Mi az isten megint díj

531 23 10
                                    

Hi!
És íme megint díj, ami most a nevemet mániákusan elíró AttisFanGirl -től érkezett. Nem húzom az időt, íme :D

Először az elmaradhatatlan 10 tény magamról.

1. Ma vietnámi étteremben ebédeltem.
2. A két legjobb barátnőm profin ír, nekem meg mikor elolvassák a szerencsétlenségeimet, ég a pofám :D
3. Ez már a sokadik profilom Wattpadon. Mindig kitettem valamit, megijedtem, és letöröltem :D
4. Kékeszöld szemem van.
5. Imádom Raon Lee és PelleK coverjeit.
6. Nemrég fejeztem be a Kaichou wa Maid-samat, és szerintem irtó cuki.
7. Az első pillanatban, mikor megjelent, beleszerettem Noyába.
8. Nagyon érdekelnek a japán hagyományok ... meg a visual kei stílus is. Igazából engem szinte minden érdekel.
9. Életem során szerintem már mindent sportoltam. Táncoltam - több félét is-, kosaraztam, teniszeztem, úsztam, és még ezer mást is csináltam, jelenleg pedig röplabdázok, ami életem sportja, és mellette vívok is.
10. Gyakorlatilag nincs alvásigényem, mindig pörgök, egyszóval én vagyok a női Nishinoya.

 Gyakorlatilag nincs alvásigényem, mindig pörgök, egyszóval én vagyok a női Nishinoya

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

1. Természetesen animés vagyok, és körülbelül 6 éve láttam az első animémet, a Kilarit, majd egy évre rá az első tudatos animémet, a Fairy Tailt.
2. Óhóó....Na, ezen a kérdésen most elcsámcsogok egy kicsit.
Ad 1: Ezt a kérdést én inspiráltam a kedves kérdezőnek, arra fogadni merek xD Bújj elő és válaszolj Buksi xD
Ad 2: Persze, nekem több énem is van szerintem. Egy japán mondás szerint egy embernek három énje van: amit az idegeneknek mutat, amit a barátainak és a családjának, és amiről csak ő tud - valójában az utóbbi az igazi énje. Így hadd jellemezzem magam egyszerűen és gyorsan.
Idegeneknél és családnál alkalmazom a Misaki Mei effektust, nagyon hűvös tudok lenni, és ezzel néha kissé ijesztő is. Egyszer például, mikor mentünk apámmal a vízilabda meccset megnézni, ki volt vasalva a hajam, és az államig ér, zöld a szemem és fekete kis szoknyában voltam. Mivel valami szomorút hallgattam, a betont bámultam, és kifejezetten lassan sétáltam, erre jön mellettünk két otaku pólós csaj, egyik megszólal: Azt a rohadt, ez úgy néz ki, mint a Misaki az Anotherből. Szóval igen, szeretem kiijeszteni emberekből a szart.
Az ismerőseimmel és pár nem-animés barátommal is alkalmazom a kedves művészlélek, de enyhén röpifüggő énemet, ami úgy emberbarát. Azok, akiknek ezt alkalmazom, azok nem is szokták tudni, hogy én animézek, úgyhogy ezeket a beszélgetéseket ha visszahallgatnám, lehet fel se ismerném magam.
Közeli barátoknak megy a Nishinoya énem, azaz a mindenen bepörgős rohadt durván röplabdafüggő énem, akinek az anime a szíve csücske, és epik fangörcsöket nyom le minden áldott percben, fura humora van, és mindent elb*sz ami létezik.
És akkor itt az igazi én. Aki néha nagyon durván depressziós, és a falat öklözi egy fél óráig, nagyon bizonytalan önmagában, és gőze nincs mit kezdjen azzal, ami már az önutálat egy új szintje, ÉS van az az énem, amit tényleg csak az az egy ember ismer, aki már látott yaoit nézni :D (Ezt nem akarom részletezni, nem véletlenül hív a kihívó Umaru-Channak, ugyanazt csinálom yaoival -is - mint ő az animével - de játszani tényleg nem szoktam.)
Ezen kívül egyébként szinte mindenkivel tök máshogy viselkedem.
Húha... Ezen nem egy kicsit csámcsogtam el...Gome, minna.
3. Igen, de sajnos nincs sok időm rá. Mostanában inkább én szeretek "alkotni" valamit, minthogy másét befogadjam.
4. Már kiskoromban is nagyon szerettem, akkor azért, mert történetekbe tudtam önteni azokat az érzéseket, amit amúgy nem tudtam megfogalmazni, de magamba fojtani sem. Később azért, mert a vágyaimat akartam leírni, mert aggódtam milyen lesz a gimi, etc. és elhitettem magammal, hogy az király. Ezeket szerencsére sosem publikáltam, mivel szinte utopisztikusak voltak, rém lapos volt a sztori. Mostanában a gondolataimat akarom megfogalmazni, a szeretetem vagy az utálatom valami iránt, a kétségeimet, a reményeimet szavakba önteni, erre például nagyon jó a Nonexistent története. Ezt pedig azért írom, hogy az ilyen szituációs gondolataim ne vesszenek el, hanem legyen valami hasznuk is, hamár ilyen hülye vagyok xD
5. Mivel Iphoneon csak iTunessal lehetne beállítani normál számot, pénzt pedig erre nem költök, a basic iPhones csengőhang.
6. Ott is. Igazából nem vagyok az az antiszoc típus, főleg, hogy valamilyen szinten valószínűleg monofóbiás vagyok, azaz nem szeretek sokáig egyedül maradni, vagy félek, ha magamra hagynak idegen helyen, vagy idegen helyzetekben, és félek, hogy mi lesz, ha elhagynak a barátaim.
7. Most aktuálisan? Talán a Mejibraytől a Raven.
8. Black Veil Brides , Avenged Sevenfold, Skillet, Mejibray, Plasticzooms. Döntse el, akinek hét anyja van.
9. Trad Goth vagyok, szóval kulcsszavakban fekete, lila, piros, csipke, szegecs, és bakancs
10. Tes...Egy suliba járunk xD

És akkor a kérdéseim:

1. Mik a félelmeid?
2. Mikor érzed magad a legjobban?
3. Milyen álmaid nyaralása?
4. Szeretnél gyereket? Ha igen, fiút vagy lányt?
5. Hány nyelven tanulsz/beszélsz?
6. Mit szeretsz a legjobban magadban?
7. Miről lehet felismerni?
8. Milyen függőséged van?
9.Hol voltál eddig a legmesszebb M.o.-tól?
10. Vége?

Kihívottjaim:
AttisFanGirl
203phoenix
ErinCunning

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Onde histórias criam vida. Descubra agora