Kedvencek

890 83 39
                                    

Sziasztok! ^^
Kaptam egy ilyen kihívás-félét boooks4ever (ha nem tőled, akkor fail 😂) - től, amit késve ugyan (mire én előástam azt az értesítést....), de megcsinálok ^^
Nem kaptam pontosan szabályzatot, de valahogy úgy vettem le, hogy a kedvenc karaktereiddel kell egy afféle "interjút" csinálni, hogy mik a kedvenc dolgai. Lássuk a listát:

Kageyama: Ennél trébben ki sem másolhattad volna

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Kageyama: Ennél trébben ki sem másolhattad volna.
Mei: Hé, tök kedves, hogy egyáltalán bevettelek ide, úgyhogy maradj csendben!
Kageyama: Ugyan, a hülye is tudja, hogy csak azért csinálod meg ezt az egészet, mert kicsit közelebb kerülhetsz Noyához...
Noya: Tényleg? *nyújtogatja a nyakát*
Mei: *paradicsomvörösre pirul* U-ugyan, deho- *Noya bociszemeire néz* Khm...Részben. De kezdjük el, mert teljesen elhúztuk az időt. Hova tűnt Kuroo? Az előbb itt volt!
Kuroo: *Kenmával az ölében* Itt vagyok, csak össze kellett szednem ezt is.
Mei: *sóhaj* Jól van, kezdjük...Kedvenc autó?
Noya: Porsche! Ferrari!! Mindegy, csak lehessen vele száguldozni!
Kageyama: Változó. Általában a Karasuno busza, de például mikor Tanaka nővére vitt el minket Tokióba, az ő autója volt a kedvence-
Mei: Kageyama-kun, ne nehezíts meg a dolgom... *körbenéz a társaságon* ... mégjobban. Autó márkáról van szó, nem spéci autóról. Noya-san bezzeg tudott rendesen válaszolni!
Kageyama: Én is rendesen válaszo-
Mei: Hagyjuk...Kuroo, te jössz.
Kuroo: Osztom Nishinoya véleményét, a sportkocsikat szeretem...Meg Kenmát, de ő nem kocsi.
*Kenma fülig pirul, Mei a lelke mélyén fangörcsöl*
Mei: Khmm...Lépjünk tovább...Kenma?
Kenma: *mintegy felriadva az előző sokkból* Öh..Nekem mindegy...Amit a leggyorsabban meg tudok szerezni..
Mei: *értetlenül pislog*
Kuroo: Kenma...Ez nem a GTA.
Kenma: Jaa...Akkor talán a Mercedesek. Olyan kényelmes az ülésük!
Mei: *gondolatban: huhh..ez nehéz volt*Szuper, az elsővel készen is vagyunk, van még...HUSZONNÉGY?!
Kageyama: Oké, párat kihagyunk. Te hamarabb végzel, mi pedig hamarabb mehetünk röplabdázni!
Mei: Hé, oda én is megyek! Khmm..De oké, inkább folytassuk is. Kinek ki a kedvenc színésze?
Noya: Emma Watson. Azok a lábak!
Tsukishima a háttérből: Szerintem Meinek egészen másnak a lábai tetszenek!
Mei: Ne-nenenenembámulom! *próbálja levenni a szemét Noyáról*
Kageyama: Nekem igazából nincsen...Nem pazarlom az időm filmnézésre. *állja Kenma 'miaszar' arckifejezését*
Kuroo: Az enyém...Talán Bud Spencer! Imádom a filmjeit!
Mei: Na tessék, végre egy értelmes válasz! Kenma?
Kenma: Ha mindenképpen választanom kell, akkor Scarlett Johanson! A Ghost In The Shellben is játszott, ami egy nagyon jó film, és készült belőle egy fantasztikus játék is!
Mei: *kínos csend* Van belőle játék? Na mindegy.. Kedvenc hajszín?
Kageyama: ...Ezt most találtad ki. Ilyen hülye kérdés nincs.
Mei: De van, és most válaszolni fogsz!
Kageyama:...Kezdjen Noya! Vagy aki akar...
Noya: Kezdek! És nekem a fekete...Kiyoko haja, akár az éjszaka, olyan gyönyörű...
Kenma: Nekem a szőke, ezért is festettem be a hajam.
Kuroo: Nekem is a szőke, mivel Kenma befestette.
*mindenki Kageyamát nézi, mire ő fülig pirul*
Mei: Már csak te maradtál...
Kageyama: Öh...Nehogy valami extrát is belelássatok..De...a narancsságra.
Kuroo: Oya oya!
Mei: *fülig pirul, és átlép fujoshi üzemmódba, átalakul chibibe, mint Umaru-chan*
Kageyama: *szintén elpirul* MENJÜNK MÁR TOVÁBB, MI A KÖVETKEZŐ?!
Mei: Favorit akcentus?
Kageyama: Az amerikaiaké. Azon halálra röhögöm magam. A kawaiit körülbelül koowahiiinak mondják, én meg csak pislogok, hogy mivan.
Kuroo: Szintén.
Kenma: Az orosz.
Mei: Azt te meg honnan ismered?
Kuroo: Ne viccelj! GTA-zik abból kívülről tudja az egészet.
Noya: Enyém Tanakájé. Asszem ebben mind egyetérthetünk.
Mei: Na az lehet. Shitty Boys. Következő kérdés: Kedvenc napszak?
Kenma: Éjszaka. Olyan nyugodt.
Mei: Szintén, megértelek. Kageyama?
Kageyama: A röplabdás hajnalok Hinatával.
Kuroo: Oya, OYA. Nekem hm...Talán a délutánok. Nincs suli, de nem is vagyok fáradt.
Noya: Nekem olyan hajnali egyig az éjjel. Akkor kell bulizni!
Mei: Mi a szar. Skacok, végigment egy kör normálisan! Asszem mindannyian kaptok egy Nobel-csontot!
Kageyama: Hogy micsodát?
Mei: *legyint* Mindegy. Kenma, te még sosem kezdtél, úgyhogy te jössz!
Kuroo: Hé, én se kezdtem még!
Mei: De neked röpstartból van elég önbizalmad, nem kell még! Szóval, Kenma! Mi a kedvenc színed?
Kenma: Ötletem sincs. Esetleg a zöld, mint amilyen a macskánk szemszíne, az egész szép
Mei: De hát te vagy maga a macska, minek tartotok még e-....Illetve, valóban szép lehet. Kuroo, most jössz te.
Kuroo: Na végre! Az enyém a fekete!
Mei: Ó, akkor tök találó a neved, bár inkább nem mondom mit jelent magyarul...
Kuroo: ..Magyar?
Mei: Tökmindegy. Noya, te jössz!
Kuroo: Hé, magyarázatot akaro-
Noya: Olyan megnyugtató karamellbarna, mint Asahi szemének a színe.
Mei: Eddig Kiyokóról, volt szó, na nem mintha bánnám. Kageyama?
Kageyama: A sötétkék.
Mei: Mint a szemed?
Kageyama: Olyasm- Várjál, miért nézegeted te a szemem árnyalatá..
Mei: *gyorsan* Kedvenc zene?
Noya: *Mei szavába vágva* AC/DC-Thunderstruck. Emlékeztet valamire...Roooollingu...
Kageyama: NOYA, NE
Noya: THUNDEEEER *epic bukfenc, Mei ájuldozik*
Mei: Sugoiiiiiii
Noya: Mégegyszer?
Kageyama: NEM! ELTÖRTED A SÍPCSONTOM EMBER!...Egyébként nekem a Pink Floyd gyorsabb számai a kedvenceim, meg én is szeretem az AC/DC-t - Noya annyit bömböltette, hogy nem volt választásom...
Kenma: Én főleg technot hallgatok, és szoktam is csinálni zenét, ha unatkozom...
Kuroo: Én meg azokat hallgatom, annyira menők!
Kenma: *betapasztja a száját* Ember! Nem kell mindent tudniuk..
Mei: Jó, srácok, nyugi! Ezzel viszont szerintem a kedvenc bandákat is megvitattuk, nem?
Mindenki kórusban: DE!
Mei: Oké, akkor a következő kérdés: Kedvenc szám?
Noya: Négy! Ami csak azért vicces, mert amúgy szerencsétlen szám...De az enyém!
*háttérből* Még valami, ami bizonyítja, hogy átok vagy...
Noya: TSUKKI, KUSS!
Kageyama : *próbál nem röhögni* Nekem a kilences.
Kuroo: Szerintem mindannyiunknak a mezeink száma, nemde?
Kenma: Ja.
Mei: Akkor mehetünk tovább, nemde?
Kageyama: Dehogynem!...Sok van még? Szeretnék játszani!
Mei: Nyugi, még párat beleveszek, és mehetünk. Ugorjunk is az ételre, hm?
Kageyama: TEJ!
Mei: Az nem is é-
Kageyama: TEJ!
Mei:...Oké, Noya?
Noya: Edzés után még a szöget is megeszem, kalapáccsal, de amúgy a grillezett húsokat imádom a legjobban.
Kenma: Rámen.
Kuroo: Bármi, ami ehető. Én egy mindenevő lény vagyok.
Mei: Oh, ez gyors volt. Kövi pediiig...Kedvenc időtöltés/sport?
Mindenki: SZERINTED?!
Mei: Oké, oké, nekem is a röplabda! Menjünk tovább, mielőtt megesztek...HE?!
Noya: Mivan?
Mei: É-én ezt eddig nem tudtam kiolvasni, de...Mi a halál ezt nem merem tőlük megkérdezniiii!
Kuroo: *kikapja a kezéből a telefont* Mi az?
Mei: Hé, add vissza!!
Kuroo: Kedvenc Ship-Név?
Kageyama: *vörösödik a füle hegye, Mei már rég halott* Ehm...KageHina
Noya: Terrrrmészetesen az AsaNoya, most mit vártatok?
Kenma & Kuroo: KurooKen.
Mei:....ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Noya: Mi a halál, jól vagy?
Mei: Ehehe...Igen...Csak... Cukik vagytok...
Kuroo: Öhh...Szerintem menjünk, és adjunk neki egy pohár vizet, jó?
Kageyama: Lehet, a fejére kellene.

Hehe, kicsit elborultam, dee segáz xD Kihívottjaim is vannak erre az - amúgy nagyon szórakoztató - dologra, mégpedig @the_twintailed_girl, @203phoenix @ErinCunning és @Kreka04

Remélem tetszett ez a gyors agymenésem, viszlááát!
Mei-chan


Röplabdás agymenés (Haikyuu)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang