Nilay o cok sari olmadiğı için boyattigi saçlarina
fön çekiyordu bense bugün üniversitenin ilk günü olduğu içim nasil bir sey giysem diye düşünürken nilay önüme siyah taytımi ve üzerime salaş onunde paris yazan bi t-sihort cikarmisti.
-wawwww inanilmaz oldun.Ecem okulda herkes sana bakacak.Bugünki avlari belli oldu.
O bunlari soylerken kendim kendim olduğuma inanmamıstim ve karsimdaki bu bayanın ne kadar güzel olduğunu düşünüyordum.O kıyafetlerimin üzerine saçlarimi dalgali hale getirmiştik,ve sade bir makyajla inanilmaz degişmiştim bir kiyafet ve birde makyaj insani bu kadar değiştirebilir miydi?Beni değiştirmişti.
-Hadi artik gidelim.
-peki kuzum çikalim hadi.
...
kapıdan içeri girdiğimizden beri tüm gözler bizim üzerimizdeydi sanirim bunlar hayir bana mi bakıyorlar erkekler tarafindan ilgi cekeceğimi düşünmüyordum.Güzel bir kız olmadığimdan değil , siyah saçlarim yeşil gözlerim bence gayet guzel dim ama bu kadar kişinin bakacağinida pek düşünmüyordum.
-ecem herkes sana bakiyor.
-Hayir nilay onlar bence senin güzelliğine bakiyor.
-Aman tanrim şu çocuğu gorüyor musun?Bak kantinin solundaki masada oturuyor kasli ve gözleri yeşil ve o bir çift yeşil göz sana bakiyor.
-Saçmaliyorsun şu çocukmu hayir çocukmu kandırıyorsun o bana asla bakmaz baksana gayet yakışikli ve karizmatik etrafta o kadar güzel kız varken.
Nilaya bu sözleri söylesemde kendimi kandiriyordum bu çoccuk bna bakiyor ama tanrim ahhh çok yakişikli kıvrilan dudaklarini gördüğüm anda güldüğünu anladim bu cocugun bakislari bna tanidik geliyor du amabir türlü çozemiyorum.Aklima 7.sinifta asik oldugum cocuk geldi adi keremdi o da bu kadar guzel guluyordu ben ondan sonra kimseyi sevemedim sevmedim cunku yine hayal kirikliliğina ugramak istemiyordum
...
-Kerem ben seni seviyorum.
-Ne diyorsun sen Ecem ben azra ile cikiyorum ve bu halinle sana bakacagimimi düşünüyorsun sen kendini ne saniyorsun.
-Sey be...
-Sen ne ikile hadi Ecem çok boş konusuyorsun çünku.
...
Aklima o gun ne kadar agladigim gelmisti tabiki o da nilayin kollarinda olmuştu.Ve artik kimse için gözyaşi dokmuyorum sadece nilay için.
Ben bunlari düşunurken nilayin kolumu dürttugunu hissettim acitmisti ona ne yaptigini saniyor olabilecegini soracakken karsimda 1 cift yesil gozun bna baktigini gordum.
-Selam kızlar...
-selam. Inanmıyorum ben selam mi dedim eve gidince kendime ceza verebilirdim.
-Ben Kerem.
I an adini soylediğinde aklima bnim keremiminyuzde kac olma olasiligi oldugunu olcmeyi dusundum ama umursamadim cunku yuzde 0 di bence kim kac sene asik oldugu adamla ayni okula gitsinki tesaduf bile olmaz.
-Bende Ecem ve bu da arkadaşim can dostum nilay .
-Memnun oldum bayan
-Bende memnun oldum.
-Kizlar aklima geldide ben tam 3 tane kahve soylemistim ne dersiniz icelimmi?size nasipmiş.
Tanrim ona nasil hayir diyebilirdim ki nilayi düesünmeden eveti basti ve bu evet'i oyle bi soylemistim ki gorende nikahda evet diyorum sanardi. :-) :-)