Helló!
Itt Mei-chan, aki olyan izgatott, hogy mindjárt a fejére áll, ugyaniiiis...*dobpergés*
Már csak 89 olvasás kell, hogy meglegyen a kétezer O.o
Megnéztem a statisztikáknál, hogy pontosan mi a szitu pillanatnyilag és totál lesokkoltam, úgyhogy mostmár lehet meglesz az is, kevesebb, mint egy hónappal az 1K után....wao.
Szóval, hoztam is nektek egy új részt, így pár nap után - ne haragudjatok, hogy most ritkábban vannak ilyen tényleges részek, a suli és a kismillió edzés/különóra minden erőt kiszippant belőlem. De, nem azért vagyok itt, hogy nyafogjak, íme, a Karasuno a dolgozat előtti szünetben!
KageHina: Kags, mint akiből kiszállt a lélek, elmered a semmibe, és monoton hangon folyamatosan a tananyagot ismételgeti, Hinata pedig pattog, mint egy gumilabda, és időnként a fejét veri a padba, de rövid úton kitalálja a legjobb stresszlevezetési módszert, és ki is indulnának röplabdázni az udvarra, de Daichi nyakon - szó szerint -fogja őket, és szépen visszatuszkolja őket a padba, mert "Ha elkéstek, Isten bizony nem jösztök a következő bajnokságra."
KiyoTana: Tanaka az utolsó másodpercig Kiyoko osztálytermében lóg, és vele beszélget, hiába a harmadévesek milliomodik ordítása is, miszerint takarodjon vissza, és egyszer legalább nézze meg a tankönyvet belülről is. Végül Kiyoko megsegíti az idegileg már teljesen kikészült senpaiokat, és maga mondja Tanakának, hogy menjen vissza, ennek a felszólításnak pedig persze képtelen nemet mondani.
TsukkiYama: Kikérdezik egymást, és segítenek a másiknak, ha valami hiba van a Mátrixban - ha egyáltalán előfordul bármelyiküknél ilyen. Mikor már minden világos, mint a Nap - nem, nem Hinata - Tsukki örömmel nézi Kageyamaék szenvedését, miközben azok a tankönyv felett görnyedve idegesen semmitsetudnak.
DaiSuga: Mivel ők reggel átismételték, amit kellett, a többiek termeinél járőröznek, és őróbálják menteni a menthetőt, megelőzni Asahi pánikrohamát, nem hagyni Hinatáékat kiszambázni a teremből, és törik magukat kerékbe, hogy esetleg még valaki megértse, miből írnak egyáltalán.
AsaNoya: Ritka pillanat ez, de senki meg nem tudná mondani, melyikük az idegesebb: Asahi a padon heverő fejjel ül Noyáék termében, és azt se tudja, hol van, csak próbálja felfogni, hogy mi vár rájuk. Noya - amikor nem a tollát, könyvét, füzetét vagy bármi hasonlóját használja rágóguminak, és nem is az utolsó levelét fogalmazza a fejében -, próbál kitalálni valamiféle menekülési tervet, esetleg, ha át tudnának mászni az edzőterem tetejére, és onnan az ereszen le...Csak az az egyetlen probléma eme zseniális tervvel, hogy a tanári ablaka előtt másznának el, ami talán Noyánál, ha a párkányon átbukfencezik, nem is olyan feltűnő, de Asahi ha ott átsétál, az enyhén szólva is lebukós.
Ez most így sikerült ^^ A suli ellenére, igykeszem aktív maradni, remélem tetszett ez a rövidke - sajnos :( - rész, sayonara!
Mei-chan
VOCÊ ESTÁ LENDO
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
DiversosHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...