Horrorfilm

606 70 19
                                    

Sziasztoook!
Mielőtt még kifangörcsölöm magam a 2K-n még amit megígértem megcsinálom :)
Kérésre érkezett a horrorfilm téma, és mivel így is egy napos késésben vagyok (Gome :c) csapjunk is bele!
KageHina
Kags:-Aztán nehogy a fülembe sikíts!
Hinata:-Kageyama, te tudod a legjobban, hogy férfi vagyok, és a férfiak nem sikitoznak csak ú- ÁÁÁÁ!!!
És így kötött ki Hinata Kageyama háta mögött, de inkább a hátán.
DaiSuga
Elhűlve nézik végig az egészet, Tanaka kérésére, Suga néha Daichi mögé bújva, de az istennek sem akar tetszeni nekik.
KiyoTana
Tanaka őszintén reménykedik abban, hogy Kiyoko majd megszorítja a kezét, elbujtatja a fejét a válla mögött vagy valami hasonló, de legnagyobb csalódására faarccal nézi végig mert, mint kiderül, már látta azt a filmet.
TsukkiYama
Tsukishima azon töri a fejét, vajon milyen trükköket használhattak a rendezők, és egyáltalán nem mozgatja meg maga a film, Yamaguchit pedig nemes egyszerűséggel háttal az ölében tárolja, mert már az első perctől kezdve retteg.
AsaNoya
Noya - "kicsit sem maga miatt"  - hagyja, hogy Asahi az ölébe vegye, és mikor jön a jumpscare, lehajol, és az arcát eltemeti a hajában. Ez eddig szép és jó, de arra nem számít, hogy egyszercsak Noya is megijed, hátraveti a fejét és összekoccannak.
Az aznap este eredménye a koccanástól két japánzászló a homlokukon, fehér középen egy szép nagy piros körrel, és egy véletlen csók.

...A végére eltértem a tárgytól kicsikét xD
Na de ez ilyen lett, remélem tetszett, és írjatok soook-sok ötletet ^^ Most a 2Ks buli következik, úgyhogy nem csak szituációkat hanem egyperces novella témákat is várok ^^
Sayonara,
Mei-chan ^^

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant