Első iskolanap

1K 107 7
                                    

Hali!
Igen. Sajnos ez lassan aktuális. Nah, de legalább lehet röpizni ezerrel (mikor otthon voltam, folyton a szervát gyakoroltam az udvaron xD), és mégis vidámabb, ha kitalálunk hozzá egy pár szituációt, nem?
...Nem?
Na és ha Yaoi? Akkor már igen, mi?
...
Jesszus, megint megy el az eszem, inkább kezdjük xD
KageHina: Kageyama kelti fel az elaludt Hinatát, és együtt rohannak a házuktól a suliig. Mire odaérnek már teljesen halottak, főleg Kageyama, akibe a félig alvajáró Hinata kapaszkodott.
DaiSuga: Találkoznak az iskola előtt, egy apró puszival köszöntik egymást és elmennek megnézni az utolsó év osztálybeosztását, ahol szerencsére összekerülnek.
TsukkiYama: Suli előtt segítettek egymásnak felfrissíteni a tavalyi emlékeket és most felkészülten állnak az új tanév elé.
AsaNoya: Noya biciklivel megy Asahi háza elé, és onnan elviszi a suliig, egy utánuk ordító rendőrrel kergetőzve, mivelhogy ketten bringán nem ülhetnek. A sulinál Noya kétségbeesetten nyugtázza, hogy Asahi már megint nőtt, és, hogy ő ne maradjon szégyenben, dicsekszik, hogy két milimétert azért ő is nőtt, aztán, mikor ezt feladta, inkább felugrik Asahi nyakába, és onnan integet mindenkinek.
KiyoTana: Együtt mennek az iskoláig, amitől Tanaka teljes extázisba kerül. Az egész sulinak el is híreszteli ezt az örömét, mire Kiyoko elpirul. Tanaka elájul a gyönyörűségtől.

Na, egy ilyen sulikezdést azért mindenki elfogadna, nemde? ;) *szívesen lenne Asahi helyében*

Röplabdás agymenés (Haikyuu)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang