azt hallgatja edzés előtt.
- Suga beceneve a Messengerében Sugamama. Egyszer Tanaka meglátta ezt, és azóta szólítja így a teljes csapat Sugát.
Sugawara: 
- Egész felső-középben babysitterként diákmunkázott, és imádta, sokáig úgy is tervezte, hogy alsós tanárként, vagy óvódában akar majd dolgozni, egészen ameddig meg nem jött Hinata és Kageyama a Karasunoba, és rájött, hogy neki ehhez nem lenne örökké türelme. 
- Az apját néha véletlenül le-Daichizza, és fordítva. Egy ilyen helyzetből tudták meg a szülei, hogy Daichi egyáltalán létezik. 
Tsukishima: 
- Imádja a szemüvegét. Soha az életben nem váltana kontaktlencsére, annak ellenére, hogy alsós röplabdás karriere alatt többször leverték a szemüvegét, és szilánkokra tört a lencséje egy blokk közben. Nem hajlandó valami idegen anyagot beletenni a szemébe.
- A dínó őrülete a bátyjának köszönhető. Ugyanis az idősebb Tsukishimának is volt gyerekkorában egy dínó-korszaka (mint minden kisfiúnak valaha), és rendesen kioktatta róluk Keit. 
Yamaguchi: 
- Kiskorában nagyon nem szerette a szeplőit, ezért egyszer ellopta az anyukája alapozóját és eltüntette vele őket. Aznap az iskolában senki nem ismerte fel, ami egy hatalmas trauma volt számára, úgyhogy azóta minden este és reggel megszámolja a szeplőit, biztos, ami biztos.
- Mindig is szeretett volna szemüveget, mert úgy tapasztalta - főleg Tsukkin keresztül -, hogy a szemüveges emberek valahogy magabiztosabbnak tűnnek, meg bátrabbnak és ő mindig is szeretett volna így kinézni. Ezért, ha Tsukki éppen alszik, és ő valamilyen csoda folytán hamarabb  felébred, mindig megfújja a szemüveget és azt próbálgatja a tükörben.
Asahi:
- Asahi nagyon szereti a művészeteket, és rendszeresen szokott festeni. Egyszer festett egy portrét Nishinoyáról, amit az megtalált a szobájában, és elvitte magával az Asahi-ereklyéi közé.
- Van egy óriási, varjú ölelőpárnája, amit Noyától kapott. Később rávarrta Nishinoya frizuráját. Azóta még sose mert megmutatni Noyának, úgyhogy amikor a liberó átmegy hozzájuk, a varjú-plüss a pincében ücsörög. 
Nishinoya: 
- A szőke tincse nem festett, hanem így született (ez nem fikció, hanem tény, ez a mangában igazolva van), és mindig is büszke volt rá. Örökké kereste a módját, hogy minél jobban ki legyen emelve, és így találta ki alsó-közép végén a jelenlegi frizurát neki Asahi, és azóta is mindig ő állítja be a haját versenyek előtt. 
- Ha ideges, rossz szokása rágni a körmét, így Tanaka nővére felcsapott Noya manikűrösének. Mindig, mikor a liberó megfordult Ryu lakásán, Saeko megrohamozza és formára reszeli a körmeit. Arra is gondolt, hogy átlátszó, erősítő lakkal bekeni a fiú körmeit, de Yuu azt már bőven méltóságon alulinak tartotta.
Tanaka: 
- Van egy külön fiókja random kis "ereklyékről", amik Kiyokóval kapcsolatosak. Itt lehet gondolni radírra, kismillió képre, és még egy hajgumira is, amit a menedzser az asztalon felejtett egy edzés után. 
- Imádja ugratni a Nekomásokat azzal, hogy nekik nincs olyan jó menedzserük, mint a Karasunónak. Emiatt már többször verekedésbe került a "punkjával".

Ééssss voilá, végre sikerült összehoznom a 100. részt *^*
Nemmellesleg hálásan köszönöm a 13K megtekintést ^^ Ezzel kapcsolatban is jöhetnek a kérések ezerrel, igyekszem megcsinálni őket ^^
Mei-chan out 


Röplabdás agymenés (Haikyuu)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora