Hali! Edzésre menet úgy döntöttem ezt most bejátszom mert így 1 hónap alatt megint gyűlt bőven :D
1. Edző: "Imádni fogjátok a mai edzést!"
Csapat: "Okéka, ma mind meghalunk.
Avagy a kondizás nem a barátunk.
2. Edzésre menés, amikor eleve túl sok energiád van
Avagy egy plafonérintéssel szökdécselő kis napsugár keresztülrobog a városon egy értelmezhetetlen mosollyal
3. Azon a napom, mikor úgy mész edzésre, hogy beteg vagy, tuti, hogy olyan gyakorlat lesz, hogy a tüdőd hivatalosan is megszűnik létezni.
4. Várod a versenyt, de közbe meg AZtaMindenségitdenemvárod a versenyt.
5. Ki találta ki ezeket a rövidgatyákat?!
6. Amikor a feladó nem mondja, hogy segíts, te meg csak gondolkodsz centerhelyen, hogy úgy mit csinálj. Ha nem indulsz érte, tuti leesik, ha indulsz, úgy összefejelsz a feladóval, hogy japánzászló lesz a homlokotokon.
Minden feladónak odakint: Ha nem kéritek a második érintést, szóljatok, mert nem vagyunk gondolatolvasók!
7. OUT, OUT, OUT...
Hehe, csak vicceltem, szép mentés.
8. Mikor felugrasz gyorsra, erre a feladó a másik ütőnek ad fel (és ez akkor a legrosszabb, mikor az illető beletossza a hálóba.
9. Amikor helyettetek az edző szerválja a labdát és egy jóféle Oikawa-ugrószerva közelít feléd a semmiből.
10. Az öltöző az a hely, ahol minden elszublimál...
Ha valaki talál egy fél, kék térdvédőt, szóljón már 😅
11. Minden edzés előtt feketepiac, kajával, dezodorral, hajgumival, nadrággal...
12. Az ugrószerváimat gyakorláskor valahogy akkor is bevonzzák a profibb játékosok fejei, ha egy profi sincs a környéken. Az a mocsok kis labda képes lenne a nemes célért körberepülni az univerzumot.
13. Mikasa labdával játszani státusszimbólum.
14. Az az öröm, mikor az edző elszúr valamit
15. Mindig van AZ az ember, aki blokkolja a legjobb ütésed és próbálsz vele kedvesen pacsizni meccs után de csak:
-Szép volt!
- Szép volt!
-Szép volt!
-Szép volt
- Utállak
-Szép volt!...Kommentbe várom a ti sztoriaitokat ;)
ESTÁS LEYENDO
Röplabdás agymenés (Haikyuu)
De TodoHaikyuu-s vicces képekből, szövegekből, és mindenből annyi akad angolul, mint égen a csillag, ugyanakkor meglepetten tapasztaltam, hogy magyarul szinte egy sincsen....Én pedig úgy döntöttem leszek az, aki ezt megváltoztatja! Na, félretéve a szükség...