Sziasztok!
Kaptam pár kérdést, amiket most szerintem bőven kifejtve fogok megválaszolni, úgyhogy ne lepődjetek meg, ha hosszúra nyúlik a dolog, nem fogom visszafogni magam.
AttisFanGirl kérdései:
Miért nem vállalod fel, hogy fujoshi vagy?
Namármost tudniillik, hogy a drága Chat Lover írója az én sulimba jár, ezért elég jól ismer, és belőle és még az a kemény két olyan barátnőmből aki animézik, kiidegesíti a szentlelket is, hogy nem vállalom fel, sőt, határozottan tagadom minden körülmények között, hogy animét nézek. Erre már előre látom a következő kérdést: Nem, a csapattársaim sem tudják, hogy animézek. Nem, a Haikyuut sem. Igen, kurva nehéz tagadni, mikor úgy szakadna ki belőled a "Rolling Thunder" csatakiáltás vetődés közben.
Arra a kérdésre pedig, hogy ennek mi az oka, két válaszom szokott lenni. Egyik az ami érthetőbb, hogy eleve olyan személyiségem van, amitől nagyon egyszerű hülyének nézni, minden érzelmet minimum 10X olyan erősen élek meg és mindenen lelkes vagyok. Eleve sokan hiszik hogy nem vagyok normális, és úgy érzem erre egyszerűbb nem rátenni egy lapáttal.
Másrészt: Én ha nem interneten, arc és név nélkül vagyok, baromi nehezen kedzek el bízni emberekben. Így akármennyire úgy is tűnik, gyorsan barátkozom, az új emberek egy darabig nem engem ismernek, hanem a jó színészi tehetségem.
A yaoi-rejtegetést pedig szerintem mindenki megérti.
Miért van két fujoshi lányod?
Na erre én is kiváncsi lennék 😂
Ez igazából ebből az üzenetből indult ki:Szóval így lettem a Wattpados példaképem anyja és mivel a másik legjobb barátnőm vele egynapon született és a családfánk szerint ikrek, o is az enyém.
És hogy miért van ez? Mert mindhárman teljesen betegek vagyunk 😂😂
És miért van ennyi apjuk?
Mert túl sok animekarakterrel kavartam 😂
Annyira bánom hogy most nincs nálam, de van egy medálom amire rá van írva: "Mom, with too many dads"
Majd egyszer megmutatom xD
@Kitti-Cat kérdései:
Mióta röplabdázol?
Ez elég bonyolult, de megpróbálom pontosan felidézni (4 év emlékezetkieséssel ez nehéz lesz).
Szóval először negyedikben játszottam egy évet, utána hatodikban két hónapot, de utána már nagyon beleszerettem és utána évekig a suliban jártam röpizni és most, hogy újra volt alkalmam normálisan, klubban játszani, újrakezdtem és a jelenlegi csapatomban fél éve játszom.
Azaz hogy pontosan ez mennyi idő, lila gőzöm nincs, de sok.
Mi vett rá, hogy elkezdj röplabdázni?
Nyáron volt az egyik sulis táborban egy kis vetélkedő, egy minibajnokság és ott indultunk egy kis csapattal, és akkor találtam meg benne újra és igazán a helyem, őrülten jól éreztem magam minden meccsen. Persze azért a Haikyuu is nagyban közrejátszott ^^
Ha nem röpizhetnél, mit sportolnál?
Fogalmam nincsen. Talán folytatnám a röpi oltárán felàldozott kardvívást.
Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?
A lelkem mélyén nem adtam fel a röplabda-sportkarriert, de esélyem nincs, úgyhogy marad a tolmács (praktikus, mert a negyedik nyelven tanulok)
Melyik országba látogatnál el? Imádok utazni, úgyhogy mindenhova, de legjobban Amerikába, Olaszországba, Japánba és a Seychelles-szigetekre mennék el.
@Bankai06 kérdései:
Mi fogott meg az AsaNoyaban?
Természetesen már akkor imádtam mikor hallottam róla, mert Noya a kedvenc karakterem, de igazán akkor kezdtem shipelni mikor láttam, mennyire fontosak egymásnak. Noya bármire képes Asahiért, aki pedig csak miatta tért vissza a klubba. Arról a tényről pedig ne felejtkezzünk el, hogy Noya egy rohadt tehetséges libero, akit bármilyen csapatnál tárt karokkal várnának felnőttként is, és ezt simán eldobta volna magától Asahiért.
Ahh, imádom *-*
Milyen zenét hallgatsz?
Főleg J- és Goth-rockot.
Szeretnél elmenni az űrbe?
Rohadtul félnék, de ha lehetne egy lehetőségem, szerintem megragadnám.És ez most ennyi lenne, remélem tetszett, kérdések a kommentekbe persze jöhetnek!
Bye-bye!
Mei
KAMU SEDANG MEMBACA
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
AcakHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...